Punctaj de 5 stele, cu 94% din scorul maxim pentru protectia pasagerilor adulti.
Rezultat exceptional pentru protectia in cazul unei lovituri din spate, datorat tehnologiei WIL de realizare a scaunelor.
Singurul vehicul din segmentul premium compact care ofera airbag-uri pentru genunchii soferului si pasagerului din dreapta, in dotare standard.
Lexus CT 200h a obtinut 5 stele la testele Euro NCAP, cu un scor de 83/100. Acest punctaj este cu mult peste punctajul minim necesar obtinerii celor 5 stele si plaseaza noul Lexus printre cele mai sigure vehicule din segmentul premium compact.
Aceasta realizare este cu atat mai semnificativa cu cat Euro NCAP a adoptat in 2009 un set de norme mai drastice cu privire la testele de siguranta. Actualul program cuprinde patru arii de punctare – ocupanti adulti, ocupanti copii, protectia pietonilor si siguranta asistata. Evitarea ranirii si functiile de atenuare a pericolului, cum ar fi avertizarea sonora pentru centura de siguranta, ESP si limitatorul de viteza sunt de asemenea cotate, astfel ca obtinerea unui punctaj de 5 stele a devenit tot mai dificila de la an la an.
Aceasta realizare este cu atat mai semnificativa cu cat Euro NCAP a adoptat in 2009 un set de norme mai drastice cu privire la testele de siguranta. Actualul program cuprinde patru arii de punctare – ocupanti adulti, ocupanti copii, protectia pietonilor si siguranta asistata. Evitarea ranirii si functiile de atenuare a pericolului, cum ar fi avertizarea sonora pentru centura de siguranta, ESP si limitatorul de viteza sunt de asemenea cotate, astfel ca obtinerea unui punctaj de 5 stele a devenit tot mai dificila de la an la an.
Lexus CT 200h a obtinut un punctaj de 94% pentru ocupanti adulti, 84% pentru ocupanti copii, 55% pentru protectia pietonilor si 86% pentru siguranta asistata.
Referindu-se la categoria Adulti Ocupanti, EuroNCAP a evidentiat punctajul maxim obtinut de CT 200h la testul impactului lateral, protectia oferita de airbag-urile de genunchi pentru sofer si pasagerul din dreapta, si nivelul crescut de protectie impotriva ranirilor la nivelul coloanei cervicale. Noul model compact premium a obtinut un rezultat foarte bun pentru protectia in cazul unui impact din spate, datorat tehnologiei WIL de realizare a scaunelor, aflata la a doua generatie. Prin aceasta tehnologie, se urmareste diminuarea leziunilor cervicale in cazul unui impact din spate.
Tetierele sunt proiectate astfel incat sa stea cat mai aproape de capul pasagerului in timpul mersului. In cazul unui impact din spate, zona toracica se afunda cu totul in scaun, inchizand practic spatiul ramas intre capul pasagerului si tetiera si reducand astfel riscul ranirii in zona cervicala .
La testul ocupantului copil, CT 200h a obtinut un punctaj foarte bun, atat pentru protectia copilului de 18 luni, cat si pentru cea a copilului de trei ani. Si la categoria Protectia Pietonilor, bara frontala a oferit o protectie buna picioarelor pasagerilor, obtinand punctajul maxim Euro NCAP.
Cu o caroserie rigida si o capacitate buna de absorbtie in cazul unui impact, precum si cu multe elemente de protectie in caz de impact pasiv sau cu pietonii, Lexus CT 200h este creat sa ofere cele mai bune performante in domeniul sigurantei.
Noul Lexus este singura masina in segmentul sau care ofera airbag de genunchi atat pentru sofer, cat si pentru pasagerul din dreapta. Modelul are 8 airbag-uri in dotarea standard. Airbag-urile pentru genunchi sunt proiectate sa iasa din partea de jos a tabloului de bord, in acelasi timp cu airbag-urile frontale pentru a reduce riscul de ranire in urma contactului cu coloana de directie sau structuri ale panoului de bord situate mai jos. Ele ajuta si la reducerea ranilor la nivelul capului si pieptului prin reducerea deplasarii oaselor pelvine si a rotirii torsului, in cazul unui impact major.
Sursa: Lexus Romania
0 comentarii