De 28 de ani, Renault este singurul constructor auto, Partener Oficial al Festivalului de la Cannes.

RENAULT LATITUDE, MASINA OFICIALA A FESTIVALULUI DE LA CANNES


In perioada 11 – 22 mai 2011, Renault Latitude, noua berlina premium Renault, isi va afisa silueta eleganta sub bliturile aparatelor de fotografiat. Renault Latitude, va escorta pana la covorul rosu, actorii si personalitatile invitate la Festival, fiind declarata masina oficiala a evenimentului.

Cu un interior orientat in mod definitoriu catre confort, Latitude confera pasagerilor sai un sentiment de plenitudine. Beneficiind de cel mai performant sistem de management al calitatii aerului din habitaclu, un sistem audio de ultima generatie si motorizari puternice, Latitude te invita la o calatorie de cursa lunga, departe de stresul cotidian.

Cu proportii echilibrate si dimensiuni generoase, partea frontala exprimand putere, iar cea din spate robustete si dinamism, Renault Latitude pare desprinsa din viitor.

ATELIERUL RENAULT - INTALNIRE MEMORABILA, PE STRADA PLAGE DU MAJESTIC NR. 64


Pentru al patrulea an consecutiv, Atelierul Renault de pe Champs Elysees (Paris) face escala la Cannes, in imediata apropiere a Palatului Festivalurilor, pe strada Plage du Majestic nr. 64. Zilnic, intre orele 10:00 - 06:00, Atelierul Renault isi deschide portile pentru a primi personalitati din lumea filmului, echipe de filmare si reprezentanti mass-media.

RENAULT, SUSTINATOR AL ASOCIATIEI „LES TOILES ENCHANTEES


Asociatia „Les Toiles Enchantees”, promovata de actorul, regizorul si scenaristul Alain Chabad are ca misiune democratizarea si facilitarea accesului la cultura, pentru copiii bolnavi, institutionalizati.

Renault sprijina activitatea asociatiei „Les Toiles Enchantees”, punand la dispozitie masini pentru transportul echipamentelor de proiectie si al membrilor asociatiei.

Astfel, copiii bolnavi, internati in diferite structuri sociale din regiunea Cannes vor avea posibilitatea sa traiasca propria experienta a “participarii” la Festivalul de la Cannes, asistand in avanpremiera mondiala la proiectiile filmelor nominalizate.

RENAULT & CINEMATOGRAFUL: O POVESTE DE IUBIRE


Povestea de dragoste, care uneste marca Renault si cea de a 7-a arta, dureaza de mai bine de un secol, inca de la aparitia primului film al fratilor Lumière. Se intampla in perioada 1885 – 1898, cand Louis Renault aparea la volanul automobilului type A, plimbandu-se prin studiourile de cinema instalate la Billancourt, chiar langa uzinele Renault.

Fascinat de toate formele pe care le imbraca arta cinematografica, Renault este sustinator al mai multor festivaluri si institutii: Festivalul de la Cannes, (Academia de Arte si Tehnici Cinematografice Premiile César, Noptile de aur ale Filmului de Scurt Metraj), Festivalul de la Deauville, Festivalul de la Alpe d'Huez, Festivalul de la Marrakech, Festivalul de la San Sebastian, Festivalul de la Valladolid, …Astfel, in cei peste 110 de ani, mii de automobile Renault au insotit starurile de cinema pe platourile de filmare si pe covorul rosu, in lumea intreaga.

Renault se implica in productii de film si televiziune din Franta si din alte tari, oferind "masina de filmare." Modelele gamei Renault participa alaturi de actori in cascade spectaculoase sau in momente amuzante, contribuind la succesul unor filme foarte cunoscute: And God Created Woman, A View to a Kill (James Bond) sau Rush Hour 3.

Marca Renault isi urmeaza angajamentul si sprijina productiile cinematografice si de televiziune, printr-o politica activa de parteneriate si plasare de produs (peste 150 in filmele de lung sau scurt metraj, in anul 2010).

Renault, companie infiintata in Franta, cu o istorie de peste 110 de ani in tara de origine si pe pietele internationale, numara astazi peste 350 de site-uri industriale si comerciale in 118 tari.

Renault proiecteaza, produce si comercializeaza o gama larga de vehicule, iar incepand cu 2011 o gama completa de vehicule electrice accesibile, dovada a respectarii angajamentului si a mobilizarii marcii pentru protectia mediului inconjurator. Cu gama sa de modele cu zero emisii si noua generatie de motoare termice, Renault tinteste sa devina lider in productia de automobile cu emisii reduse de CO2: de la 137 g / km in prezent, gama disponibila pentru piata europeana ar trebui sa scada la mai putin de 120 g / km in 2013, si sub 100 g / km in 2016.

Inovatia pentru toti, cel mai ridicat nivel de calitate pentru produsele si serviciile oferite, precum si design-ul seducator, dinamic al noilor modele caracterizeaza viziunea de marca Renault.

La nivel mondial, Renault se mandreste cu peste 121 000 de angajati, o cifra de afaceri de 38 971 milioane de euro inregistrata in 2010 si o cifra de vanzari de peste 2,6 milioane de vehicule comercializate in anul 2010.

Sursa: Renault Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii