Noul Mercedes-Benz Actros demonstrează eficienţă în consumul combustibilului.
Campionul „Nardo”, la consum scăzut, considerat etalon.
Transmisiune live online între 26 iunie şi 4 iulie 2011.
S-a afirmat despre noul Mercedes-Benz Actros că ar consuma cu între trei şi şapte procente mai puţin combustibil diesel, în comparaţie cu cel mai bine vândut Actros MP 3 curent, depinzând de nivelul emisiilor. Această afirmaţie, lansată de către producător cu ocazia premierei mondiale ce a avut loc acum câteva zile în Bruxelles, va fi acum testată în cadrul testului comparativ „Record Run 2011”, ce va avea loc între 26 iunie şi 2 iulie. Ca parte din test, de Duminică după-amiaza un Actros 1845 LS nou, ce respectă standardul de emisii Euro 6 şi unul ce întruneşte standardul Euro 5 au pornit, complet încărcate, pe ceea ce este cunoscut drept un traseu tipic European ce străbate de la Est la Vest ruta de la Rotterdam la Szczecin şi returul. Baza statistică pentru efectuarea comparaţiei este programată a fi compusă din şase cicluri complete de şofat, însumând aproximativ 10.000 de kilometri.
Camionul de referinţă este Actros 1844 LS MP 3, campion al consumului scăzut de combustibil, în forma numită „Nardo”, ce deţine recordul curent. Acest autovehicul a atins statutul de campion mondial în 2008, prin consumul minim de combustibil şi economia record de CO2 în condiţii de laborator la circuitul Italian de curse din Nardo, câştigând chiar un loc în Cartea Recordurilor. Deşi traseul străbătut acoperea aceeaşi distanţă de 10.000 de kilometri, atât autovehiculul tractor, cât şi semi-remorca au fost optimizate aerodinamic pentru încercarea de doborâre a recordului.
Spre deosebire de încercarea precedentă, cele trei combinaţii de Mercedes-Benz camion şi semiremorcă de cursă lungă ce iau parte din în „Record Run 2011” călătoresc pe ruta pornind din Olanda, via Germania, spre Polonia şi înapoi, toate acestea în condiţii normale de trafic. Mulţumită măsurilor aproape complet automatizate de conducere, cruise control-ului şi menţinerii unei viteze medii constante pentru toţi cei trei competitor, dar şi semiremorcilor standard, acest test ar trebui să facă posibilă marcarea oricărei diferenţe de consum determinată exclusiv de camionul tractor individual. Rezultatele finale vor fi determinate sâmbătă, 2 iulie 2011, la miezul nopţii, atunci când cei trei competitori vor trece de finishul de la FutureLand, din Europortul din Rotterdam, după terminarea celui de-al şaselea ciclu. Autovehiculele vor fi atunci realimentate cu combustibil şi vor fi efectuate măsurători pentru ultima dată la staţia de alimentare Shell Portland din portul Rotterdam. Toate operaţiunile de realimentare, sigilarea rezervoarelor de combustibil şi a numeroaselor alte componente ale autovehiculelor, dar şi evaluarea consumului de combustibil este condusă de către compania Dekra, expertă în evaluare şi recunoscută la nivel internaţional, asigurând astfel că datele evaluate de către o parte terţă neutră vor fi disponibile de Duminică, 3 iulie 2011.
„Record Run 2011”, susţinută de către trei autovehicule Mercedes-Benz Actros poate fi urmărită în direct online, de Duminică, 26 iunie 2011 la adresa www.mercedes-benz.com/record-run . Datele referitoare la consumul de combustibil vor fi actualizate zilnic pentru a face posibilă urmărirea progresului acestui test comparativ.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii