Noua generatie a modelului
i30 va cladi peste succesul generatiei precedente.
Noul model Hyundai va
dezvalui ultima evolutie a limbajului „sculptura fluida”.
Calitatea si rafinamentul
noii generatii i30 - inspirate de segmentul superior.
Hyundai prezinta primele imagini ale noii
generatii aferente modelului i30, inaintea lansarii oficiale din cadrul
Salonului Auto de la Frankfurt 2011 (IAA) de saptamana viitoare, etaland un nou
design captivant pentru cel mai bine vandut vehicul din segmentul C al marcii.
Hyundai se asteapta ca noua generatie sa
construiasca mai departe, peste fundatia ridicata de succesul modelului i30
precedent - primul model al companiei al carui nume incepea cu prefixul „i”,
pionierul care a introdus noua nomenclatura si a anuntat noua era Hyundai in
Europa.
i30 a fost si primul model conceput in
Europa, primul model produs la fabrica din Cehia si primul Hyundai care a
obtinut cinci stele in cadrul testelor Euro NCAP.
Dupa lansarea din 2007, vanzarile
modelului i30 in Europa au crescut de la an la an, pana la 115.000 unitati in
2010 - cea mai mare cifra anuala de vanzari a unui model Hyundai in Europa.
Vanzarile totale au atins cifra de 350.000 unitati pana la jumatatea anului
2011.
Conceputa la Centrul Tehnic
Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, Germania, noua generatie i30 reprezinta o
evolutie a limbajului „sculptura fluida”, afisand ADN-ul de design distinctiv
al marcii.
„Noua
generatie i30 se incadreaza in familia Hyundai datorita grilei frontale
hexagonale si a farurilor asemanatoare unor bijuterii, precum si datorita
luminilor de zi. Aceste lumini au o forma unghiulara intr-un canal cu margini
line, oferind mai multa personalitate vehiculului, precum si senzatia de
rafinament si lux,” a declarat Thomas Bürkle, designer sef al
Centrului Tehnic Hyundai Motor Europa.
„Conturand
profilul noii generatii i30, designul prezinta o linie puternica, plina de
caracter, trasata din fata pana la pasajele rotilor spate, continuandu-se pana
la lampile spate. O alta linie ridica flancul masinii, creand un joc de umbra
si lumina - o trasatura fundamentala a sculpturii fluide,” a
concluzionat Thomas Bürkle.
„Consideram
ca noua generatie i30 va atrage tinerii si consumatorii progresivi, ce nu isi
doresc doar o masina performanta, ci si o masina atragatoare. In acest fel,
noua generatie a modelului i30 va contribui la viitorul succes in vanzari, la
cresterea notorietatii marcii si va imbunatati perceptia despre marca Hyundai
in randul consumatorilor europeni,” a afirmat Allan Rushforth,
Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa.
„Masina
a fost conceputa pentru a concura cu principalele vehicule ale segmentului C si
pentru a se alatura modelului i40 ca punct de referinta in ceea ce priveste
calitatea Hyundai. Pachetul de servicii pentru clienti, Five Year Triple Care,
va reprezenta un atu important in diferentierea noului model i30 intr-o clasa
foarte competitiva”, a adaugat Allan Rushforth.
Pachetul Five Year Triple Care include
cinci ani de garantie integrala fara limita de kilometri, cinci ani asistenta
rutiera si cinci ani de verificari tehnice gratuite.
Debutul oficial al noului i30 are
loc odata cu conferinta de presa a Hyundai in cadrul Salonului Auto de la
Frankfurt 2011, programata a avea loc in hala 6, marti - 13 septembrie 2011 -
la ora 12:00 (CET).
Sursa: Hyundai Romania
0 comentarii