Bucureşti - 29 iunie 2011 - Logistica este una dintre cele mai importante activităţi din industria auto, asigurând atât materia primă pentru fluxul de fabricaţie, cât şi transportul către destinaţia finală a maşinii, în mâinile clientului, totul în cadrul unui sistem performant de gestiune. A treia entitate ca mărime a Dacia, Direcţia Logistică a implementat începând cu 2008 un parteneriat de transport feroviar cu Gefco, primul operator de transport vehicule Dacia pe tren.
Dacia şi Gefco au marcat peste 200 000 vehicule transportate şi 700 trenuri expediate împreună până în prezent printr-o călătorie inedită într-un vagon ataşat trenului care transportă vehiculele de pe platforma industrială de la Mioveni către portul comercial Constanţa. La bordul trenului a avut loc o conferinţă de presă susţinută de oficialii celor două companii.
„Direcţia Logistică este esenţială pentru Dacia. Cei 600 angajaţi ai acestei direcţii gestionează atât furnizarea de piese pentru producţie, cât şi distribuirea maşinilor către clienţi. În 2010, Direcţia Logistică a expediat 341 872 vehicule şi alte peste 412 000 sub formă de colecţii CKD, Dacia fiind uzina sursă care furnizează piese pentru celelalte 9 uzine care asamblează gama entry”, a declarat Jérôme Olive, Director General, Automobile Dacia.
„GEFCO a fost prima societate din România care a pus în practică această soluţie feroviară pentru Dacia în 2008, soluţie ce oferă mai multe avantaje: capacitate, mediu (impactul CO2 şi poluarea sonoră sunt diminuate), soluţie adaptată nevoilor clientului. Sunt foarte mândru să văd zi de zi know-how-ul şi expertiza câştigate de către echipa locală, din punct de vedere tehnic, calitate şi mediu. Toate acestea fac din acest proiect un veritabil succes, reprezentând un exemplu în cadrul grupului GEFCO, în concordanţă cu valorile sale”, a declarat Christophe De Korver, Director General, Gefco România.
Dacia, parte a Grupului Renault, a devenit un veritabil succes la nivel mondial în decursul a şapte ani. Oferind ceea ce este esenţial în materie de automobile şi afişând cel mai bun preţ, fără a face concesii la nivel de fiabilitate, Dacia şi-a creat o poziţie solidă pe piaţa auto. În 2010, Dacia a vândut 348 723 vehicule în toată lumea, iar în România şi-a adjudecat din nou poziţia de lider, cu o cotă de 31,7% din piaţă.
Gefco este prezent pe piaţa din România începând din 2005. La nivel global GEFCO este prezent în 150 de ţări din lume şi se clasează între primele 10 grupuri europene de logistică, cu o cifră de afaceri de 3,4 miliarde EUR în 2010. GEFCO propune soluţii globale şi inovatoare pentru toate cerinţele logisticii industriale, atât pe plan local cât şi internaţional, destinate atât zonei amonte cât şi celei aval a proceselor de producţie.
Dacia şi Gefco au marcat peste 200 000 vehicule transportate şi 700 trenuri expediate împreună până în prezent printr-o călătorie inedită într-un vagon ataşat trenului care transportă vehiculele de pe platforma industrială de la Mioveni către portul comercial Constanţa. La bordul trenului a avut loc o conferinţă de presă susţinută de oficialii celor două companii.
„Direcţia Logistică este esenţială pentru Dacia. Cei 600 angajaţi ai acestei direcţii gestionează atât furnizarea de piese pentru producţie, cât şi distribuirea maşinilor către clienţi. În 2010, Direcţia Logistică a expediat 341 872 vehicule şi alte peste 412 000 sub formă de colecţii CKD, Dacia fiind uzina sursă care furnizează piese pentru celelalte 9 uzine care asamblează gama entry”, a declarat Jérôme Olive, Director General, Automobile Dacia.
„GEFCO a fost prima societate din România care a pus în practică această soluţie feroviară pentru Dacia în 2008, soluţie ce oferă mai multe avantaje: capacitate, mediu (impactul CO2 şi poluarea sonoră sunt diminuate), soluţie adaptată nevoilor clientului. Sunt foarte mândru să văd zi de zi know-how-ul şi expertiza câştigate de către echipa locală, din punct de vedere tehnic, calitate şi mediu. Toate acestea fac din acest proiect un veritabil succes, reprezentând un exemplu în cadrul grupului GEFCO, în concordanţă cu valorile sale”, a declarat Christophe De Korver, Director General, Gefco România.
Dacia, parte a Grupului Renault, a devenit un veritabil succes la nivel mondial în decursul a şapte ani. Oferind ceea ce este esenţial în materie de automobile şi afişând cel mai bun preţ, fără a face concesii la nivel de fiabilitate, Dacia şi-a creat o poziţie solidă pe piaţa auto. În 2010, Dacia a vândut 348 723 vehicule în toată lumea, iar în România şi-a adjudecat din nou poziţia de lider, cu o cotă de 31,7% din piaţă.
Gefco este prezent pe piaţa din România începând din 2005. La nivel global GEFCO este prezent în 150 de ţări din lume şi se clasează între primele 10 grupuri europene de logistică, cu o cifră de afaceri de 3,4 miliarde EUR în 2010. GEFCO propune soluţii globale şi inovatoare pentru toate cerinţele logisticii industriale, atât pe plan local cât şi internaţional, destinate atât zonei amonte cât şi celei aval a proceselor de producţie.
Sursa: Dacia Romania
0 comentarii