Localizarea lanţului de
creare a valorilor pentru dezvoltarea unor produse la preţuri potrivite pieţei.
Fără compromisuri în ceea
ce priveşte siguranţa, calitatea, durabilitatea şi confortul în operare.
Cererea pentru automobilele
la preţuri accesibile nu se limitează numai la pieţele în curs de dezvoltare.
Frankfurt am Main, 13 septembrie 2011. Furnizorul
internaţional de componente auto Continental reacţionează la nevoia tot mai
acută de mobilitate individuală, în special pe pieţele în curs de dezvoltare.
De aceea, compania oferă soluţii la nivel global pentru piaţa automobilelor la
preţuri accesibile, aflată în plină dezvoltare. „Pornim de la ideea că până în
anul 2015 circa 20% dintre automobilele produse în întreaga lume vor fi
automobile la preţuri accesibile. De aceea, încercăm să localizăm lanţul de
creare a valorilor pentru pieţele individuale, folosind know-how-ul nostru
extins din domeniul tehnologic precum şi reţeaua noastră globală de proiectare
şi producţie, pentru a putea crea mobilitate fără compromisuri în ceea ce
priveşte siguranţa, calitatea, durabilitatea şi confortul în operare", a
declarat Dr. Elmar Degenhart, preşedintele comitetului administrativ al
Continental AG..
Automobilele mai mici şi la preţuri mai convenabile nu sunt
căutate doar în Asia, Rusia şi America Latină, ci în şi, din ce în ce mai mult,
în ţările industrializate. De aceea, depinzând de piaţă, şi automobilele din
clasa compactă se numără la categoria aşa-numitelor automobile accesibile sau
“Affordable Cars”. Termenul „accesibil“ se defineşte în funcţie de
puterea de cumpărare de pe diferitele pieţe. Dimensiunile aplicabile ale
segmentului de piaţă se întind - în funcţie de piaţă - de la aşa-numitele automobile
Ultra-Low-Cost la automobile din clasa compactă.
Vehiculele la preţuri avantajoase nu sunt automobile de calitate
redusă, echipate cu cele mai simple componente, ci autovehicule pe care
clienţii şi le pot permite. Ele sunt echipate minimalist şi au funcţionalităţi
specifice pieţii, bazate pe cele mai noi tehnologii.
Şi la automobilele accesibile se aplică aceleaşi cerinţe ca şi la
segmentul Premium: fără compromisuri în ceea ce priveşte siguranţa, calitatea,
durabilitatea şi confortul în operare. Continental oferă în special în ceea ce
priveşte calitatea, costurile şi gama de funcţionalităţi, printr-o localizare
intensă a lanţului de creare a valorilor, soluţii şi produse special gândite
pentru clienţi şi regiuni individuale. Furnizorul de componente auto se bazează
în acest sens pe know-how-ul inginerilor şi specialiştilor locali. În
plus, Continental achiziţionează materiile prime de la furnizori locali, astfel
încât, printre altele, costurile adiţionale pentru transporturi pe distanţe
mari să poată fi eliminate.
Exemple de produse proiectate la nivel local, eficiente din punct
de vedere al costurilor, şi complet scalabile, gândite pentru “Affordable
Cars”, sunt dispozitivul de control al airbagurilor SPEED, dispozitivul de
control al motorului EASY-U şi familia de produse Body Controller, destinată
funcţionalităţilor de confort, bazată pe produsul Basic Function Controller.
Fiind prezentate pentru prima dată la IAA 2009, cele trei produse s-au lansat
între timp cu succes pe piaţă şi conving prin gama de funcţionalităţi
scalabilă, eficienţa lor din punct de vedere al costurilor, robusteţea şi
ciclurile de dezvoltare scurte. Producătorii de automobile recompensează
această performanţă prin comenzi de dezvoltare şi de serie, care ajung zilnic la
un număr de cel puţin 70 numai pentru produsele menţionate.
Continental şi-a stabilit obiectivul de a înregistra o creştere
peste medie pe pieţele asiatice, în anii următori. O mare parte din
investiţiile planificate pentru anul 2011, în valoare de aproximativ 1,8 miliarde
de euro, este destinată pieţelor asiatice. Numărul de angajaţi din Asia va
creşte şi el. Cele mai noi fabrici deschise în Hefei şi Jinan în China,
aşezarea pietrei de temelie a unui nou centru de cercetare şi dezvoltare în
Singapore, clădirea de birouri planificată a fi construită anul acesta în
Icheon, Corea, şi extinderea centrului de dezvoltare deja existent din
Bangalore, India, sunt numai câteva exemple ale angajamentului Continental în
ceea ce priveşte pieţele asiatice. Automobilele accesibile se potrivesc cu
aceste activităţi, deoarece cel puţin 80%, respectiv marea majoritate a acestui
tip de maşini se produc în Asia, mai ales în China şi India.
Sursa: Continental Romania
0 comentarii