Cu o combinaţie impresionantă de performanţă, fiabilitate, economie de combustibil şi management al anvelopelor, Peugeot 908 a dominat cursa de la Imola. Începând din pole position, Sébastien Bourdais şi Anthony Davidson au sărbătorit prima cursă împreună în maşina cu nr.7 printr-un superb câştig. Ei au terminat cursa înaintea lui Franck Montagny şi Stéphane Sarrazin, ceea ce a asigurat primele două locuri pe podium pentru Peugeot.
O trecere îngustă făcea ca această competiţie să pară o sarcină grea pentru echipă şi piloţi. În final, cea mai temută parte nu s-a materializat, cursa rămânând fără incidente majore.
S-a rulat în condiţii normale, ceea ce a pus în lumină performanţa maşinilor şi a piloţilor. Cea mai rapidă echipă a week-end-ului - Bourdais şi Davidson – a dominat cursa, în faţa lui Montagny şi Sarrazin, după ce un timp s-au întrecut pentru titlu.
“Câştigarea primelor două locuri este benefică pentru întreaga echipă. Aşa cum se întâmplă de obicei în anduranţă, victoria vine datorită performanţei, fiabilităţii şi economiei de combustibil”, a declarat Bruno Famin în timp ce urca pe podium.
Olivier Quesnel, directorul Peugeot Sport Team, a declarat: “Am avut toate ingredientele azi: o maşină foarte rapidă, care a folosit mai puţin combustibil decât rivalii ei, o echipă care a venit cu o strategie perfectă de cursă şi un grup de piloţi excepţionali. Şi nici nu am dezamăgit cu rezultatul obţinut, respectiv locurile unu - doi. Ne-am întors la performanţa obţinută la începutul lui mai, în cursa de 1000 km de la Spa Francorchamps. Acest rezultat perfect înseamnă că suntem în topul clasamentului general. Ne putem menţine această poziţie în următoarele trei curse, cu excepţia celei de la Zhuhai, unde câştigul reprezintă un ţel semnificativ pentru noi.”
Clasamentul final al cursei de la Imola:
1. Peugeot 908 no.7 Bourdais / Davidson
2. Peugeot 908 no.8 Montagny / Sarrazin
3. Audi R18 no.1 Fässler / Bernhard
4. Audi R18 no.2 Kristensen / McNish
5. Lola-Toyota no.13 Boullion / Belicchi
6. Lola-Toyota no.12 Prost/Jani
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii