Noile anvelope MICHELIN
Pilot Super Sport sunt certificate pentru a echipa noul FF, primul FERRARI cu
tractiune integrala, care a fost lansat si pe piata romaneasca. Dupa succesul
inregistrat de parteneriatele trecute, constructorul italian a ales din nou
producatorul de anvelope MICHELIN pentru a dota sistemul de tractiune integrala
al noului FERRARI FF.
Anvelopele
de vara MICHELIN Pilot Super Sport, vor fi montate ca echipament original
pentru FERRARI FF 4x4. Comercializate inca de la inceputul anului 2011, acestea
sunt cele mai rapide anvelope comerciale pe circuit(1). Misiunea
incredintata anvelopelor MICHELIN Pilot Super Sport este simpla: a spori
placerea de a conduce, asigurand in acelasi timp siguranta maxima, chiar si in
conditii extreme. Aceasta combinatie suprema de emotie si siguranta a fost un
factor decisiv in etapele de dezvoltare dintre MICHELIN si FERRARI.
Potentialul
anvelopelor MICHELIN Pilot Super Sport, care au fost concepute pentru cele mai
inalte standarde tehnologice, au facilitat cele 13 victorii consecutive la
Cursa 24 Hours Le Mans. Experienta rezultata a fost transferata anvelopelor
MICHELIN Pilot Super Sport pentru a oferi astfel cel mai mare beneficiu
soferului care cauta senzatii intense in timpul condusului.
Pentru a
imbunatati tinuta de drum si franarea, oferind o si mai mare siguranta in
conditii extreme, asigurand in acelasi timp randament kilometric foarte bun,
MICHELIN a combinat trei tehnologii, doua dintre ele fiind derivate direct din
anvelope folosite in competitia 24 Hours Le Mans. Aceste trei ingrediente sunt
centura Twaron ®, banda de rulare Bi-Compound si Variable Contact Patch 2.0(2).
Anvelopele
din fata si din spate au dimensiuni diferite: 245/35 ZR 20 in fata si 295/45 ZR
20 in spate.
Dupa
FERRARI GTO, cel mai rapid automobil construit vreodata, noul model FF cu
tractiune integrala al companiei italiene va beneficia si el de tehnologia si
cunostintele MICHELIN. Acesta este inca un rezultat excelent al colaborarii
fructuoase dintre cele 2 companii !
(1)Cea mai rapida anvelopa in
termeni de timp acumulat pe pista uscata. Test efectuat in 2010 de catre
agentia independenta TÜV SÜD Automotive cu dimensiunile 245/40 ZR 18 Y si
235/35 ZR 19 Y impotriva a principalilor 5 concurenti.
(2) - Cureaua Twaron®:
Fibre de densitate mare, care permit o stabilitate nemaipomenita a anvelopei la viteze mari. O componenta "puternica" si usoara, Twaron® ofera rezistenta ridicata la tractiune si, la o greutate echivalenta, este de cinci ori mai rezistenta decat otelul.
- Banda de rulare Bi-Compound:
Dezvoltata pentru anvelope folosite in competitiile sportive, aceasta tehnologie consta in distribuirea a doi compusi diferiti de cauciuc de pe banda de rulare.
- Variable Contact Patch 2.0:
Suprafata de cauciuc care intra in contact cu solul ramane constanta in timpul virajelor datorita tehnologiei Variable Contact Patch 2.0.
Fibre de densitate mare, care permit o stabilitate nemaipomenita a anvelopei la viteze mari. O componenta "puternica" si usoara, Twaron® ofera rezistenta ridicata la tractiune si, la o greutate echivalenta, este de cinci ori mai rezistenta decat otelul.
- Banda de rulare Bi-Compound:
Dezvoltata pentru anvelope folosite in competitiile sportive, aceasta tehnologie consta in distribuirea a doi compusi diferiti de cauciuc de pe banda de rulare.
- Variable Contact Patch 2.0:
Suprafata de cauciuc care intra in contact cu solul ramane constanta in timpul virajelor datorita tehnologiei Variable Contact Patch 2.0.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii