Sambata 3 septembrie, se da startul celei de a doua etape a Caravanei Toyota Experience 2011, unul dintre cele
mai importante evenimente organizate de Toyota Romania anul acesta.
Prima etapa s-a desfasurat
in perioada 14 mai – 10 iulie, in 9 orase din tara, inclusiv Bucuresti, si s-a
bucurat de un numar mare de vizitatori, curiosi sa descopere tehnologiile
Toyota si sa testeze toate modelele gamei.
Cea de a doua etapa se va
desfasura in perioada 3 septembrie – 30 octombrie in 10 orase din tara, cu implicarea reprezentantilor
locali Toyota.
Caravana ofera participantilor posibilitatea de a testa toate
modelele gamei Toyota: iQ, Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, Prius, Auris
HSD, Urban Cruiser, Rav 4, Hilux, Land Cruiser 150.
In fiecare locatie
evenimentul cuprinde trei sectiuni:
-Toyota Hybrid
Synergy Drive – Tehnologia viitorului
-Toyota
4X4 – Referinta in segmentul SUV
-Toyota
Optimal Drive – paradoxul minimize & maximize - mai multa putere/consum si
emisii scazute
In cadrul primei sectiuni,
pe un traseu pre-stabilit, invitatii pot conduce unul din vehiculele Toyota
dotate cu tehnologia Hybrid Synergy Drive -
Prius sau Auris HSD - in timp ce consultantii
de vanzari le explica pe scurt principiile de functionare specifice tehnologiei
hibride. Provocarea este aceea de a atinge cel mai scazut consum de
combustibil, in conditiile unui stil de condus economic, explicat la fata
locului. La finalul fiecarei zile,
invitatul care a reuseste aceasta performanta, primeste un premiu.
In cadrul sectiunii Toyota
4X4, participantii la evenimente au inca odata ocazia sa descopere
performantele off road ale gamei 4x4 de la Toyota, prin demonstratii practice cu
modelele Toyota Rav4, Hilux si Land Cruiser 150, pe un traseu construit
artificial, cu un grad sporit de dificultate.
Sectiunea Toyota Optimal
Drive provoaca participantii la un alt concurs. Pe un traseu construit
artificial cu jaloane, invitatii trebuie sa realizeze un timp de parcurgere cat
mai bun, in timp ce au grija sa nu piarda mingea amplasata in cosul fixat pe
capota fiecarei masini.
Pentru Toyota, grija
pentru clienti, impreuna cu calitatea produselor si serviciilor oferite
acestora, reprezinta pilonii principali ai dezvoltarii marcii in Romania.
Prin acest eveniment major,
Toyota doreste sa reconfirme, atat clientilor existenti, cat si potentialilor
clienti, prin demonstratii practice, ca aceste valori sunt respectate, iar
grija fata de ei este prioritatea numarul 1.
-Constanta –
3-4.09.2011
-Bistrita –
10-11.09.2011
-Buzau –
17-18.09.2011
-Baia Mare –
24-25.09.2011
-Cluj – 1-2.10.2011
-Oradea – 8-9.10.2011
-Timisoara –
15-16.10.2011
-Pitesti –
22-23.10.2011
-Focsani –
26-27.10.2011
-Bacau –
29-30.10.2011
Sursa: Toyota Romania
0 comentarii