Peugeot continuă ofensiva
lansată în 2010, punând accent pe două direcţii de acţiune majore:internaţionalizare
aprofundată şi îmbunătăţirea poziţionarii mărcii.
Aceasta abordare este
consolidată prin următoarele evenimente la standul Peugeot de la Salonul Auto
Frankfurt:
-promovarea tehnologiei diesel
hibrid pe noul 508 RXH;
-dezvelirea noului XH1, o
combinaţie excelentă de stil şi grjă pentru mediu;
-expunerea modelelor premium:
508, 3008 HYbrid4, RCZ;
-reafirmarea poziţiei de lider
pe piaţa auto în domeniul protecţiei mediului înconjurător;
-prezentarea viziunii despre
noua ordine mondială în industria auto.
508 RXH: diesel-electric hibrid
Peugeot prezintă 508 RXH, al treilea model individual al seriei 508.
Proiectat pentru a fi disponibil în primăvara anului 2012, la un an după
lansarea lui 508, RXH este considerat un model complet distinct. Este expresia
unui vehicul modern şi diferit al gamei Peugeot, atât ca dimensiuni, cât şi ca
identitate vizuală.
Semnătura vizuală este intensificată de aripile „evazate”, luminile de
zi, precum şi o nouă culoare pentru exterior. Aceeaşi grijă specială a jucat un
rol important în direcţia designului interior pentru 508 RXH, armonizând
culorile specifice şi materialele naturale.
Cu ecartamentul mai larg şi jantele de 18 inch, 508 RXH are o atitudine
inspirată de capabilitatea lui de all-road. Mai mult decât atât, datorită
tehnologiei HYbrid4, oferă o viziune alternativă responsabilă şi inteligentă.
Tehnologia diesel-electric
hibrid; un nou nivel al placerii de a
conduce
Folosind platforma comună şi versatilitatea modulară a tehnologiei
HYbrid4, 508 RXH este, după 3008 HYbrid4, cel de-al doilea model al mărcii care
primeşte motorul diesel-electric hibrid.
Cu o putere combinată de 200 CP generată de propulsorul diesel de 2.0l
HDi şi motorul electric de pe puntea spate, 508 RXH este gata să ofere 4 moduri
de exploatare a tehnologiei HYbrid4: („Automat”, „ZEV”, „Sport” sau „4WD”).
Peugeot va expune o ediţie limitată RXH la Frankfurt: exemplarul cu
numărul 300.
HX1 – Un concept car
multi-funcţional
HX1 îşi face debutul la Frankfurt şi dezvăluie un concept pentru 6
pasageri, într-un vehicul cu un stil neconvenţional: robust, sportiv, integrând
noua identitate a mărcii şi oferind un interior şi o experienţă la condus
unice.
Ţinând cont de această provocare, desgnerii au plasat creativitatea în
centrul creaţiei lor: HX1 se poate metamorfoza pentru a se potrivi cu mediul,
condiţiile de drum şi aşteptările ocupanţilor săi.
Aşadar, datorită numeroaselor părţi aerodinamice, arhitectura
neobişnuită de MPV rezultă într-un excepţional coeficient aerodinamic de 0.28.
Uşile cu deschidere inversa oferă un acces substanţial îmbunătăţit în
interiorul lui EX1, aceasta fiind noua viziune a mărcii despre un compartiment
pentru pasageri high-end. Se combină astfel eleganţa şi modernitatea,
materialele naturale şi specificaţiile tehnologice ultra-performante.
Cu o putere cumulată de 299 CP, furnizată de motorul de 2.2l HDi, care
comandă puntea faţă şi motorul electric ce angrenează puntea spate, trenul său
de rulare diesel-electric oferă funcţionalitatea tehnologiei HYbrid4. HX1 are
astfel un consum de carburant de 3.2l /100 km şi emisii de CO2 în valoare de 83
g/km.
La standul său din Salonul de la Frankfurt 2011, alături de modelele mai
sus menţionate, Peugeot pune în lumina reflectoarelor alte câteva modele care
ilustrează noua tendinţă evolutivă a mărcii: 508, ediţia limitată RCZ Asphalt,
3008 Crossover, 3008 HYbird4.
2011 – focus pe accelerarea
ofensivei de piaţă
În prima jumătate a anului 2011, strategia comercială adecvată a permis
mărcii Peugeot o serie de performanţe notabile:
-un record de 1.091.000 unităţi vândute la nivel mondial
-lansarea cu succes a modelului 508 în Europa şi China
-actualizarea gamei prin primirea foarte favorabilă a noului 308
face-lift
-accelerarea dezvoltării programului “Mu by Peugeot”
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii