Un nou film interactiv online de la Honda, lansat pe 30
octombrie, aduce la viaţă ‚cealaltă față’ a brandului înainte de mult aşteptata
lansare a noului model Civic Type R din 2015.
Honda este renumită
pentru reputaţia sa în ceea ce priveşte excelenţa în inginerie, tehnologie şi fiabilitate.
Dar ‚cealaltă față’, născută din moştenirea din lumea curselor
şi din setea de inovaţie, este subiectul principal al acestei campanii.
În anul 2015, Honda va
lansa noul model Civic Type R – ce promite a fi cel mai extrem şi performant
model ce poartă faimoasa emblemă roșie ‚H’ –reprezentând perfect cealaltă față a mărcii. Aşa cum
filmul evidenţiază, modelul Type R este alter-ego-ul modelului Civic hatchback,
pe care clienţii îl cunosc şi în care aceştia au încredere.
Filmul intenţionează să aducă la viaţă aceste două laturi ale Honda, punând fanii în mijlocul unei naraţiuni pline de adrenalină. Povestea se desfăşoară în două istorisiri paralele, una ce are loc în timpul zilei iar alta în timpul nopţii. Istorisirea din timpul zilei evidenţiază un tată ce îşi ia fiica de la şcoală cu maşina sa Civic de culoare albă şi o duce la o petrecere surpriză. În contrast, povestea din timpul nopţii arată cealaltă latură a tatălui – un poliţist sub acoperire ce conduce o bandă de hoţi de artă, într-un model Type R, de culoare roşie.Deşi au nuanţe complet diferite, cele două poveşti se oglindesc perfect din punct de vedere al compoziției.
Filmul începe cu modelul
Civic în timpul zilei, cu titluri îndemnând la interacţiune pe măsură ce sunt
afişate. Din acest punct, privitorul poate trece de la naraţiunea Civic la Type
R prin simpla apăsare a butonului ‚R’ de pe tastatură. Efectul este dramatic şi
plin de adrenalină, schimbarea majoră între cele două poveşti repetând senzaţia
oferită la apăsarea butonului ‚R’ al noului Type R pentru a activarea modului
‚Race’.
Apăsarea tastei ‚R’ pune
abilităţile regizorului la dispoziţia privitorilor, permiţându-le să schimbe în
timp real cele două povestiri în oglindă. Cu ajutorului sunetului şi al
scenelor ce se potrivesc perfect, nu puteţi să nu simţiţi puterea celeilalte fețe Honda.
Filmul se lansează pe YouTube
la data 30 octombrie, demarând o campanie pan-europeană gândită să ruleze până
în 2015.
Ca o bucurie
suplimentară pentru fani, Gabriele Tarquini, pilotulechipei Honda în WTCC, are
o participare specială. Dar doar dacă clipiţi, îl veţi rata! Este ascuns pentru
a încuraja şi mai mult angajamentul în canalele de social media.
Martin Moll, Directorul
de Marketing al Honda Motor Europe, afirmă, „Această campanie marchează un
moment semnificativ pentru marca noastră. Civic Type R este unul din cele patru
modele noi pe care Honda le lansează în anul 2015 și va avea un rol extrem
de important asupra imaginii mărcii.Aşa cum produsele noastre sunt renumite ca
fiind inovative, stilul nostru de comunicare va amplifica acest lucru. Spre
exemplu, nu cunosc ca nimeni să fi creatun conţinut interactiv pentru
utilizator în acelaşi mod dramatic, ce ar trebui să îi confere un nivel şi mai
ridicat de atractivitate.”
Materialul a fost filmat
de cunoscutul regizor Daniel Wolfe, forţa creatoare din spatele reclamelor
premiate, a materialelor video şi a
filmului ‚Catch Me Daddy’ prezentat la Festivalul de Film Cannes. Muzica a fost
creată de Bobby Krlic de la The Haxan Cloak.
Daniel Wolfe, regizor la
Somesuch afirmă: “'Îmi place această idee, simplitatea brută a unuibuton. Type
R. Utilizatorul creează. Tranzitează între două lumi. A fost o bucurie să
lucrez la crearea a două naraţiuni dualiste ce se întrepătrund. Să colaborez cu
Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi şi Mourad Frarema. Să înregistrez pe 35mm cu Robbie
Ryan. Să creez două laturi ale lumii Honda, şi aducerea lor în coliziune. Honda
are un trecut extraordinar în ceea ce priveşte publicitatea, şi a fost o
plăcere să colaborez cu Scott Dungate, Lou Hake şi cu echipa Wieden pe acest
proiect.'
Scott Dungate, Creative
Director la Wieden+Kennedy London, afirmă, “Frumuseţea acestei idei este simplitatea
interacţionării. Simpla apăsare a tastei ‚R’ oferă privitorului puterea de a gestiona filmul, mutând între
două poveşti. Trecerea de la universul de zi al Civic la universul nocturn
palpitant al modelului TYPE R este extrem de satisfăcătoare şi de palpitantă.
Este ca şi cum aţi trece în modul Sport şi apoi acceleraţi la maxim. Obţineţi
un sentiment de putere şi exaltare. Astfel, sperăm că privitorii vor simţi şi
vor vedea cealaltă față Honda.’
Sursa: Florin Nita, Sales
Planning Manager HONDA TRADING
ROMANIA SRL
0 comentarii