„Young Creative Chevrolet” – premiile etapei naţionale.
Chevrolet continuă să susţină tinerii artişti.
Bucureşti. Concursul Young Creative Chevrolet a fost lansat în Europa în 2007 şi este unul din proiectele Chevrolet dedicate tinerilor. Competiţia încurajează studenţii universităţilor de artă din întreaga Europă să privească automobilele Chevrolet din perspectiva lor creativă. Concursul a luat amploare rapid ajungând de la cele 32 de şcoli de artă participante în 2007 la 155 anul acesta.
Concursul oferă câte trei premii pentru fiecare din cele cinci discipline aflate în concurs:
-ArteVizuale
-DesignVestimentar
-Fotografie
-Muzică
-Video
Pe lângă oportunitatea de a câştiga o competiţie paneuropeană şi premii constând în bani şi excursii, studenţii au şansa de a fi promovaţi de Chevrolet.
La saloanele auto din ultimii ani, Chevrolet a contractat studenţii câştigători pentru vestimentaţia hostesselor. De asemenea, tinerii fotografi au ocazia de a lucra cu profesioniştii echipelor Chevrolet.
Ieri, 29 iunie a avut loc decernarea premiilor câştigătorilor Young Creative Chevrolet – faza naţională, ChevroletRomânia oferind premii în valoare de 10.000 euro. Au fost date câte trei premii pentru fiecare disciplină în parte. Proiectele câştigătorilor locurilor 1 participă în finala europeană a concursului.
Chevrolet România ţine să mulţumească membrilor juriului care au fost aproape de acest proiect şi cu ajutorul cărora au putut fi alese proiectele câştigătoare:
Adina Buzatu, stilist
Ailin Ibraim, fashion director revista Bolero
Ioana Moldoveanu, redactor şef Vice Magazine
Mădălina Drăgoi redactor şi fashion editor revista CSID
Adina Buzatu a împărtăşit impresiile sale legate de implicarea în acest proiect: “Participarea mea în juriul Young Creative Chevrolet a fost o experienţă interesantă şi benefică. Întotdeauna este plăcut să lucrez cu tineri talentaţi, cărora pot sa le dau sugestii la început de drum în cariera lor de designeri. Nu neapărat ca să le respecte întocmai, ci ca sa aibă dimensiunile altei viziuni şi să-şi stimuleze astfel creativitatea”.
Evenimentul de premiere a adus pe scena o tânără trupă, IRonic, solistul fiind şi unul dintre câştigătorii Young Creative Chevrolet.
Festivitatea de premiere a fost urmată de un concert susţinut de trupa The Amsterdams.
Câştigătorii concursului Young Creative Cehvolet 2011 – etapa naţională sunt:
Arte Vizuale
Chevrolet continuă să susţină tinerii artişti.
Bucureşti. Concursul Young Creative Chevrolet a fost lansat în Europa în 2007 şi este unul din proiectele Chevrolet dedicate tinerilor. Competiţia încurajează studenţii universităţilor de artă din întreaga Europă să privească automobilele Chevrolet din perspectiva lor creativă. Concursul a luat amploare rapid ajungând de la cele 32 de şcoli de artă participante în 2007 la 155 anul acesta.
Concursul oferă câte trei premii pentru fiecare din cele cinci discipline aflate în concurs:
-ArteVizuale
-DesignVestimentar
-Fotografie
-Muzică
-Video
Pe lângă oportunitatea de a câştiga o competiţie paneuropeană şi premii constând în bani şi excursii, studenţii au şansa de a fi promovaţi de Chevrolet.
La saloanele auto din ultimii ani, Chevrolet a contractat studenţii câştigători pentru vestimentaţia hostesselor. De asemenea, tinerii fotografi au ocazia de a lucra cu profesioniştii echipelor Chevrolet.
Ieri, 29 iunie a avut loc decernarea premiilor câştigătorilor Young Creative Chevrolet – faza naţională, ChevroletRomânia oferind premii în valoare de 10.000 euro. Au fost date câte trei premii pentru fiecare disciplină în parte. Proiectele câştigătorilor locurilor 1 participă în finala europeană a concursului.
Chevrolet România ţine să mulţumească membrilor juriului care au fost aproape de acest proiect şi cu ajutorul cărora au putut fi alese proiectele câştigătoare:
Adina Buzatu, stilist
Ailin Ibraim, fashion director revista Bolero
Ioana Moldoveanu, redactor şef Vice Magazine
Mădălina Drăgoi redactor şi fashion editor revista CSID
Adina Buzatu a împărtăşit impresiile sale legate de implicarea în acest proiect: “Participarea mea în juriul Young Creative Chevrolet a fost o experienţă interesantă şi benefică. Întotdeauna este plăcut să lucrez cu tineri talentaţi, cărora pot sa le dau sugestii la început de drum în cariera lor de designeri. Nu neapărat ca să le respecte întocmai, ci ca sa aibă dimensiunile altei viziuni şi să-şi stimuleze astfel creativitatea”.
Evenimentul de premiere a adus pe scena o tânără trupă, IRonic, solistul fiind şi unul dintre câştigătorii Young Creative Chevrolet.
Festivitatea de premiere a fost urmată de un concert susţinut de trupa The Amsterdams.
Câştigătorii concursului Young Creative Cehvolet 2011 – etapa naţională sunt:
Arte Vizuale
Prenume
|
Nume
|
Universitate
| |
Locul 1
|
Ana Maria
|
Abrudan
|
Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
|
Locul 2
|
Simona
|
Ţăranu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Locul 3
|
George
|
Mihăilescu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Design Vestimentar
Prenume
|
Nume
|
Universitate
| |
Locul 1
|
Ioana
|
Davidoaia
|
Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
|
Locul 2
|
Alexandra
|
Lazăr
|
Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
|
Locul 3
|
Marcela
|
Baltăreţe
|
Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
|
Fotografie
Prenume
|
Nume
|
Universitate
| |
Locul 1
|
Ada
|
Muntean
|
Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
|
Locul 2
|
George
|
Mihăilescu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Locul 3
|
Simona
|
Ţăranu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Muzică
Prenume
|
Nume
|
Universitate
| |
Locul 1
|
Cristian
|
Corduneanu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Locul 2
|
Alin
|
Sterian
|
Universitatea de Artă şi Design Cluj-Napoca
|
Locul 3
|
Vlad
|
Cîrdeiu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Video
Prenume
|
Nume
|
Universitate
| |
Locul 1
|
Simona
|
Ţăranu
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Locul 2
|
Georgiana
|
Tănase
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Locul 3
|
Andra
Iulia
|
Berilă
Stoianovici
|
Universitatea Media Bucuresti
|
Proiectele câştigătoare pot fi vizionate pe site-ul oficial al concursului:
www.youngcreativechevrolet.eu.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii