Panouri publicitare mari in trei dintre cele
mai cunoscute locatii outdoor din lume.
Continut personalizat pentru Londra si New
York.
Hyundai Motor Company isi va afisa statutul de marca in
deplina ascensiune la scara larga, in doua dintre cele mai populare destinatii
turistice mondiale, prin intermediul unor panouri publicitare iluminate,
amplasate in Piccadilly Circus din Londra si Victoria Harbor din Hong Kong.
O reclama similara, de mare impact, este amplasata in New
York inca din noiembrie 2009. Milioane de trecatori vor vizualiza de acum
reclamele Hyundai in toate cele trei locatii celebre.
Panoul publicitar de 116 metri din Piccadilly Circuis –
detinut anterior de Sanyo, incepand din 1978 – are o audienta estimata la peste
56 de milioane de persoane anual si va promova marca Hyundai pe piata locala.
In Hong Kong, panoul publicitar iluminat, ce masoara 460
de metri patrati, va aparea pe zgarie-norul Revenue Tower, intr-o locatie
vizitata de 6.2 milioane de oameni anual. O mare parte a vizitatorilor
reprezinta spectatori ai spectacolului de sunet si lumina "Simfonia
Luminilor".
"Suntem entuziasmati pentru ca putem expune
informatii despre marca Hyundai in trei dintre cele mai mari orase ale
lumii," a declarat Seung-Tack Kim, vice-presedinte executiv pentru
planificare globala al Hyundai Motor. "Piccadilly Circus, Victoria Harbor
si Times Square reprezinta puncte de atractie, la fel ca si marca
Hyundai."
"Doar 50 de marci s-au promovat in Picadilly in cei
peste 100 de ani de istorie ai locatiei, iar adaugarea marcii Hyundai la
aceasta lista demonstreaza evolutia de amploare a marcii din ultimii ani,"
a adaugat Tony Whitehorn, managing director la Hyundai Motor U.K. "Aceasta
actiune reprezinta o investitie semnificativa pentru Hyundai si reflecta
importanta locatiei din Marea Britanie pentru marca noastra."
Noul panou Hyundai din Londra marcheaza sfarsitul unei
ere, pentru ca inlocuieste ultimul panou iluminat cu neoane ramas in Piccadilly
Circus, o traditie care a inceput acum mai bine de 100 de ani. Luminile LED de
rezolutie inalta pot folosi cu pana la 10% mai putina electricitate decat un
neon.
Panourile cu LED-uri ofera marcii Hyundai flexibilitate
in abordarea unui continut creativ variat.
Sursa: Hyundai Romania
0 comentarii