Versatilitatea gamei este demonstrată de modelele variate puse la dispoziţia echipelor.
Dealerul Opel din Sibiu, Autohaus Huber, este partener oficial al competiţiei.
Sibiu. În perioada 6-10 iulie 2011, are loc prima ediţie a Turului Ciclist al Sibiului, competiţie inclusă în calendarul oficial al Uniunii Cicliste Internaţionale. Cele 5 etape însumează 450 de kilometri, variind de la teren plat până la etape cu sosiri în căţărare la peste 2000 de metri şi 9 vârfuri de categorie A,B,C şi Specială. Cele 25 de echipe cicliste participante provin din 13 ţări: Luxemburg, Italia, Bulgaria, Franţa, Grecia, Belgia, Ucraina, Serbia, România, Ungaria, Polonia, Germania şi Turcia.
“Fiabilitatea şi eficienţa pentru care sunt recunoscute modelele Opel ne-au determinat să propunem implicarea mărcii încă de la această primă ediţie a turului. Avem acum instrumentele pentru a oferi echipelor suportul logistic necesar la acest nivel, iar publicului un spectacol de calitate”, consideră Nicolae Ivan, Director Sportiv al Turului Ciclist al Sibiului.
Cu o capacitate maximă a portbagajului de 1550 l, modelele Opel Astra Sports Tourer deservesc echipele care au nevoie de spaţiu de transport pentru echipamente de rezervă, oferind totodată rapiditatea şi manevrabilitatea atât de necesare însoţirii de pe traseu.
Opel Insignia, Astra hatchback şi Corsa sunt, de asemenea, prezente în Turul Ciclist al Sibiului, aducând agilitate, putere şi eficienţă pentru necesarul de transport al cursei. Modelul Vivaro, unul dintre reprezentanţii gamei de vehicule comerciale a Opel, are în această săptămână rol în transportul de persoane.
Opel susţine conducătorii auto amatori de ciclism
Luarea unei biciclete în excursie sau vacanţă ridică problema transportării ei. Răspunsul corect la această problemă este sistemul inovator de transport pentru biciclete dezvoltat de Opel, FlexFix. Integrat în bara de protecţie spate, sistemul de transport extrem de stabil şi sigur este disponibil pentru Corsa, Astra, Meriva şi Antara.
Sistemul unic şi inteligent face economie de spaţiu şi dispare aproape invizibil în bara de protecţie spate, eliminând partea de asamblare, demontare şi depozitare a unui sistem de transport pentru biciclete. Un alt mare plus este distanţa faţă de sol a sistemului, care face ca actul greoi de ridicare a unei biciclete peste cap pe un suport de acoperiş să devină învechit. Experţii în sănătatea spatelui de la Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR - Acţiune pentru un spate sănătos) au subliniat acest lucru atunci când au acordat noului Meriva titlul lor extrem de râvnit pentru conceptul de ergonomie globală. Meriva este prima maşină de producţie din lume care obţine acest sigiliu.
Sistemul de transport Opel FlexFix încorporează o serie de inovaţii, patente şi soluţii care au fost înregistrate spre brevetare. Suportul pentru bicicletă integrat glisează din bara de protecţie spate, ca un sertar, şi este deblocat de către o pârghie poziţionată pe marginea portbagajului. Acest design permite sistemului să fie folosit chiar şi atunci când portbagajul este plin şi fără folosirea unor instrumente speciale. Sistemul FlexFix poate transporta două biciclete cu cadre între 18 şi 28 de inch şi o greutate maximă de 40 kg. Un semnal de avertizare este activ atunci când maşina este în marşarier.
Aproape 60.000 de clienţi Opel au decis să achiziţioneze şi sistemul de transport FlexFix, dintre care 40.000 sunt proprietari de Corsa. În urma lansării noului Meriva, în iunie 2010, Opel a vandut aproximativ 6.700 de unităţi cu FlexFix anul trecut.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii