Bucureşti - 06 septembrie 2011 - Uzina
Mecanică şi Şasiuri Dacia (UMCD) a produs, săptămâna trecută, motorul pe
benzină cu numărul 1.500.000. Motorul de tipul K7M EURO 5, cu o capacitate
cilindrică de 1,6 litri, a fost livrat Uzinei Vehicule Dacia.
Printre clienţii cărora Uzina Mecanică Dacia le furnizează motoare se numără Uzina Vehicule Dacia (pentru gama Logan şi Sandero) şi uzine Renault din Franţa, Rusia, Maroc, Africa de Sud, Columbia.
Cele două varietăţi de motoare asamblate la UMCD, K7J (1,4 litri) şi K7M (1,6 litri), au început să fie fabricate la Mioveni odată cu lansarea gamei Logan, în 2004. În prezent, linia de fabricaţie are o capacitate instalată zilnică de 1.567 motoare.
În 2010, UMCD a asamblat peste 247.780 de motoare. Cei 3.785 de angajaţi ai Uzinei Mecanice produc şi asamblează două tipuri de cutii de viteze, module de transfer (organ specific versiunilor 4x4 ale modelului Dacia Duster), punţi faţă şi spate, cadre faţă şi spate, osii spate şi braţe inferioare.
UMCD este cea de-a doua uzină mecanică din grupul Renault la nivel mondial, fiind organizată în şase departamente de fabricaţie (Motoare, Cutii de viteze J, Cutii de viteze TL, Aluminiu, Sudură/Presaj, Asamblaj/Cataforeză/Uzinaj). În 2010, în uzină au fost înregistrate mai multe cifre importante de producţie, printre care: cutia de viteze J cu numărul 1.500.000, cutia de viteze TL cu numărul 300.000, motorul K7 cu numărul 1.250.000.
Printre clienţii cărora Uzina Mecanică Dacia le furnizează motoare se numără Uzina Vehicule Dacia (pentru gama Logan şi Sandero) şi uzine Renault din Franţa, Rusia, Maroc, Africa de Sud, Columbia.
Cele două varietăţi de motoare asamblate la UMCD, K7J (1,4 litri) şi K7M (1,6 litri), au început să fie fabricate la Mioveni odată cu lansarea gamei Logan, în 2004. În prezent, linia de fabricaţie are o capacitate instalată zilnică de 1.567 motoare.
În 2010, UMCD a asamblat peste 247.780 de motoare. Cei 3.785 de angajaţi ai Uzinei Mecanice produc şi asamblează două tipuri de cutii de viteze, module de transfer (organ specific versiunilor 4x4 ale modelului Dacia Duster), punţi faţă şi spate, cadre faţă şi spate, osii spate şi braţe inferioare.
UMCD este cea de-a doua uzină mecanică din grupul Renault la nivel mondial, fiind organizată în şase departamente de fabricaţie (Motoare, Cutii de viteze J, Cutii de viteze TL, Aluminiu, Sudură/Presaj, Asamblaj/Cataforeză/Uzinaj). În 2010, în uzină au fost înregistrate mai multe cifre importante de producţie, printre care: cutia de viteze J cu numărul 1.500.000, cutia de viteze TL cu numărul 300.000, motorul K7 cu numărul 1.250.000.
Sursa: Dacia Romania
0 comentarii