Vânzările Chevrolet Europe din primul trimestru al anului au crescut cu 7 procente; cota de piaţă este de 2,2 procente.
Final în forţă pentru primul trimestru: vânzările Chevrolet din luna martie au crescut în Europa cu 16 procente.
Final în forţă pentru primul trimestru: vânzările Chevrolet din luna martie au crescut în Europa cu 16 procente.
Început excelent pentru proaspăt-lansatul Orlando, MPV-ul de familie cu şapte locuri.
Chevrolet lansează şapte noi modele în 2011.
În primul trimestru al anului 2011, Chevrolet a vândut 112.285* de autovehicule în întreaga Europă, echivalentul unei cote de piaţă de 2,2 procente. Vânzările Chevrolet au crescut cu 7 procente, adică 6908 de autovehicule, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2010 (Q1 2010: 105.377; 2,2 procente). În primul trimestru, Chevrolet a reuşit să-şi crească cota de piaţă pe nouă pieţe europene. În luna martie, Chevrolet a vândut 49.717 de autovehicule în Europa – față de cele 42.849 de autovehicule vândute în luna martie a anului 2010, înregistrând o creştere de 16 procente.
„Martie a fost o lună foarte promiţătoare pentru Chevrolet. Proaspăt-lansatul model Chevrolet Orlando a ajuns la distribuitorii noştri şi observăm deja un impact pozitiv asupra cifrelor noastre de vânzări”, a afirmat Wayne Brannon, Preşedinte și Director General al Chevrolet Europe. „Designul de crossover al modelului Orlando, manevrabilitatea şi ţinuta sa de drum asemănătoare celor ale unui autoturism, precum şi generosul spaţiu interior pentru şapte pasageri fac din acesta o propunere foarte avantajoasă”, a continuat Brannon.
Proaspăt-lansatul model Orlando s-a vândut în 3824 de unități în luna martie, luna lansării sale pe piaţă, iar comenzile au depăşit cu mult aşteptările.Noul model Captiva îşi va face intrarea în showroom-uri spre sfârşitul acestei luni, urmat de Aveo, în această vară, Cruze hatchback şi modelul Camaro la toamnă. Autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsă va fi pus în vânzare în luna noiembrie.
În primele trei luni ale anului 2011, Chevrolet a vândut 31.508 de autovehicule compacte, 28.892 de autovehicule mini Spark şi 19.363de autovehicule de mici dimensiuni Aveo.
În primul trimestru al anului 2011, vânzările Chevrolet din Danemarca (un record de 3282 de autovehicule sau o creștere de 128 de procente) şi din Turcia (creștere de 115 procente) au depășit dublul cifrelor precedente, în timp ce vânzările din Franţa au crescut cu 80 de procente şi cele din Rusia cu 51 de procente. O creştere a vânzărilor s-a înregistrat şi în Olanda (+26 procente), Polonia (+25 procente), Elveţia (+13 procente) şi Austria (+15 procente).
În primul trimestru al anului 2011, primele cinci pieţe ale Chevrolet în ceea ce priveşte vânzările au fost Rusia (31.003 de autovehicule), Uzbekistan (27.465 de autovehicule), Italia (8112 de autovehicule), Franţa (7155 de autovehicule) şi Germania (5866 de autovehicule). Chevrolet continuă să fie una dintre mărcile străine în Rusia cu cele mai mari vânzări în această ţară, având o cotă de piaţă de 6,2 procente. În Franţa, Danemarca şi Elveţia s-au realizat vânzări-record în luna martie.
Vânzările de pe piaţa auto europeană din primul trimestru au crescut cu 5 procente, atingând cifra de 5.008.391 de autovehicule, iar în luna martie vânzările din domeniu au crescut cu 1 procent, ajungând la un număr de 2.136.702 de autovehicule. În acest domeniu, Franţa – cu 769.942 înmatriculări – a devenit în primul trimestru a doua piaţă auto ca mărime, după Germania.
Chevrolet este, ca mărime, a patra marcă din industria auto în ceea ce priveşte vânzările anuale, cu o cotă de piaţă de 5,8 procente. Chevrolet este, de asemenea, marca General Motors cea mai vândută, reprezentând peste 50 de procente din vânzările totale ale companiei. Chevrolet continuă să crească extrem de repede mai ales pe pieţele emergente ale lumii. În anul 2011, se estimează că peste 60 de procente din vânzările totale Chevrolet vor fi realizate în afara SUA.
* toate cifrele reprezintă numărul preliminar al înmatriculărilor
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii