Opel Corsa New Skin s-a încheiat.
Aspect sportiv, dinamică eco, echipamente surprinzătoare.
Câştigătorii concursului "Opel Corsa New Skin" au surprins perfect noile caracteristici. Opel Design a făcut parte din juriul competiţiei.
Bucureşti. Noul Opel Corsa are toate atuurile pentru a rămâne în fruntea preferinţelor clienţilor Opel din România: versiunea 2011 are totul schimbat sub caroserie, iar liniile redesenate şi echipamentele inovatoare pentru segment o fac şi mai atractivă.
Culori noi pentru exterior şi interior, o ofertă mare de versiuni individualizate se adaugă inovaţiilor accesibile: sistemul infotainment multimedia TOUCH & CONNECT cu touch screen color de 5 inchi, navigaţie, Bluetooth, conexiuni iPod şi USB, vine alături de acoperiş panoramic, asistare la pornirea din rampă, volan încălzit, faruri adaptive.
Tehnologia Start/Stop disponibilă pentru o noua versiune a motorului 1.3 CDTI de 70 kW/ 95 cp ecoFLEX creşte şi mai mult eficienţa generală a Corsa: 3,5 litri motorină la 100 km şi emite doar 94 g/km CO2, în cazul variantei cu 3 uşi. Motoarele reproiectate furnizează mai multă putere cu consum mai mic şi emisii CO2 scăzute, venind cu o plajă de oferte ce ajunge până la 130 CP în cazul variantelor diesel şi până la 192 CP la benzină.
Tehnologia Start/Stop disponibilă pentru o noua versiune a motorului 1.3 CDTI de 70 kW/ 95 cp ecoFLEX creşte şi mai mult eficienţa generală a Corsa: 3,5 litri motorină la 100 km şi emite doar 94 g/km CO2, în cazul variantei cu 3 uşi. Motoarele reproiectate furnizează mai multă putere cu consum mai mic şi emisii CO2 scăzute, venind cu o plajă de oferte ce ajunge până la 130 CP în cazul variantelor diesel şi până la 192 CP la benzină.
Modelul se poate comanda la dealerii Opel din toată ţara. În oferta lunii martie, Opel Corsa Essentia 5 uşi 1.0 65 CP, echipată cu Family Pack, este disponibilă la un preţ de 9.470 euro cu TVA.
- Corsa? - YumYum! Competiţia de design Opel Corsa New Skin şi-a decis câştigătorii
Competiţia de design de tricouri inspirate din look-ul noului Corsa desfăşurată pe Bumbac100.ro s-a încheiat la finalul lunii februarie. Câştigătorul locului 1 şi al premiului de 1.000 de euro este Alexandru Călin care, sub titlul Yumyum şi printr-o grafică impecabilă, a surprins chiar esenţa Corsa: un ambalaj fun şi creativ care aduce distracţie pe măsură ce conţinutul îşi dezvăluie secretele. Locul 2 şi 500 de euro au mers la lucrarea "The Road", iar locul 3, de 250 de euro, a fost acordat compoziţiei "Birth of a Corsa". Premiul publicului, de 250 de euro, a fost adjudecat de "Fresh new skin", ca urmare a voturilor primite de la vizitatori.
"Competiţia a atras un număr mare de paricipanţi, care au propus peste 400 de lucrări", explică fondatorul Bumbac100.ro, Călin Ştefănescu. "Dintre ele, 333 au îndeplinit criteriile solicitate şi au fost acceptate pe site, generând peste 6.000 de voturi. Este o realizare remarcabilă, cu atât mai mult cu cât şi majoritatea ideilor din spatele lucrărilor au fost consistente şi creative în acelaşi timp," consideră Călin.
Carsten Aengenheyster, Chief Designer Opel, este cel care a desenat exteriorul noului Corsa. În calitate de membru al juriului care a evaluat lucrările, Carsten a precizat: "Numărul şi calitatea lucrărilor au reprezentat o surpriza foarte frumoasă, ne bucurăm că atât de mulţi designeri români profesionişti şi amatori au participat la competiţie. Suntem, de asemenea, încântaţi de felul cum participanţii au înţeles şi au executat lucrări care surprind atât de bine senzaţia brandului în general şi substanţa noului Corsa în particular." Carsten are o experienţă de 16 ani în design, dintre care ultimii 8 petrecuţi la Opel.
Juriul a fost format din Carsten Aengenheyster, Opel Design, Dinu Dumbrăvician, lector la Universitatea Naţională de Arte din Bucureşti şi Şeful Catedrei de Design, Florin Ciobanu, Marketing Manager Opel România şi reprezentantul Bumbac100.ro, Călin Ştefănescu. Competiţia s-a desfăşurat între 17 ianuarie şi 21 februarie.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii