Bucuresti, 2 iunie 2011 – Michelin anunta implinirea a 10 ani de activitate continua pe piata din Romania.
Intrarea liderului mondial din segmentul anvelopelor in piata locala a avut loc in vara anului 2001, odata cu achizitionarea de la Tofan Grup a uzinei Victoria Floresti, urmata, la scurt timp, de cumpararea uzinei Silvania de la Zalau.
In prezent, Michelin opereaza pe piata din Romania doua unitati de productie de anvelope la Floresti si Zalau, o unitate de productie de cord metalic – construita integral (greenfield), in 2004, tot la Zalau – un atelier de resapare, o echipa de cartografie, responsabila cu realizarea de harti si ghiduri, si o retea comerciala nationala. Echipa Michelin numara, in prezent, aproape 3.000 de angajati.
„Acum 10 ani, Michelin intra in Romania cu promisiunea de a dezvolta aici o afacere sustenabila pe termen lung. Am facut investitii de peste 265 de milioane de Euro in tehnologie si in modernizarea uzinelor, punand in acelasi timp foarte mult accent pe formarea si dezvoltarea echipelor. Astazi, toate unitatile din Romania sunt la standardele internationale Michelin, iar produsele fabricate la noi sustin cu succes misiunea companiei – progresul mobilitatii bunurilor si persoanelor”, a declarat, Eric Faidy, Presedintele Michelin Romania si Balcani.
In fabricile Michelin din Romania sunt produse anvelope pentru turisme - marcile Michelin, BF Goodrich, Kormoran si Kleber care se exporta pe pietele din Europa, America de Nord si Asia. Se produc, de asemenea, diverse tipuri de anvelope de camion, radiale cu camera de aer si tubeless sub marcile asociate Taurus, Kormoran, Riken, anvelope industriale marca Michelin, precum si anvelope destinate echiparii stivuitoarelor, masinilor si utilajelor care lucreaza in minele subterane.
„Toate aceste rezultate care marcheaza implinirea primului nostru deceniu de activitate in Romania nu ar fi fost posibile fara aportul echipei, cea mai valoroasa resursa a noastra. Astazi, fiecare angajat beneficiaza de un plan de cariera, avem o medie anuala de peste 60 de ore de formare pe angajat, cursuri de specializare si schimburi de experienta la nivel international. Peste 50% din totalul angajatilor nostri au 10 ani de activitate in cadrul Michelin”, a spus Eric Faidy.
In decursul celor 10 ani, Michelin s-a implicat, de asemenea, in proiecte sociale si campanii nationale de educatie in siguranta rutiera, linie strategica de implicare sociala a companiei la nivel global.
In anul 2005, Michelin Romania a devenit centru regional pentru zona Balcanilor (Michelin RoBa), coordonand, pe langa activitatea de pe piata locala, operatiunile de productie si comerciale din Albania, Bulgaria, Croatia, Federatia Bosniei si Hertegovinei, Macedonia, Muntenegru si Serbia.
In perioada 2001 – 2010, Michelin Romania a realizat o productie de peste 450.000 de tone de anvelope si peste 150.000 de tone de cord metalic.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii