MissionL include elemente caracteristice viitoarei game de modele ŠKODA.
Este cel de-al şaselea model al mărcii.
ŠKODA demarează “ofensiva modelelor”.
Planul este ca cifra de vânzări, la nivel mondial, să ajungă la cel puţin 1,5 milioane de autovehicule până în 2018.

La ediţia din acest an a Salonului Auto Internaţional de la Frankfurt, ŠKODA va prezenta, în premieră mondială, un concept de design denumit MissionL. Apropiat de versiunea finală de producţie, acest concept dezvăluie imaginea celui de-al şaselea model din gama ŠKODA, care va deveni simbolic pentru ofensiva de modele planificată de producătorul ceh.  Noua limuzină compactă, cu cinci uşi, va fi lansată în Europa, Rusia şi China. Conform principiilor de internaţionalizare a mărcii, acest ‘liftback’ compact va dispune de adaptări la specificul acestor regiuni. În plus, piaţa indiană va dispune de propria-i versiune, un sedan compact. Aceste etape sunt conforme cu liniile directoare ale strategiei de dezvoltare ŠKODA pentru 2018, care au fost trasate anul trecut. Marca intenţionează să crească vânzările la 1,5 milioane de autovehicule până în 2018.

“Prin prezentarea imaginii noului model compact, MissionL arată direcţia exactă pe care marca noastră o abordează. Cea de-a şasea gamă, reprezintă un element central al ofensivei noastre de modele.,” declară Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de Administraţie ŠKODA. “Premiera mondială de la Frankfurt este un semnal clar că ŠKODA înaintează acum cu viteză maximă. Vom prezenta câte un automobil nou la fiecare şase luni, pe parcursul următorilor doi sau trei ani.”


În conformitate cu strategia sa de creştere pentru 2018, marca se pregăteşte, investind masiv în noi modele, pieţe şi capacităţi de producţie. Începând de la jumătatea anului 2013, Yeti va fi lansat pe piaţa din China şi va fi produs local. Mai mult, începând din 2013, ŠKODA (în cooperare cu Shanghai Volkswagen) va produce un nou model compact pentru această piaţă, crescând astfel la cinci numărul de modele produse în China.


Marca îşi va extinde producţia şi în Rusia, prin intermediul parteneriatului Grupului Volkswagen cu producătorul rus GAZ Group. Uzina GAZ din Nizhny Novgorod va începe să producă modelul Yeti în ultimul trimestru al anului 2012. În India, ŠKODA va demara, anul acesta, producţia unui model sedan compact, complet nou. Marca rămâne la fel de concentrată pe pieţele sale tradiţionale – Europa şi Republica Cehă, piaţa sa de provenienţă. Pe lângă Fabia şi Octavia, principala uzină ŠKODA, din Mladá Boleslav, va produce un al treilea model; marca îşi creşte deja capacitatea liniilor sale de producţie. Începând de la finalul anului 2012, ŠKODA va fabrica, în uzina sa de la Vrchlabí, şi transmisia automată, cu dublu ambreiaj, DQ200.

ŠKODA este prezentă în Hala Nr. 3, Stand A05.

Conferinţa de presă a mărcii este programată pentru marţi, 13 septembrie 2011, între ora 12:15 şi 12:30.

Sursa: Skoda Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii