MissionL include
elemente caracteristice viitoarei game de modele ŠKODA.
Este
cel de-al şaselea model al mărcii.
ŠKODA demarează
“ofensiva modelelor”.
Planul
este ca cifra de vânzări, la nivel mondial, să ajungă la cel puţin 1,5 milioane
de autovehicule până în 2018.
La ediţia din acest an a Salonului Auto Internaţional
de la Frankfurt, ŠKODA va prezenta, în premieră mondială, un concept de design
denumit MissionL. Apropiat de
versiunea finală de producţie, acest concept dezvăluie imaginea celui de-al şaselea
model din gama ŠKODA, care va deveni simbolic pentru ofensiva de modele
planificată de producătorul ceh. Noua limuzină
compactă, cu cinci uşi, va fi lansată în Europa, Rusia şi China. Conform
principiilor de internaţionalizare a mărcii, acest ‘liftback’ compact va
dispune de adaptări la specificul acestor regiuni. În plus, piaţa indiană va
dispune de propria-i versiune, un sedan compact. Aceste etape sunt conforme cu
liniile directoare ale strategiei de dezvoltare ŠKODA pentru 2018, care au fost
trasate anul trecut. Marca intenţionează să crească vânzările la 1,5 milioane
de autovehicule până în 2018.
“Prin prezentarea imaginii noului
model compact, MissionL arată direcţia exactă pe care marca noastră o abordează.
Cea de-a şasea gamă, reprezintă un element central al ofensivei noastre de
modele.,” declară Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de
Administraţie ŠKODA. “Premiera mondială de la Frankfurt este un semnal clar că
ŠKODA înaintează acum cu viteză maximă. Vom prezenta câte un automobil nou la
fiecare şase luni, pe parcursul următorilor doi sau trei ani.”
În conformitate cu strategia sa de
creştere pentru 2018, marca se pregăteşte, investind masiv în noi modele, pieţe
şi capacităţi de producţie. Începând de la jumătatea anului 2013, Yeti va fi
lansat pe piaţa din China şi va fi produs local. Mai mult, începând din 2013,
ŠKODA (în cooperare cu Shanghai Volkswagen) va produce un nou model compact
pentru această piaţă, crescând astfel la cinci numărul de modele produse în
China.
Marca îşi va extinde producţia şi
în Rusia, prin intermediul parteneriatului Grupului Volkswagen cu producătorul
rus GAZ Group. Uzina GAZ din Nizhny Novgorod va începe să producă modelul Yeti
în ultimul trimestru al anului 2012. În India, ŠKODA va demara, anul acesta,
producţia unui model sedan compact, complet nou. Marca rămâne la fel de
concentrată pe pieţele sale tradiţionale – Europa şi Republica Cehă, piaţa sa
de provenienţă. Pe lângă Fabia şi Octavia, principala uzină ŠKODA, din Mladá
Boleslav, va produce un al treilea model; marca îşi creşte deja capacitatea
liniilor sale de producţie. Începând de la finalul anului 2012, ŠKODA va fabrica,
în uzina sa de la Vrchlabí, şi transmisia automată, cu dublu ambreiaj, DQ200.
ŠKODA este prezentă în Hala Nr. 3,
Stand A05.
Conferinţa de presă a mărcii este
programată pentru marţi, 13 septembrie 2011, între ora 12:15 şi 12:30.
Sursa: Skoda Romania
0 comentarii