Goodyear Dunlop Tires România şi ARA Grup introduc pe
piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope două noi
magazine-service din lanţul de franciză Premio Service roţi cu 101%
satisfacţie garantată.
Subsidiara locală a producătorului de anvelope lider la
nivel mondial Goodyear deschide a treia unitate din lanţul de franciză Premio
în Bucureşti, oferind o gamă largă de servicii de mentenanţă pe lângă cele de retail
şi distribuţie de anvelope. Evenimentul marchează atingerea unui număr de 20 de
magazine-service Premio şi o investiţie iniţială cumulată de 9 milioane de euro
în reţeaua de franciză Premio din România. În calitate de partener francizat al
Goodyear, ARA Grup a intrat în reţeaua de franciză cu două puncte de lucru concomitent,
Premio ARA Grup Piteşti şi Premio ARA Grup Bucureşti.
Goodyear Dunlop Tires România împreună cu partenerul
său francizat SC ARA Grup SRL au lansat cel de-al doilea magazin-service Premio
ARA Grup, primul fiind inaugurat la finele săptămânii trecute în Piteşti. Premio
ARA Grup Bucureşti este totodată al treilea centru Premio din capitală şi al
douăzecilea din lanţul de franciză introdus în urmă cu doi ani pe piaţa locală
a service-ului şi retail-ului cu anvelope.
Dubla extindere Premio ARA Grup marchează şi
atingerea unui nivel al investiţiei iniţiale cumulate de 9 MIL. €, realizate
prin partenerii francizaţi ai Goodyear Dunlop Tires România în numai 2 ani de
zile.
Cu o experienţă de peste 10 ani în domeniul vânzării şi service-ului de
anvelope, ARA Grup intră acum în lanţul de franciză Premio cu două noi locaţii,
una dintre ele fiind punctul de lucru inaugurat acum în Bucureşti, pe bulevardul
Iuliu Maniu, la numărul 307.
Premio ARA Grup Bucureşti, dispune de o suprafaţă aproximativă de 600 de
metri pătraţi, cu 3 rampe de lucru, un depozit de anvelope cu o capacitate de
aproximativ 7-8.000 de anvelope şi capacitate de operare la standarde Premio
atât pe segmentul de turisme cât şi pe cel de autoutilitare până la 7,5 tone.
„Suntem bucuroşi că suntem primii
parteneri ai Goodyear care am ales să intrăm în franciza Premio cu două puncte
de lucru în acelaşi timp şi că ambele noastre centre s-au ridicat la nivelul
standardelor pe care franciza Premio le presupune”, a declarat Costin Avram,
director de vânzări ARA Grup. „ARA Grup activează pe piaţa locală de mai bine
de 10 ani şi este partener al Goodyear România din anul 2007. Punctul de lucru
Premio ARA Grup Bucureşti este însă activ doar din vara anului trecut, dar am
reuşit să atragem o clientelă importantă şi să ne remarcăm deja pe piaţa locală.
Aşteptăm ca aportul de clienţi pe segmentul vânzării de anvelope să crească
proporţional cu cel de servicii, conceptul Premio fiind prin el însuşi gândit
să îmbine activităţile de retail cu cele de service presupuse prin vânzarea directă
de avelope”, a încheiat acesta.
Investiţia iniţială realizată pentru extinderea şi dezvoltarea Premio ARA
Grup se ridică la 250.000 de euro, fiind consumată în întregime în
îmbunătăţirea infrastructurii, în echipamente şi utilaje.
Premio ARA Grup Bucureşti este al 20-lea centru Premio din reţeaua de
franciză Premio din România, alte 19 magazine-service Premio deservind zonele:
Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Galaţi, Arad, Suceava,
Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov, Oradea,
Bucureşti-Voluntari, Bucureşti-Colentina şi Bucureşti-Berceni.
„Suntem încântaţi de noul nostru parteneriat cu ARA Grup. Dubla extindere a
Premio ARA Grup cu inaugurarea centrelor din Piteşti şi Bucureşti înseamnă
pentru noi un nou nivel pe care l-am atins în relaţia cu partenerii noştri
locali. Premio ARA Grup este totodată cel de-al treilea centru Premio din
Bucureşti, întărind puterea mărcii Premio pe piaţa locală de profil”, a
declarat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear
Dunlop Tires România. „Cel mai mare centru din România este Premio Railex, un
magazin-service cu o construcţie impresionantă şi o investiţie iniţială de 2
milioane de euro. Centrele din Bucureşti, constrânse de aglomerarea urbană mai
mare, de ritmul de lucru mai intens şi de preţurile mai mari la terenuri, vor
avea mereu în comun spațiul relativ restrâns şi extinderea activităţii înspre intervenţie
rapidă la rampă sau la stradă. În Bulgaria, reţeaua deţine 3 centre Premio,
urmând să se extindă cu încă două până la sfârşitul acestui an”, a încheiat
acesta.
Până la sfârşitul anului, lanţul de franciză Premio în România va continua să
se extindă până la atingerea pragului de 25 de magazine-service de profil,
numai în luna septembrie a anului curent fiind programată o nouă lansare Premio
greenfield la Bacău.
Despre franciza Premio de la Goodyear
Programul de franciză Premio a fost implementat
prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi
este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză.
În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel
european există peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie)
sau Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept. Goodyear continuă în
prezent extinderea lanţului şi în Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia,
Bulgaria şi România. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de
anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi
piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru
operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.
Pentru mai multe informaţii despre Premio în România, vizitaţi www.premio.ro.
Sursa: QLT Group Division
0 comentarii