Noile anvelope MICHELIN Pilot Super Sport sunt certificate pentru a echipa noul FF, primul FERRARI cu tractiune integrala, care a fost lansat si pe piata romaneasca. Dupa succesul inregistrat de parteneriatele trecute, constructorul italian a ales din nou producatorul de anvelope MICHELIN pentru a dota sistemul de tractiune integrala al noului FERRARI FF.

Anvelopele de vara MICHELIN Pilot Super Sport, vor fi montate ca echipament original pentru FERRARI FF 4x4. Comercializate inca de la inceputul anului 2011, acestea sunt cele mai rapide anvelope comerciale pe circuit(1). Misiunea incredintata anvelopelor MICHELIN Pilot Super Sport este simpla: a spori placerea de a conduce, asigurand in acelasi timp siguranta maxima, chiar si in conditii extreme. Aceasta combinatie suprema de emotie si siguranta a fost un factor decisiv in etapele de dezvoltare dintre MICHELIN si FERRARI.

Potentialul anvelopelor MICHELIN Pilot Super Sport, care au fost concepute pentru cele mai inalte standarde tehnologice, au facilitat cele 13 victorii consecutive la Cursa 24 Hours Le Mans. Experienta rezultata a fost transferata anvelopelor MICHELIN Pilot Super Sport pentru a oferi astfel cel mai mare beneficiu soferului care cauta senzatii intense in timpul condusului.

Pentru a imbunatati tinuta de drum si franarea, oferind o si mai mare siguranta in conditii extreme, asigurand in acelasi timp randament kilometric foarte bun, MICHELIN a combinat trei tehnologii, doua dintre ele fiind derivate direct din anvelope folosite in competitia 24 Hours Le Mans. Aceste trei ingrediente sunt centura Twaron ®, banda de rulare Bi-Compound si Variable Contact Patch 2.0(2).

Anvelopele din fata si din spate au dimensiuni diferite: 245/35 ZR 20 in fata si 295/45 ZR 20 in spate.

Dupa FERRARI GTO, cel mai rapid automobil construit vreodata, noul model FF cu tractiune integrala al companiei italiene va beneficia si el de tehnologia si cunostintele MICHELIN. Acesta este inca un rezultat excelent al colaborarii fructuoase dintre cele 2 companii ! 



(1)Cea mai rapida anvelopa in termeni de timp acumulat pe pista uscata. Test efectuat in 2010 de catre agentia independenta TÜV SÜD Automotive cu dimensiunile 245/40 ZR 18 Y si 235/35 ZR 19 Y impotriva a principalilor 5 concurenti.
(2)  - Cureaua Twaron®:
Fibre de densitate mare, care permit o stabilitate nemaipomenita a anvelopei la viteze mari. O componenta "puternica" si usoara, Twaron® ofera rezistenta ridicata la tractiune si, la o greutate echivalenta, este de cinci ori mai rezistenta decat otelul.
- Banda de rulare Bi-Compound:
Dezvoltata pentru anvelope folosite in competitiile sportive, aceasta tehnologie consta in distribuirea a doi compusi diferiti de cauciuc de pe banda de rulare.
- Variable Contact Patch 2.0:
Suprafata de cauciuc care intra in contact cu solul ramane constanta in timpul virajelor datorita tehnologiei Variable Contact Patch 2.0.

Sursa: Michelin Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii