În fiecare an, Automobile Peugeot SA organizează în vederea animării şi motivării Importatorilor săi şi a Reţelelor acestora, o competiţie internaţională bazată pe criterii profesionale /After-Sales. În cadrul acesteia, în funcţie de îndeplinirea obiectivelor specifice propuse importatorilor, se decernează premiul rezervat celui mai bun Importator pe domeniul After-Sales, la nivel mondial. Anul 2010 a adus pentru Importatorul Peugeot TRUST Motors o reconfirmare a poziţionărilor anterioare foarte bune în această competiţie, de data aceasta fiind obţinut locul I.
Realizările anului 2010 din reţeaua Peugeot România au fost apreciate ca notabile de către Marca, fiind elogiată în mod deosebit activitatea de piese şi service a Importatorului. Printre realizările majore menţionate de către SERGE HABRANT-Director Service şi Piese al Automobile Peugeot SA, regăsim:
2. Ranforsarea campaniilor de comunicare P&S cu prima campanie TV / P&S;
3. Evaluarea şi formarea personalului P&S prin intermediul EVALION cu poziţionarea competenţelor în topul
evaluărilor internaţionale ale reprezentanţilor tehnici ai Mărcii;
4. Implementarea programului pilot de gestiune a recepţiei de service ADEQUATION;
5. Implementarea 100% a noilor utilaje de diagnosticare DIAG BOX în reţea;
6. Realizarea interfaţării aplicaţiei tehnice SERVICE BOX cu aplicaţiile informatice locale DMS;
7. Demararea programului CAROSERIE RAPIDĂ şi a demersurilor de fidelizare a companiilor de asigurare;
8. Încadrarea în indicatorii activităţii de garanţie previzionaţi ai Mărcii;
9. Animarea şi motivarea personalului de service şi piese al reţelei prin organizarea de Challenge-uri interne bazate pe criterii profesionale şi recompensate prin premii fidelizante.
Această competiţie s-a desfăşurat pe parcursul întregului an 2010, pe criterii profesionale specifice şi cuantificabile, fiind angrenaţi importatori din 60 ţări, unde Automobile Peugeot este reprezentat în această formă. Printre ţările direct competitoare devansate de România pot fi enumerate Norvegia, Finlanda, Irlanda, Israel, Grecia şi Maroc, ţări cu tradiţie în reprezentarea locală a Mărcii, ceea ce face cu atât mai merituos acest succes.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii