Ovidiu Eftimie, reprezentantul Brasovului, s-a clasat pe locul doi in ierarhia finala, iar topul este completat de Andrei Crivat (Timisoara) si Cristo “Chinezu” Birta (Bucuresti).
Marius Sescu a castigat o excursie in Franta, la uzina Maubeuge, unde Renault produce unul dintre modelele sale electrice.
Cele 160 de elemente eco descoperite si indexate de participati in timpul competitiei sunt disponibile pewww.expeditia-verde.ro.
La sfarsitul celor patru etape ale celei mai mari expeditii eco a anului, campania Renault Expeditia Verde si-a desemnat marele castigator! Marius Sescu, bloggerul care a reprezentat orasul Iasi in competitie, a obtinut cel mai bun rezultat, cu un total de 686 de puncte. Ieseanul castiga astfel marele premiu, constand intr-o vizita la uzina Maubeuge, din Franta, unde Renault fabrica unul dintre modelele sale electrice.
Marius Sescu a condus inca din prima etapa, atunci cand cei patru concurenti au avut misiunea de a descoperi si indexa parcurile din orasele participante in campanie. Clasat pe locul doi, la doar 40 de puncte distanta, Ovidiu Eftimie (Brasov) a fost principalul contracandidat al lui Marius Sescu, intr-o cursa stransa pana la final. Cei doi sunt urmati in clasament de Andrei Crivat (Timisoara, 325 de puncte) si Cristi „Chinezu” Birta (Bucuresti, 216 puncte).
Proiectul Renault Expeditia Verde a debutat pe 5 iunie, de Ziua Internationala a Mediului, si i-a purtat pe cei patru bloggeri prin patru probe distincte. Prima etapa a campaniei a presupus descoperirea si indexarea tuturor parcurilor aflate in cele patru orase participante. Avand ca partener un Renault Clio, bloggerii concurenti au identificat nu mai putin de 60 de parcuri din Bucuresti, Brasov, Iasi si Timisoara. Pe langa obiectivele deja populare in randul locuitorilor celor patru orase, concurentii propun zone verzi si elemente eco variate descoperite de-a lungul celei de-a doua etape a expeditiei. Lista completa a descoperirilor eco include si targuri de show food, centre de inchiriat biciclete sau centre de reciclare si este disponibila pe www.expeditia-verde.ro
772 DE SUSTINATORI ACTIVI SI 28 DE VOLUNTARI
Cei patru bloggeri au reusit sa convinga peste 700 de sustinatori sa li se alature pe site-ul oficial al competitiei,www.expeditia-verde.ro. 28 dintre fanii concurentilor au facut un pas inainte si au participat alaturi de bloggeri la actiunea de cartare desfasurata la finalul lunii iunie de Let’s Do It, Romania! in Bucuresti, Brasov, Iasi si Timisoara. Munca lor va usura actiunea nationala de ecologizare a parcurilor si spatiilor verzi pe care Let’s Do It, Romania! o organizeaza in luna septembrie a acestui an.
RENAULT CLIO, PARTENERUL ECO AL BLOGGERILOR
Cei patru bloggeri concurenti au avut la dispozitie de-a lungul celor patru saptamani de concurs cate un Renault Clio, model pozitionat in topul modelelor ecologice ale Renault. Cele patru automobile au fost cel mai solicitate in ultima saptamana a campaniei, cand au strabatut distanta dintre cele patru orase intr-un quest care a pus la incercare cunostintele eco ale participantilor. Bloggerii au realizat astfel un veritabil tur al Romaniei pastrand un consum de carburant cat mai redus.
Pentru mai multe detalii despre clasamentul final al campaniei Renault Expeditia Verde, vizitati www.expeditia-verde.ro si http://www.facebook.com/expeditia.verde.
DESPRE PLATFORMA RENAULT ECO 2
In anul 2007, Renault a lansat semnatura Renault Eco2. Astfel, a fost anuntat public angajamentul sau pentru dezvoltarea si comercializarea de vehicule ecologice si economice. Un vehicul Renault este Eco2 daca indeplineste simultan trei criterii: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat intr-o uzina certificata ISO 14001 si este valorificabil in proportie de pana la 95% la finalul vietii acestuia si cel putin 5% din masa plastica totala a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate contine intre 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.
Sursa: Renault Romania
Sursa: Renault Romania
0 comentarii