Primul producător auto care realizează o transmisiune HD pe internet cu lansarea unui model.
DETROIT / SHANGHAI – Oameni de pe toate continentele vor putea urmări lansarea noului model Malibu în Statele Unite transmisă în direct pe internet în format full HD. Momentul lansării pe internet coincide cu debutul noului model Malibu la Salonul Auto de la Shanghai din 19 aprilie.
Transmisiunea HD reprezintă o premieră pentru industria auto şi reflectă efortul Chevrolet de a revoluţionaliza prezentările la nivel global ale produselor sale, lansând noul Malibu în acelaşi timp pe două continente, pe mai multe reţele sociale, site-uri cu profil media şi dispozitivele mobile iPad şi iPhone. Va fi de asemenea disponibilă vizionarea în format standard pe internet a transmisiunii.
„Mergem mai departe de prezentările obişnuite de produse întâlnite în cadrul saloanelor auto. Apelăm la cele mai noi tehnologii disponibile, o situaţie nemaiîntâlnită la alţi producători auto, pentru a prezenta pe toate continentele acest model nou şi foarte important pentru Chevrolet”, a declarat Susan Docherty, vicepreşedintele al departamentului de vânzări, marketing şi servicii post-vânzare din cadrul GMIO. „Transmitem această lansare în format HD pentru a ne asigură că întreaga lume va vedea în mod impecabil noul model Malibu”.
Noul Malibu va fi comercializat în 100 de ţări de pe şase continente. Chevrolet va depăşi limitele impuse de fusurile orare, lansând modelul în direct pe internet, pe 18 aprilie, la ora 20:30 EDT (19 aprilie, la ora 02:30 CET) şi la Salonul Auto din Shanghai pe 19 aprilie. Fanii Chevrolet de pe Facebook pot urmări premiera mondială a noului model Malibu în direct, prin intermediul paginii alocate modelului respectiv, iar cei care deţin un iPad sau un iPhone pot urmări lansarea online prin intermediul unei transmisiuni speciale, optimizată pentru dispozitivele mobile. Transmisiunea video de pe Facebook şi dispozitivele iPad/iPhone va fi transmisă în format standard.
Jurnaliştii pot urmări transmisiunea HD pe pagina www.watchthenewchevymalibuinhd.com sau pe site-ul Chevrolet de profil media http://media.gm.com/live. Experienţa HD pentru modelul Chevrolet Malibu este disponibilă numai pentru anumite browsere şi anumite viteze de conexiune la internet. Pentru a verifica dacă viteza dumneavoastră de conectare se încadrează în standarde, accesaţi pagina www.watchthenewchevymalibuinhd.com înainte de 18 aprilie.
Jurnaliştii pot urmări transmisiunea HD pe pagina www.watchthenewchevymalibuinhd.com sau pe site-ul Chevrolet de profil media http://media.gm.com/live. Experienţa HD pentru modelul Chevrolet Malibu este disponibilă numai pentru anumite browsere şi anumite viteze de conexiune la internet. Pentru a verifica dacă viteza dumneavoastră de conectare se încadrează în standarde, accesaţi pagina www.watchthenewchevymalibuinhd.com înainte de 18 aprilie.
Bryan Nesbitt, directorul executiv al departamentului Design exterior din cadrul Chevrolet şi Jon Hahn, director de marketing Chevroletvor răspunde la întrebări în cadrul unei videoconferinţe cu moderator, transmisă în direct pe internet. Clienţii sunt rugaţi să posteze, în timpul lansării, întrebări pe Twitter utilizând #MalibuReveal sau pe pagina de Facebook a Chevrolet în secţiunea alocată modelului Malibu.
La începutul acestei luni Chevrolet le-a permis celor interesanţi să arunce o privire asupra noului model Malibu pe reţelele sociale internaţionaleprecum Facebook în Coreea, Australia, Canada şi Statele Unite; YouKu şi Sina.com în China, printre altele.
Noul model Malibu va fi echipat cu o gamă universală de motoare puternice cu patru cilindri, care se caracterizează printr-un consum redus de carburant, alături de transmisii cu şase trepte de viteză ce contribuie de asemenea la dobândirea unei performanţe eficiente.
Pentru Chevrolet şi General Motors, Malibu reprezintă modelul cel mai bine vândut în Statele Unite în 2010, unde s-au vândut aproape 200.000 de autovehicule. Modelul Malibu se numără printre cele mai premiate autovehicule Chevrolet din Statele Unite, câştigând mai mult de 40 de premii de profil din 2008. Modelul Malibu a fost singurul autovehicul de dimensiuni medii din industria auto care a câştigat premiul „Cea mai bună achiziţie” acordat de Consumers Digest Automotive în ultimii trei ani – 2011, 2010 şi 2009. Modelul Malibu a fost desemnat de asemenea drept „Cea mai bună alegere pentru siguranţă” de către Institutul de Asigurări pentru Siguranţa Rutieră în ultimii doi ani.
PREFERINŢELE UTILIZATORILOR:
PREFERINŢELE UTILIZATORILOR:
Pentru o conexiune optimă la transmisiune, asiguraţi-vă de conectarea corespunzătoare prin cabluri a computerului dumneavoastră.
Transmisiunea pe internet în format standard este disponibilă pe pagina de Facebook a Chevrolet, în pagina alocată modelului Malibu – http://on.fb.me/hCKXyJ.
Experienţa HD este disponibilă numai pentru anumite browsere şi anumite viteze de conexiune la internet compatibile cu formatul HD. Accesaţipagina de Internet www.watchthenewchevymalibuinhd.com înainte de 18 aprilie pentru a vă asigura că toate cerinţele tehnice sunt îndeplinite de către computerul dumneavoastră.
Dispozitive mobile – Transmisiune pe internet optimizată pentru utilizatorii care deţin un dispozitiv iPad http://www.gmwebcast.com/ipad şi utilizatorii care deţin un dispozitiv iPhone http://www.gmwebcast.com/iphone.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii