Zurich. Chevrolet a lansat astăzi o nouă campanie a mărcii şi sloganul pentru Europa în anul sărbătoririi centenarului, susţinând lansarea pe piaţă a şapte modele noi de autovehicule în 2011. În ROMÂNIA, campania începe în luna iunie. Aceasta va fi vizibilă pe multe canale de informare: televiziune, presă scrisă, panouri publicitare, publicitate online, marketing la nivelul dealerilor şi marketing relaţional.
„Întreg ADN-ul mărcii Chevrolet este caracterizat de spiritul optimismului şi al valorificării oportunităţilor, de pasiunea pentru un design expresiv şi raportul optim calitate-preţ pentru care au fost întotdeauna cunoscute modelele Chevrolet”, a declarat Wayne Brannon, Preşedintele Chevrolet Europe.
Concluziile studiilor relevă faptul că dacă întrebăm un număr de 100 de europeni ce ştiu despre marca Chevrolet, 85 dintre aceştia consideră că „Chevy” este o marcă ce are rădăcini şi valori americane. Acest lucru nu poate fi afirmat despre nicio altă marcă de serie de pe această piaţă”, a continuat Brannon.
Concluziile studiilor relevă faptul că dacă întrebăm un număr de 100 de europeni ce ştiu despre marca Chevrolet, 85 dintre aceştia consideră că „Chevy” este o marcă ce are rădăcini şi valori americane. Acest lucru nu poate fi afirmat despre nicio altă marcă de serie de pe această piaţă”, a continuat Brannon.
Campania „make it happen” a mărcii, creată de G2/Herezie, principala agenţie de creaţie a Chevrolet, include toată gama de autovehicule oferite de Chevrolet: autovehicule mini, de dimensiuni mici şi compacte, modele SUV şi emblematicele autovehicule sport, Camaro şi Corvette, precum şi autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsă.
„Sloganul integrat „Chevrolet - Make it happen” integrează elementele de consolidare a încrederii şi gândirea pozitivă pe care oamenii le atribuie deja culturii americane, care ne încurajează să profităm de orice oportunitate care ni se oferă pentru a realiza în fiecare zi cât mai mult posibil. Noile spoturi publicitare TV şi reclamele din presa scrisă demonstrează publicului cât este de important să nu rateze marile oportunităţile care li se oferă de-a lungul vieţii: „fără oportunităţi pierdute.”
„Campania utilizează elemente de stil americane distinctive, care permit publicului asocierea cu acest spirit de optimism şi oportunitate: zone asociate în mod clar cu SUA, cum ar fi coasta Pacificului, clădirile din Los Angeles, deşertul Arizona, stilul cinematografic TV şi stilul fotografic, precum şi muzică americană”, a declarat Eric Wepierre, Director de marcă şi marketing.
G2/Herezie este agenţia de comunicare a mărcii Chevrolet din luna octombrie 2010, fiind responsabilă pentru publicitatea mărcii, pentru literatura internaţională de produs, publicitatea neconvenţională şi comunicarea la punctul de vânzare.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii