Cifrele de vânzări la jumătatea anului, substanţial mai mari decât în primul semestru anul trecut.
Noul motor pe benzină 1.4 turbo este cel mai eficient din clasa sa.
Tracţiune integrală 2.0 turbo cu o putere mai mare cu 30 CP.
Motorul diesel 2.0 CDTI ecoFLEX cu emisii de doar 115 grame de CO2 pe kilometru.
Sistem Start/Stop disponibil pentru diverse tipuri de motoare.
Noi variante de echipare pentru un nivel sporit de siguranţă şi confort.

Rüsselsheim.  De la lansarea pe piaţă, Opel Insignia a câştigat peste 50 de premii naţionale şi internaţionale, inclusiv deosebit de prestigiosul premiu „Maşina anului”. Clienţii și-au afirmat aprecierea prin numărul mare de comenzi: până în prezent au fost vândute peste 400.000 de unităţi ale navei amiral a mărcii. Datorită noilor motoare pe benzină, echipamente şi tehnologii, modelul Insignia își va continua cursa de succes şi în 2012.

Trei ani de la lansarea Opel Insignia: lider în Europa
Nu doar presa de specialitate şi clienţii apreciază modelul Insignia. În cadrul rapoartelor de defecte DEKRA 2011, modelul de top al mărcii Opel a obținut cel mai bun rezultat dintre toate autovehiculele testate, cu un indice de 96,1 % fără defecte. Datorită creşterii continue, Opel a scurtat perioada de vacanţă pentru fabrica din Rüsselsheim. Vânzările au crescut la aproape 79.000 de unităţi în primul semestru al anului 2011 faţă de anul 2009 (în jur de 73.300) şi 2010 (mai mult de 71.022).

În Marea Britanie, Insignia a fost cel mai bine vândut model din ianuarie până în iunie 2011 în competitivul segment de piaţă al autovehiculelor de dimensiuni medii-superioare. Modelul hatchback cu 5 uşi este numărul unu în categoria sa pe piaţa europeană şi pe pieţele importante din Germania şi Marea Britanie. Dacă luăm în considerare toate variantele modelului, gama Insignia ocupă locul doi în Europa, în timp ce versiuna station wagon, Sports Tourer, este, de asemenea, pe locul doi în Europa şi Marea Britanie. Pe toată durata anului 2010, cota de piaţă a modelului Insignia în segmentul D european a fost de 15,2 %.

Clienţii Insignia aleg echipamente de top
Clienţii sunt deja impresionaţi de calitatea designului modelului Insignia. În plus, Opel deja îndeplineşte cerinţele celor mai exigenţi clienţi premium prin intermediul tehnologiilor şi echipamentelor de înaltă calitate.

Cifrele de vânzare ale variantelor de echipare confirmă încrederea clienţilor faţă de echipamentele suplimentare ale produsului. În Europa, peste jumătate din clienţii Insignia optează pentru un sistem de navigaţie, în Germania procentajul acestora fiind de aproape 90 %. Două treimi (în Europa) şi 86 % (în Germania) aleg sistemul de asistenţă la parcare. Cu o cotă de peste 60% din vânzări, jantele mari de aluminiu între 18 şi 20 inch sunt deosebit de populare printre clienţii europeni, în timp ce în Germania, unul din două autovehicule Insignia cumpărate este echipat cu scaunul ergonomic premium pentru şofer, certificat de către asociaţia Aktion Gesunder Rücken e.V. (Acţiune pentru un spate sănătos).

Cumpărătorii variantei de top Cosmo care aleg pachetul de piele Nappa „Indian Summer” acordă o importanţă specială designului interior exclusivist şi comandă elemente premium suplimentare mult mai des decât clienţii care nu aleg piele Nappa. Cu un procentaj de 60%, de două ori mai mulţi cumpărători aleg transmisia automată, în timp ce de zece ori mai mulţi aleg motorul turbo de top 2.8 V6. Versiunea cu tracţiune integrală adaptivă a înregistrat vânzări de patru ori mai mari, iar numărul de comenzi pentru cârligul de remorcare este de două ori mai mare.

Noul motor pe benzină 1.4 turbo ecoFLEX reprezintă eficienţă şi economie
În combinaţie cu transmisia manuală cu şase viteze, noul sistem de propulsie 1.4 turbo ecoFLEX este cel mai economic motor pe benzină din întregul segment al autovehiculelor de dimensiuni medii. Unitatea extrem de eficientă cu cilindree redusă dezvoltă o putere de 103 kW/140 cp şi înlocuieşte versiunea cu aspirație naturală de 1,8 litri la fel de puternică. Versiunea standard a modelului Insignia 1.4 turbo ecoFLEX include tehnologia Start/Stop, servodirecţie electrică, panouri aerodinamice sub caroserie şi pneuri cu rezistenţă redusă la rulare.

Datorită acestor măsuri, noua unitate de 1,4 litri consumă doar 5,7 litri de benzină premium la 100 de kilometri, cu doi litri mai puţin faţă de versiunea precedentă, în timp ce emisiile de CO2 au fost reduse corespunzător cu 45 de grame, până la o valoare de 134 de grame pe kilometru, reprezentând o reducere de peste 25 % a consumului şi a emisiilor. În ciuda cilindreei mai mici, cuplul generat de către  acest foarte economic motor pe benzină a crescut cu aproape 15%, la 200 Nm.

Îmbunătăţirile aduse raportului de transmisie garantează o creştere a eficienţei însoțită de o îmbunătățire perceptibilă a agilităţii. Această versiune de motorizare poate accelera de la zero la 100 km/h în doar 10,9 secunde şi ajunge la o viteză maximă de 205 km/h. Cu versiunea Sports Tourer, motorul atinge cele mai bune performanţe din segmentul station wagon cu un consum de 5,9 l/100 km, iar emisiile de dioxid de carbon sunt de 139 g/km.

2.0 turbo 4x4: putere şi cuplu mai mari cu consum redus
Insignia 2.0 turbo 4x4 cu injecţie directă pe benzină oferă o putere cu 30 cp mai mare şi tracţiune integrală adaptivă. Pentru a atinge aceste performanţe, inginerii Opel au crescut presiunea de supraalimentare, au optimizat injecţia de carburant şi au redus pierderile de debit din sistemul de admisie şi evacuare. Construit complet din aluminiu, motorul 2.0 turbo cuprinde o gamă de componente de înaltă tehnologie, inclusiv un turbocompresor cu intercooler, doi arbori cu came cu control variabil al supapelor şi doi arbori de echilibrare. Dezvoltă o putere de 184 kW/250 cp, generând un cuplu maxim de 400 Nm (faţă de 350 Nm în versiunea anterioară).

Performanţele de conducere sunt la fel de impresionante. Motorul turbo de doi litri poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 7,5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 250 km/h. Utilizarea sistemului Start/Stop disponibil opţional şi a pneurilor cu rezistenţă redusă la rulare pot reduce consumul de carburant la 8,4 l /100 km, iar emisiile de CO2 la 197 g/km (fără sistemul Start/Stop: 8,5 l/100 km / 199 g/km CO2). Versiunea Insignia 2.0 turbo cu tracţiune pe puntea faţă continuă să dezvolte o putere de 162 kW/220 cp.

Motoare diesel economice cu performanţe optime: emisii de CO2 de la 115 g/km
Cele trei unităţi 2.0 CDTI cu puteri de 81 kW/110 cp, 96 kW/130 cp, respectiv 118 kW/160 cp sunt acum disponibile opţional cu sistemul Start/Stop. Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX cu o putere de 118 kW/160 cp arată cât de eficientă este această tehnologie inteligentă de reducere a consumului de carburant: consumul acestui sedan a fost redus de la o valoare medie de 4,9 litri la 4,3 litri de carburant diesel la 100 km/h, cu emisii de CO2 de doar 115 g/km.

Motorul diesel de doi litri, cu control optimizat al combustiei şi reducerea suplimentară a frecării interne, generează deja un cuplu maxim de 350 Nm (de 380 Nm cu funcție de supraalimentare) la o turație de 1.750 rpm. Modelul Insignia ecoFLEX cu putere de 118 kW/160 cp, transmisie manuală cu şase trepte de viteză şi sistem Start/Stop accelerează la 100 km/h în 9,5 secunde şi are o viteză maximă de 221 km/h. Eficienta motorizare diesel combinată cu tracţiunea integrală adaptivă disponibilă pentru toate trei tipurile de caroserie aduce dinamică de conducere şi nivelul înalt de siguranţă activă ale unui autovehicul cu tracțiune integrală.

Start/Stop: tehnologie eficientă de reducere a consumului de carburant
Sistemul Start/Stop a fost dezvoltat de către Opel şi este disponibil opţional pentru motoarele pe benzină turbo de 1,4 și 2 litri, precum şi pentru toate motoarele diesel. Acesta reduce timpii de ralanti ai motorului, aşadar şi consumul de carburant precum şi emisiile de gaze cu efect de seră şi nivelul de zgomot, un avantaj pentru toţi participanţii la trafic, mai ales în zonele urbane. Din motive de siguranţă şi pentru confortul pasagerilor, comenzile de control al temperaturii şi de control al amplificatorului forţei de frânare cu vid rămân active în timpul fazei Autostop. Dacă este nevoie, şoferul poate dezactiva manual sistemul prin intermediul comutatorului „eco”, de exemplu în cazul traficului aglomerat cu porniri şi opriri repetate.

Răspuns precis datorită servodirecţiei electrice
Nou-dezvoltatul sistem de servodirecţie asistată electric cu cremalieră (REPS) reglabil în funcție de viteză, utilizat pentru prima oară pe modelul Insignia, sporeşte dinamica de conducere. Un avantaj semnificativ al sistemului REPS, pe lângă distribuția precisă a puterii, un răspuns exact şi aderența excelentă, este reprezentat de potenţialul sporit de reducere a consumului de carburant şi a emisiilor de CO2. Datorită faptului că nu se bazează în mod permanent pe o pompă hidraulică de servodirecţie, servodirecţia electrică este activă doar atunci când este necesar.

Noua cameră video frontală Opel cu funcţii suplimentare
Modelul îmbunătăţit Opel Insignia oferă optimizări suplimentare în materie de siguranţă. Cea de-a doua generaţie a camerei video frontale multi-premiate „Opel Eye” reprezintă baza pentru funcţii inovatoare suplimentare:

Funcţia de indicare a distanţei de urmărire ajută la prevenirea coliziunilor şi la evitarea posibilelor amenzi pentru nerespectarea distanţei regulamentare. Panoul central de instrumente afişează distanţa în secunde față de autovehiculul din faţă. Dacă modelul Insignia se află într-o situaţie critică în care impactul cu autovehiculul din faţă este iminent, funcţia de avertizare privind o coliziune frontală semnalează şoferului pericolul prin emiterea unui avertisment sonor puternic şi a unui semnal vizual. Şoferul poate regla sensibilitatea funcţiei printr-un comutator aflat pe volan.

Sistemul de recunoaştere a indicatoarelor de circulaţie identifică mai multe tipuri de semne de circulaţie utilizate format UE. Pe lângă indicatoarele rotunde, noua cameră video frontală recunoaşte acum şi indicatoarele dreptunghiulare, spre exemplu autostradă, în zone cu restricţionarea traficului. Datorită tehnologiei cu expunere multiplă, rata de detectare a semnelor dinamice a fost îmbunătăţită, de exemplu pe podurile luminate de leduri. În combinaţia cu cameră video frontală şi sistemul de faruri adaptive AFL+ este inclus şi asistentul pentru faza lungă.

Noua generaţie de sisteme infotainment şi de navigaţie
În cadrul noilor sisteme de infotainment Navi 600 şi Navi 900 Europa, toate hărţile sunt stocate pe carduri SD. Pe lângă punctele implicite de interes (POI), pot fi descărcate şi memorate puncte de interes suplimentare prin intermediul conexiunii USB a dispozitivului. O altă funcţie practică este că, pe lângă posibilitatea de a alege cele mai rapide şi cele mai scurte rute, sistemul de navigaţie permite selectarea celor mai economice rute, adică cu cel mai redus consum de carburant.

Sistemul Navi 900 Europa oferă, de asemenea, recunoaştere vocală şi funcţie de jurnal de bord, cel din urmă cu opţiunea de a separa călătoriile personale de cele de afaceri. Funcţia suplimentară de anunţare a punctelor de interes informează şoferul asupra diverselor puncte de interes din apropiere prin semnale sonore, text sau ferestre popup. Începând cu varianta de echipare „Edition” este disponibil un sistem audio premium dezvoltat de specialiştii hi-fi de la Infinity.

Echipare premium: piele Nappa „Indian Night”
Insignia model 2012 oferă confort şi eleganţă sporite. Modelul de top al mărcii Opel este disponibil la comandă cu piele Nappa premium „Indian Night”, dotare nouă, care se distinge prin combinaţia de piele neagră de înaltă calitate cu cusături contrastante de culoarea elegantă a coniacului. „Indian Night” reprezintă o adăugire adusă nivelului de echipare „Indian Summer” lansat în 2010, în tonuri calde de portocaliu şi maro.

Designul exterior, câştigător a numeroase premii, este îmbogăţit prin noua vopsea metalizată albastru închis „Luxor”, care are și reflecții de culoare albastru-violet, în funcţie de lumină. Silueta sportivă, elegantă a modelului Opel Insignia va fi completată în lunile următoare prin introducerea unei selecţii de jante noi din aluminiu cu design remarcabil.

Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii