Goodyear Dunlop Tires România şi ARA Grup introduc pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope două noi magazine-service din lanţul de franciză Premio Service roţi cu 101% satisfacţie garantată.

Subsidiara locală a producătorului de anvelope lider la nivel mondial Goodyear deschide a treia unitate din lanţul de franciză Premio în Bucureşti, oferind o gamă largă de servicii de mentenanţă pe lângă cele de retail şi distribuţie de anvelope. Evenimentul marchează atingerea unui număr de 20 de magazine-service Premio şi o investiţie iniţială cumulată de 9 milioane de euro în reţeaua de franciză Premio din România. În calitate de partener francizat al Goodyear, ARA Grup a intrat în reţeaua de franciză cu două puncte de lucru concomitent, Premio ARA Grup Piteşti şi Premio ARA Grup Bucureşti.

Goodyear Dunlop Tires România împreună cu partenerul său francizat SC ARA Grup SRL au lansat cel de-al doilea magazin-service Premio ARA Grup, primul fiind inaugurat la finele săptămânii trecute în Piteşti. Premio ARA Grup Bucureşti este totodată al treilea centru Premio din capitală şi al douăzecilea din lanţul de franciză introdus în urmă cu doi ani pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope.

Dubla extindere Premio ARA Grup marchează şi atingerea unui nivel al investiţiei iniţiale cumulate de 9 MIL. €, realizate prin partenerii francizaţi ai Goodyear Dunlop Tires România în numai 2 ani de zile.

Cu o experienţă de peste 10 ani în domeniul vânzării şi service-ului de anvelope, ARA Grup intră acum în lanţul de franciză Premio cu două noi locaţii, una dintre ele fiind punctul de lucru inaugurat acum în Bucureşti, pe bulevardul Iuliu Maniu, la numărul 307.

Premio ARA Grup Bucureşti, dispune de o suprafaţă aproximativă de 600 de metri pătraţi, cu 3 rampe de lucru, un depozit de anvelope cu o capacitate de aproximativ 7-8.000 de anvelope şi capacitate de operare la standarde Premio atât pe segmentul de turisme cât şi pe cel de autoutilitare până la 7,5 tone.

 „Suntem bucuroşi că suntem primii parteneri ai Goodyear care am ales să intrăm în franciza Premio cu două puncte de lucru în acelaşi timp şi că ambele noastre centre s-au ridicat la nivelul standardelor pe care franciza Premio le presupune”, a declarat Costin Avram, director de vânzări ARA Grup. „ARA Grup activează pe piaţa locală de mai bine de 10 ani şi este partener al Goodyear România din anul 2007. Punctul de lucru Premio ARA Grup Bucureşti este însă activ doar din vara anului trecut, dar am reuşit să atragem o clientelă importantă şi să ne remarcăm deja pe piaţa locală. Aşteptăm ca aportul de clienţi pe segmentul vânzării de anvelope să crească proporţional cu cel de servicii, conceptul Premio fiind prin el însuşi gândit să îmbine activităţile de retail cu cele de service presupuse prin vânzarea directă de avelope”, a încheiat acesta.

Investiţia iniţială realizată pentru extinderea şi dezvoltarea Premio ARA Grup se ridică la 250.000 de euro, fiind consumată în întregime în îmbunătăţirea infrastructurii, în echipamente şi utilaje.

Premio ARA Grup Bucureşti este al 20-lea centru Premio din reţeaua de franciză Premio din România, alte 19 magazine-service Premio deservind zonele: Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov, Oradea, Bucureşti-Voluntari, Bucureşti-Colentina şi Bucureşti-Berceni.

„Suntem încântaţi de noul nostru parteneriat cu ARA Grup. Dubla extindere a Premio ARA Grup cu inaugurarea centrelor din Piteşti şi Bucureşti înseamnă pentru noi un nou nivel pe care l-am atins în relaţia cu partenerii noştri locali. Premio ARA Grup este totodată cel de-al treilea centru Premio din Bucureşti, întărind puterea mărcii Premio pe piaţa locală de profil”, a declarat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România. „Cel mai mare centru din România este Premio Railex, un magazin-service cu o construcţie impresionantă şi o investiţie iniţială de 2 milioane de euro. Centrele din Bucureşti, constrânse de aglomerarea urbană mai mare, de ritmul de lucru mai intens şi de preţurile mai mari la terenuri, vor avea mereu în comun spațiul relativ restrâns şi extinderea activităţii înspre intervenţie rapidă la rampă sau la stradă. În Bulgaria, reţeaua deţine 3 centre Premio, urmând să se extindă cu încă două până la sfârşitul acestui an”, a încheiat acesta.

Până la sfârşitul anului, lanţul de franciză Premio în România va continua să se extindă până la atingerea pragului de 25 de magazine-service de profil, numai în luna septembrie a anului curent fiind programată o nouă lansare Premio greenfield la Bacău.

Despre franciza Premio de la Goodyear
Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept. Goodyear continuă în prezent extinderea lanţului şi în Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Bulgaria şi România. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.

Pentru mai multe informaţii despre Premio în România, vizitaţi www.premio.ro.

Sursa: QLT Group Division
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii