Mitsubishi Motors Corporation a anunţat rezultatele comerciale şi financiare pentru primul trimestru din 2011, an fiscal ce se va termina pe data de 31 Martie 2012.
1.Prezentare generală a performanţelor
Mitsubishi Motors a făcut publice vânzările nete de 431.9 miliarde yeni pentru primul trimestru al anului fiscal 2011 (1 Aprilie - 30 Iunie 2011), o creştere cu 7% sau 28.2 miliarde yeni faţă de aceeaşi perioadă fiscală a anului precedent. Aceasta creştere a fost generată de lansarea unor noi modele, dar şi de un volum mai mare al vânzărilor, ca urmare a creşterii pieţei, dar mai ales în pieţele în curs de dezvoltare.
Mitsubishi Motors a făcut publice vânzările nete de 431.9 miliarde yeni pentru primul trimestru al anului fiscal 2011 (1 Aprilie - 30 Iunie 2011), o creştere cu 7% sau 28.2 miliarde yeni faţă de aceeaşi perioadă fiscală a anului precedent. Aceasta creştere a fost generată de lansarea unor noi modele, dar şi de un volum mai mare al vânzărilor, ca urmare a creşterii pieţei, dar mai ales în pieţele în curs de dezvoltare.
Mitsubishi Motors a realizat un profit operaţional în valoare de 12.2 miliarde yeni, o îmbunătăţire cu 16.7 miliarde yeni faţă de aceeaşi perioadă fiscală a anului trecut. Îmbunătăţirea s-a datorat în principal creşterii vânzărilor nete, căreia i s-au adăugat ceilalţi factori precum reducerea costurilor materialelor, care a compensat impactul negativ al yenului puternic.
Mitsubishi Motors a anunţat profitul de 10.3 miliarde yeni, o îmbunătăţire cu 16.1 miliarde yeni şi tot pentru această perioadă, un profit net de 4.3 miliarde yeni, o îmbunătăţire cu 16.1 miliarde yeni faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
2.Volumul de vânzări
Volumul global al vânzărilor din primul trimestru al anului fiscal 2011 a însumat 267.000 unităţi, o creştere de 16% sau 37.000 unităti mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului fiscal trecut. Volumele de vânzări pe regiuni au fost următoarele:
În Japonia, Mitsubishi Motors a realizat un volum de vânzări de 34.000 de unităţi, o descreştere de 11% sau 4.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii determinanţi ai volumului mai mic includ o scădere a cererii ca urmare a încetării acordării subvenţiilor pentru maşinile ecologice, în septembrie anul trecut, şi a efectelor marelui cutremur din Estul Japoniei.
În America de Nord, Mitsubishi Motors a realizat un volum de vânzări de 31.000 de unităţi, o creştere de 51% sau 10.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au contribuit la această creştere substanţială includ vânzările ridicate în Statele Unite, care au provenit în special în urma lansării modelului Outlander Sport în octombrie anul trecut.
În Europa, Mitsubishi Motors a realizat un volum de vânzări de 64.000 de untăţi, o creştere de 39% sau 18.000 de unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au contribuit la creşterea pentru această regiune, au determinat creşterea de la an la an a vânzărilor, în majoritatea pieţelor pentru Vestul Europei incluzând Germania, Italia şi Franţa. Acest aspect a fost realizata, în ciuda intarzierii cererii globale pe aceste pieţe, de volumul ridicat de vânzări pentru ASX introdus treptat în pieţe, din iunie anul trecut. De asemenea, la volumul mare de vănzări din regiune, a contribuit şi creşterea semnificativă a unităţilor vândute în Rusia, unde cererea îşi revine considerabil.
În Asia şi alte regiuni, Mitsubishi Motors a realizat un volum de vânzări de 138.000 unităţi, o creştere de 11% sau 13.000 unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această creştere s-a datorat, în special, volumelor de vânzări mari realizate în majoritatea ţărilor grupului ASEAN, inclusiv Thailanda şi Indonezia dar şi datorită performanţelor notabile din alte regiuni ca America Latina, unde Brazilia ocupă primul loc.
3.Previziuni FY2011
După o analiză a rezultatelor din primul trimestru al anului fiscal 2011 şi a tendinţelor actuale ale pieţei, Mitsubishi Motors a decis să facă urmatoarele modificări ce vizează previziunile pentru vânzările şi rezultatele financiare ale primei jumătatăţi ale acestui an fiscal (1 aprilie – 30 septembrie 2011), previziuni anunţate în data de 13 iunie.
După o analiză a rezultatelor din primul trimestru al anului fiscal 2011 şi a tendinţelor actuale ale pieţei, Mitsubishi Motors a decis să facă urmatoarele modificări ce vizează previziunile pentru vânzările şi rezultatele financiare ale primei jumătatăţi ale acestui an fiscal (1 aprilie – 30 septembrie 2011), previziuni anunţate în data de 13 iunie.
-Volumul vănzărilor: 518.000 unităti (cu o creştere de 8.000 unităţi)
-Vânzări nete: 880.0 miliarde yeni (cu o creştere de 20.0 miliarde yeni)
-Profit operaţional: 18.0 miliarde yeni (cu o creştere de 13.0 miliarde yeni)
-Profit normal : 13.0 miliarde yeni (cu o creştere de 13.0 miliarde yeni)
Referitor la previziunile anului fiscal 2011, având în vedere multe incertitudini care pot avea impact asupra operaţiunilor companiei, acestea incluzând şi yen-ul puternic, pana de electricitate în Japonia şi direcţia incertă a economiei globale, Mitsubishi Motors a decis să păstreze previziunile anuale (previziunile pentru tot anul), anunţate pe 13 iunie anul acesta (volumul vânzărilor de 1.075.000 unităţi, vânzări nete de 1.95 trilioane yeni, profit operaţional de 50.0 miliarde yeni, profit normal de 40.0 miliarde yeni şi profit net de 20.0 miliarde yeni).
Sursa: Mitsubishi Romania
Sursa: Mitsubishi Romania
0 comentarii