Cele mai ridicate standarde din toate punctele de vedere: Noul Mercedes-Benz Viano Avantgarde Edition 125.
-Autovehiculul avant-garde al clasei din care face parte.
-Echipamente şi funcţii selecţionate, caracteristici sportive.
-Motoare V6 dinamice, suspensie sport special configurate.
-Autovehiculul avant-garde al clasei din care face parte.
-Echipamente şi funcţii selecţionate, caracteristici sportive.
-Motoare V6 dinamice, suspensie sport special configurate.
Dinamism, confort şi sportivitate – noul Mercedes-Benz Viano Avantgarde Edition 125 este definit de aceşti trei termeni mai bine decât orice alt autovehicul din clasa sa. Modelul combină un exterior desăvârşit cu echipamente şi funcţii atent selecţionate şi un sistem de transmisie dinamic, făcându-l modelul de top al clasei din care face parte. Viano Avantgarde Edition 125 reprezintă combinaţia perfectă dintre un MPV (Multi-Purpose Vehicle), o limuzină şi o maşină sport.
Aspectul noului Viano Avantgarde Edition 125 simbolizează avant-garda clasei din care face parte. Modelul este prevăzut cu jante din aliaj uşor de 19 inch, cu 16 spiţe, în timp ce carcasele cromate ale oglinzilor exterioare, pragurile exterioare, conturul cromat al barei frontale de protecţie şi conturul cromat al hayonului subliniază stilul special al autovehiculului. Modelul este disponibil cu două variante de vopsea metalizată: negru obsidian şi argintiu strălucitor.
Echipamente şi funcţii selecţionate, caracteristici sportive.
Aspectul plin de stil continuă şi în interior: şoferul şi pasagerul din faţă se vor simţi ca acasă pe scaunele pe cât de confortabile pe atât de sportive, îmbrăcate în cea mai fină piele, plus un suport lateral mărit. Clienţii pot alege dintre pielea “Lugano” sau noua suprafaţă exclusivă cu microfibre “Twin DINAMICA”. Interiorul este la fel de impresionant, cu instrumentele luminate în alb şi pedalele sport din oţel inoxidabil cu striaţii din cauciuc.
În compartimentul pentru pasageri există patru scaune individuale îmbrăcate în piele, având un design striat, plin de stil şi confortabile în acelaşi timp. Şi aceste scaune au o căptuşeală specială cu suport lateral mărit. Inserţiile din panourile laterale de contur sunt de asemenea din piele, în timp ce striaţiile decorative au un aspect sportiv. Scaunele individuale montate pe şine pot fi repoziţionate în intervale de 25 de mm şi includ centuri de siguranţă cu prindere în trei puncte, tetiere şi cotiere ajustabile.
Motoare V6 dinamice, suspensie sport special configurată.
Sistemul dinamic de transmisie prevăzut cu motoare Mercedes-Benz V6 este alegerea perfectă pentru apariţia sportivă a modelului Viano Avantgarde Edition 125. Motorul V6 CDI 3.0 cu o putere de 165 kW (224 CP) şi cuplu maxim de 440 Nm combină puterea cu grija pentru mediu. Tehnologia BlueEFFICIENCY reduce consumul de combustibil şi emisiile de CO2 la un nivel foarte scăzut, cu un consum de combustibil, conform cu reglementările NEDC, de doar 8.5-8.6 l/100 km sau 224-226 CO2 (g/km) – cifre remarcabile având în vedere dimensiunile şi performanţa autovehiculului. Motorul V6 pe benzină are o cilindree de 3.5l şi dezvoltă 190 kW (258 CP), combinând temperamentul sportiv cu rularea extrem de lină.
Performanţa atinge un nivel unic în cazul ambelor versiuni. Motorul V6CDI 3.0 accelerează până la 100 km/h în doar 9.1 secunde şi atinge viteza maximă de 201 km/h. Pentru V6 3.5 cifrele sunt 10.4 secunde şi 217 km/h.
Performanţa atinge un nivel unic în cazul ambelor versiuni. Motorul V6
Transferul de putere către axul posterior se face prin transmisie automată. Viano a fost deja caracterizat printr-un grad ridicat de siguranţă la manevrare şi prin suspensia confortabilă. Versiunea Avantgarde Edition 125 a fost special configurată, îndeplinind cele mai avansate standarde în ceea ce priveşte dinamica conducerii.
Mercedes-Benz Viano Avantgarde Edition 125 va fi disponibil în două variante “compactă” şi “lungă”.
Noul Mercedes-Benz Vito Crew: robust, economic, funcţional şi versatil.
-Echipament fucţional şi durabil.
-Echipamentul special sporeşte funcţionalitatea.
-Opţiunea pentru două motoare dieselCDI economice şi ecologice.
-Echipament fucţional şi durabil.
-Echipamentul special sporeşte funcţionalitatea.
-Opţiunea pentru două motoare diesel
Vito Crew este autovehiculul ideal când vine vorba de economie şi versatilitate deosebite. Această robustă variantă a modelului Vito are toate atributele unui Vito pentru transportul de pasageri, bagaje şi material. Se află în elementul său în sectorul construcţiilor, în companiile din industria curăţeniei sau în lucrările de instalaţii.
Echipament fucţional şi durabil.
Având un nivel ridicat de funcţionalitate, Vito Crew este destinat activităţilor unde robusteţea, durabilitatea şi versatilitatea sunt necesare. Prevăzut cu o cabină de furgon şi o podea durabilă de lemn în compartimentul pasagerilor, acesta este atât funcţional, cât şi uşor de întreţinut. Pasagerii din spate au două banchete de câte trei locuri. În spatele lor există mult spaţiu pentru bagaje, materiale şi unelte, iar în rama plafonului există puncte de fixare pentru un transport sigur. Vito Crew nu face compromisuri când vine vorba de siguranţă. Programul electronic de stabilitate ADAPTIVE ESP , cu gama completă de funcţii de la ABS (anti-lock breaking) şi ASR (acceleration skid control) la stabilizarea remorcii în combinaţie cu dispozitivul de remorcare, este inclus ca dotare standard, după cum sunt şi airbag-urile din faţă pentru şofer şi cpasagerul din faţă.
Echipamentul special sporeşte funcţionalitatea.
Numărul articolelor de echipament special disponibile este limitat din raţiunea păstrării profilului tipic operaţional al modelului Vito Crew. Dispozitivul de remorcare, scaunul dublu al pasagerului din dreapta şi anvelopele potrivite oricărui sezon sugerează caracterul practic al acestui model. O roată de rezervă este recomandată în locul unei truse de urgenţă în cazul în care operaţiunile au loc adesea off-road, de exemplu în şantierele de construcţii. Aparatul radio, aerul condiţionat cu control automat de temperatură, dispozitivul auxiliar pentru transferul de căldură din compartimentul pasagerilor şi o telecomandă de deschidere/închidere cu infraroşu sporesc nivelul de confort din interiorul autovehiculului.
Opţiunea pentru două motoare diesel CDI economice şi ecologice
Vito Crew este disponibil în două versiuni ale motorului diesel CDI de 2.143 cmc cu patru cilindri, dezvoltând 70 kW (95 CP) sau 100 kW (136 CP). Ambele impresionează prin eficienţă ridicată, putere de tracţiune şi rafinament, sunt echipate cu un filtru de particule şi întrunesc standardele Euro 5 cu privire la emisii. Puterea este transferată către axa spate printr-o transmisie manuală cu şase trepe de viteză. Cifrele pentru consumul combinat de combustibil NEDC pentru Vito Crew sunt de la 7,4 la 7,71/100km (195-203 g/km CO2).
Noul Mercedes-Benz Vito Shuttle: confortabil, spaţios şi profesional.
-Atmosferă confortabilă, scaune individuale pentru pasageri.
-Aer condiţionat şi sistemul de recirculare a aerului cu opţiunea pentru modul tunel, dotare standard.
-Stabileşte standardele pentru protecţia mediului şi economie.
-Atmosferă confortabilă, scaune individuale pentru pasageri.
-Aer condiţionat şi sistemul de recirculare a aerului cu opţiunea pentru modul tunel, dotare standard.
-Stabileşte standardele pentru protecţia mediului şi economie.
Fie că e folosit de hoteluri pentru transportul clienţilor, la aeroport sau drept taxi de mare capacitate – Vito Shuttle combină un confort sporit cu spaţiul generous şi un caracter practic proeminent. Aceste trăsături îl fac ideal pentru transportul profesional al pasagerilor atât pe distanţe lungi sau scurte.
Atmosferă confortabilă, scaune individuale pentru pasageri.
Jante elegante din aliaj uşor, bare de protecţie şi benzi de protecţie în culoarea autovehiculului – Vito Shuttle dă dovadă de la prima vedere de un nivel ridicat de confort. Compartimentul pentru pasageri este foarte spaţios, asigurând confortul ocupanţilor. În partea din spate există o banchetă de două locuri în primul rând şi în al doilea rând o banchetă de trei locuri ca dotări standard. Toate locurile sunt individuale, având cotiere ajustabile, iar când sunt pliate în jos spătarele pot fi folosite drept mese. Locurile din spate sunt echipate cu centuri de siguranţă în trei puncte, cadre de ancorare Isofix pentru scaunul de copil şi tetiere de lux.
Plafonul şi pereţii laterali complet lambrisaţi şi podeaua tapiţată creează o atmosferă plăcută în compartimentul pasagerilor. Bagajele pot fi aşezate în spaţiul generos din spatele celui de-al doilea rând de scaune. Pentru a mări spaţiul de depozitare, cel de-al doilea rând de scaune poate fi pliat complet. Mai mult, pasagerii din Mercedes-Benz Vito Shuttle au parte de confort şi datorită noii suspensii.
Aer condiţionat şi sistem de recirculare a aerului cu opţiunea pentru modul tunel, dotare standard.
Şoferul şi copilotul se bucură de o atmosferă plăcută în interiorul Vito Shuttle, având scaune cu multiple opţiuni de ajustare ca dotare standard. Materialele cabinei cu suprafeţe Softtouch sunt foarte plăcute la atingere, în timp ce benzile de decor în nuanţe argintii "Silverstone" sporesc atmosfera impunătoare. Un dispozitiv de recirculare a aerului cu opţiunea adiţională pentru modul tunel închide automat ferestrele sau trapa (dacă există), atunci când este operat. Controlul temperaturii în compartimentul pasagerilor se face via o conductă de aer cald/rece.
Stabileşte standardele pentru protecţia mediului şi economie.
Piesa de rezistenţă a liniei de motoare Vito Shuttle este motorul diesel CDI cu patru cilindri şi 2.143 cmc, disponibil în trei clase de putere – 70 kW (90 CP), 100 kW (136 CP) şi 120 kW (163 CP). Aceste motoare stabilesc standardele în clasa din care fac parte pentru putere şi rafinament, dar şi pentru eficienţă. Pachetul BlueEFFICIENCY inclus ca dotare standard reduce consumul de combustibil şi astfel emisiile de CO2 la un nivel extrem de scăzut: cu transmisia manuală, consumul combinat NEDC al noului Vito Shuttle este de 7,4 până la 7,71/100 km (195 – 203 g/km CO2). Celelalte două variante mai puternice ale motorului sunt disponibile opţional cu transmisie automată. Transmisia automată este echipament standard în combinaţie cu un V6 CDI (putere de 165 kW/224 CP), precum şi Vito Shuttle cu motor V6 pe benzină (190/258 CP). Pentru cereri speciale în ceea ce priveşte tracţiunea şi abilitatea de urca pe rampe, Vito Shuttle este disponibil cu tracţiune integrală precum şi tracţiune alternativă pentru spate.
Mercedes-Benz Vito Shuttle este disponibil în trei variante - "compact", "lung" şi "extra-lung".
Mercedes-Benz Vans All-Wheel-Drive Torino 2011: tracţiune integrală pentru toate modelele.
-Viano 4MATIC: tracţiune integrală şi o formă elegantă.
-Vito 4x4: tracţiune integrală şi un design robust.
-Sprinter 4x4: tracţiune integrală în variante personalizate.
-Vario 4x4: tracţiune integrală pentru drumurile dificile.
-Viano 4MATIC: tracţiune integrală şi o formă elegantă.
-Vito 4x4: tracţiune integrală şi un design robust.
-Sprinter 4x4: tracţiune integrală în variante personalizate.
-Vario 4x4: tracţiune integrală pentru drumurile dificile.
Stuttgart/Torino – Joacă un rol cheie nu numai pe drumurile din Europa şi în zonele îndepărtate, dar şi în operaţiunile off-road pe drumurilele mlăştinoase sau accidentate, precum şi în zonele de excavare: autovehiculele comerciale uşoare şi autovehiculele de mare tonaj sunt foarte practice şi datorită tracţiunii integrale şi a tehnologiilor superioare. Gama vastă oferită de cele patru autovehicule comerciale uşoare Mercedes-Benz Vans cu tracţiune integrală acoperă un spectru complet.
Tracţiune integrală pentru toate autovehiculele comerciale uşoare Mercedes-Benz.
Fie că este vorba de Vito, Sprinter, Vario sau Viano – toate autovehiculele comerciale uşoare Mercedes-Benz sunt disponibile şi cu tracţiune integrală. Gama de produse include elegantul Viano 4Matic cu echipament inteligent, robustul Vito 4x4, versatilul Sprinter 4x4 şi fiabilul Vario 4x4. Dacă se adaugă disponibilitatea lor în lungimi diferite şi variante de plafon, masele maxime admise variate, gama de motoare şi transmisii, rezultatul este un număr impresionant de trei cifre pentru modelele de bază.
Ceea ce uneşte aceste autovehicule este tracţiunea extrem de puternică şi siguranţa de neegalat în zonele de off-road, precum şi confortul la rulare, aspecte ce se regăsesc şi la modelele originale cu tracţiune pe spate. Acestea se aseamănă foarte mult şi în ceea ce priveşte tehnologia: trei dintre cele patru modele sunt echipate cu 4ETS Electronic Traction System, acesta având configuraţii diferite pentru a fi adecvat fiecărei aplicaţii în parte.
Cererile pentru diverse aplicaţii pot fi puţin mai diferite: omul de afaceri sau o mamă cu copiii trebuie să ajungă în siguranţă la destinaţie iarna, asemenea clienţilor unui hotel din zonele de munte. Turiştii care folosesc autovehiculele pentru cazare vor să fie siguri că pot abandona locul de campare vara pe timp de ploaie. Şoferul unei companii de construcţii trebuie să fie capabil să iasă din zona de excavare cu basculanta încărcată. Mecanicul trebuie să parcurgă zone cu vânt şi ploaie pentru a ajunge la centrala eoliană cu furgonul său. Fiecare dintre ei are nevoie de un autovehicul cu tracţiune integrală, iar fiecare autovehicul trebuie să fie personalizat în funcţie de nevoile specifice ale acestora.
Viano 4MATIC: tracţiune integrală şi o formă elegantă
Pentru oamenii de afaceri, familii şi turişti care se cazează în spaţii de camping, există Viano 4MATIC, fie în versiunea inteligentă Ambiente, fie în versiunea elegantă Viano Trend, dinamicul Viano Fun sau versiunea compactă Viano Marco Polo. Fiecare este prevăzut cu tracţiune integrală cu rezerve abundente de tracţiune combinate cu un confort maxim la operare. Munca dificilă este făcută de sistemul 4ETS Electronic Traction Control şi de transmisia automată. În off-road sau pe zăpadă, şoferul trebuie doar să apese acceleraţia şi să se concentreze asupra drumului. Motoarele diesel CDI economice şi puternice cu 100 kW (136 CP) sau 120 kW (163 CP) şi pachetul standard BlueEFFICIENCY au suficiente rezerve pentru a face faţă oricărei situaţii: fie într-o zonă acoperită cu zăpadă sau într-o călătorie îndelungată.
Vito 4x4: tracţiune integrală şi un design robust.
-Tracţiune integrală permanentă pentru utilizări profesionale.
-Autovehicul practic, cu un interior robust şi uşor de întreţinut.
-Suspensie specifică pentru modelele furgon şi microbuz pentru persoane.
-Tracţiune integrală permanentă pentru utilizări profesionale.
-Autovehicul practic, cu un interior robust şi uşor de întreţinut.
-Suspensie specifică pentru modelele furgon şi microbuz pentru persoane.
Deşi tehnologia rămâne aceeaşi, acesta este un model diferit de autovehiculul comercial uşor: Vito 4x4 inspiră robusteţe. Extraordinar de puternic, este ideal pentru furnizori şi tehnicieni dar şi pentru şoferii care livrează poşta în zone izolate. Acesta este un autovehicul comercial uşor pentru persoanele care lucrează, dar este în acelaşi timp compact şi manevrabil. Cele mai grele sarcini de îndeplinit sunt împărtăşite la bord de tracţiunea integrală cu 4ETS Electronic Traction Control, de motorizările CDI puternice, dar economice, şi de confortabila transmisie automatică – tehnologia propulsiei este identică celei utilizate de Viano 4MATIC. De asemenea, în acest caz, şoferul este liber să se concentreze în totalitate la drumul pe care îl are de parcurs.
Modelul Vito 4x4 are tot ce îi trebuie pentru a manevra încărcăturile grele.
Greutatea adiţională a sistemului de tracţiune integral este de doar 80 kg, ceea ce înseamnă că sarcina utilă nu este cu mult mai scăzută decât cea a unui Vito cu tracţiune convenţională. Deoarece tracţiunea integrală ridică garda cu doar 70 de milimetri, depinzând de model, Vito 4x4, ca şi modelul Vito 4x2, are o înălţime totală de mai puţin de doi metri, permiţându-i să treacă prin intrări joase în parcări multi-etajate şi spălătorii auto – un factor-cheie în ceea ce priveşte flexibilitatea totală şi utilizările zilnice.
La drum, Vito 4x4 impresionează cu stabilitatea sa exemplară şi cu tracţiunea sa perfectă. El conferă un aer de siguranţă şi de superioritate, tipice brand-ului.
Sprinter 4x4: tracţiune integrală în variante personalizate.
-O gamă largă de variante ce se potrivesc aproape oricărei utilizări.
-Motorizări dieselCDI până la V6 cu 140 kW (190 de cai putere).
-Tracţiune integrală şiESP – o combinaţie perfectă.
Modelul Sprinter 4x4, de asemenea, utilizează sistemul 4ETS Electronic Traction Control, testat cu succes, ce distribuie puterea automat celor patru roţi. Ca un autovehicul cu tracţiune integrală pentru utilizatorul profesionist de autovehicule comerciale uşoare, modelul Sprinter 4x4 este dotat cu funcţii adiţionale. De exemplu, tracţiunea integrală poate fi pusă în funcţiune prin simpla acţionare a unui buton de pe bord atunci când este cazul. Tehnologia tracţiunii integrale este identică celei utilizate la Viano 4MATIC şi Vito 4x4. Modelul Sprinter 4x4 are ca opţiune disponibilă reductorul de viteze, care reduce viteza cu aproximativ 40 de procente, crescând în acelaşi timp cuplul cu un procent egal, ceea ce permite autovehiculului comercial uşor să facă faţă celor mai competitive situaţii off-road. Alături de economicele motorizări diesel cu patru cilindri, Sprinter 4x4 este disponibil şi cu un impresionant grup motopropulsor V6 cu 140 kW (109 cai putere). Mult mai important este cuplul său de 440 Nm. Două variante de masă şi numeroase variante de caroserie, dar şi de şasiuri pentru caroserii speciale oferă potenţialul necesar unui Sprinter cu adevărat personalizat.
-O gamă largă de variante ce se potrivesc aproape oricărei utilizări.
-Motorizări diesel
-Tracţiune integrală şi
Modelul Sprinter 4x4, de asemenea, utilizează sistemul 4ETS Electronic Traction Control, testat cu succes, ce distribuie puterea automat celor patru roţi. Ca un autovehicul cu tracţiune integrală pentru utilizatorul profesionist de autovehicule comerciale uşoare, modelul Sprinter 4x4 este dotat cu funcţii adiţionale. De exemplu, tracţiunea integrală poate fi pusă în funcţiune prin simpla acţionare a unui buton de pe bord atunci când este cazul. Tehnologia tracţiunii integrale este identică celei utilizate la Viano 4MATIC şi Vito 4x4. Modelul Sprinter 4x4 are ca opţiune disponibilă reductorul de viteze, care reduce viteza cu aproximativ 40 de procente, crescând în acelaşi timp cuplul cu un procent egal, ceea ce permite autovehiculului comercial uşor să facă faţă celor mai competitive situaţii off-road. Alături de economicele motorizări diesel cu patru cilindri, Sprinter 4x4 este disponibil şi cu un impresionant grup motopropulsor V6 cu 140 kW (109 cai putere). Mult mai important este cuplul său de 440 Nm. Două variante de masă şi numeroase variante de caroserie, dar şi de şasiuri pentru caroserii speciale oferă potenţialul necesar unui Sprinter cu adevărat personalizat.
Motorizări ecologice cu funcţionare silenţioasă.
Toate motorizările respectă standardele de emisii Euro 5. Consumul redus de combustibil înseamnă emisii reduse de CO2. Motorizările sunt dotate cu un convertor catalitic de oxidare, filtru de particule şi sistem de recirculare a gazelor de eşapament răcite. Modelul Sprinter 4x4 dispune de trei variante de motorizare:
- Sprinter 313/513CDI 4x4
4 cilindri, cilindree de 2.143 cmc
Putere de 95 kW (129 cai putere) la 3800 rpm
Cuplu motor max. de 305 Nm la 1200-2400 rpm
- Sprinter 313/513
4 cilindri, cilindree de 2.143 cmc
Putere de 95 kW (129 cai putere) la 3800 rpm
Cuplu motor max. de 305 Nm la 1200-2400 rpm
- Sprinter 316/516 CDI 4x4
4 cilindri, cilindree de 2.143 cmc
Putere de 120 kW (163 cai putere) la 3800 rpm
Cuplu motor max. de 360 Nm la 1400-2400 rpm
- Sprinter 319/519CDI 4x4
Cilindri V6, cilindree de 3.000 cmc
Putere de 140 kW (190 cai putere) la 3800 rpm
Cuplu motor max. de 440 Nm la 1400-2400 rpm
Toate aceste motorizări diesel impresionează prin puterea lor mare de tractare. Doi arbori cu came plasaţi deasupra operează cu un total de 16 valve de admisie şi de evacuare, iar modelul V6 are câte doi arbori cu came per linie de cilindri şi un total de 24 de valve. Propulsia către arborii cu came se face printr-o combinaţie de roţi dinţate şi un lanţ scurt, o bază pentru o durabilitate excepţională.
4 cilindri, cilindree de 2.143 cmc
Putere de 120 kW (163 cai putere) la 3800 rpm
Cuplu motor max. de 360 Nm la 1400-2400 rpm
- Sprinter 319/519
Cilindri V6, cilindree de 3.000 cmc
Putere de 140 kW (190 cai putere) la 3800 rpm
Cuplu motor max. de 440 Nm la 1400-2400 rpm
Toate aceste motorizări diesel impresionează prin puterea lor mare de tractare. Doi arbori cu came plasaţi deasupra operează cu un total de 16 valve de admisie şi de evacuare, iar modelul V6 are câte doi arbori cu came per linie de cilindri şi un total de 24 de valve. Propulsia către arborii cu came se face printr-o combinaţie de roţi dinţate şi un lanţ scurt, o bază pentru o durabilitate excepţională.
Vario 4x4: tracţiune integrală pentru situaţii solicitante.
Mercedes-Benz Vario de mare tonaj uneşte elementele unui autovehicul comercial uşor şi a unui camion într-o sinteză unică. Graţie robusteţii sale, fiabilul Vario oferă o platformă ideală pentru un 4x4 hotărât, capabil de a face faţă chiar şi celor mai dure provocări. Atributele marcante ale acestui model sunt tracţiunea sa integrală permanentă şi blocarea mecanică angrenată a diferenţialului inter-axial şi al roţilor. Tehnologia foarte robustă a motorizării, transmisiei şi cadrului, specifice celei a camioanelor au permis modelului Vario să devină o legendă vie în mai puţin de un deceniu. Dezvoltatori în construcţii, autorităţi locale, antreprize forestiere şi alţi utilizatori sunt conştienţi de capacităţile remarcabile ale lui Vario, care, în forma sa cu tracţiune integrală, oferă o putere impresionantă în aplicaţiile off-road. Vario este autovehiculul robust din clasa autovehiculelor comerciale de mediu-tonaj şi este de asemenea disponibil în versiunea ce suportă o sarcină maximă autorizată de 7.5 tone.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii