Bucureşti, 25 octombrie 2011 – Mazda Motor
Corporation va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Tokyo
modelul concept Mazda TAKERI, un sedan de clasă medie de generaţie viitoare. A
doua premieră pentru piaţa din Japonia va fi noul SUV crossover CX-5, echipat
cu o gamă variată de tehnologii inovative SKYACTIV.
Tema standului Mazda la această ediţie a salonului este “Tehnologia de protecţie a mediului şi împingerea limitelor ale emoţiei mişcării. Atâta timp cât există oameni care iubesc să conducă, Mazda va continua să dezvolte emoţia mişcării armonizând-o cu performanţele de mediu şi de siguranţă.”
Conceptul TAKERI foloseşte noul limbaj de design Mazda, KODO – sufletul mişcării, urmărind să ducă la un nou nivel stilul unui model sedan. Sub exteriorul atrăgător se află tehnologii de referinţă SKYACTIV, cum ar fi primul sistem de frâne regenerative Mazda. Acesta transformă energia cinetică în electricitate în timpul frânării şi o stochează, folosind-o ulterior pentru a alimenta sistemul electric al automobilului. Astfel se reduce încărcarea motorului şi se economiseşte combustibil. Acest sistem, în combinaţie cu noul motor diesel SKYACTIV-D, Mazda i-stop şi noul şasiu uşor şi aerodinamic, permite modelului TAKERI să obţină o economie de combustibil foarte bună în condiţii de performanţe dinamice şi confort ridicat.
Tema standului Mazda la această ediţie a salonului este “Tehnologia de protecţie a mediului şi împingerea limitelor ale emoţiei mişcării. Atâta timp cât există oameni care iubesc să conducă, Mazda va continua să dezvolte emoţia mişcării armonizând-o cu performanţele de mediu şi de siguranţă.”
Conceptul TAKERI foloseşte noul limbaj de design Mazda, KODO – sufletul mişcării, urmărind să ducă la un nou nivel stilul unui model sedan. Sub exteriorul atrăgător se află tehnologii de referinţă SKYACTIV, cum ar fi primul sistem de frâne regenerative Mazda. Acesta transformă energia cinetică în electricitate în timpul frânării şi o stochează, folosind-o ulterior pentru a alimenta sistemul electric al automobilului. Astfel se reduce încărcarea motorului şi se economiseşte combustibil. Acest sistem, în combinaţie cu noul motor diesel SKYACTIV-D, Mazda i-stop şi noul şasiu uşor şi aerodinamic, permite modelului TAKERI să obţină o economie de combustibil foarte bună în condiţii de performanţe dinamice şi confort ridicat.
Noul CX-5 este primul model de serie Mazda care va încorpora limbajul de design
KODO – sufletul mişcării, alături de tehnologiile SKYACTIV, ce includ
motorizări, transmisii, caroserii şi şasiuri complet noi. Cu forma aerodinamică
şi uşoară, cu motorizările diesel şi pe benzină foarte echilibrate, cu sistemul
Mazda i-stop şi transmisiile economice, noul CX-5 livrează
o experienţă superioară în condus.
Gama europeană de motorizări va include propulsorul SKYACTIV-G 2.0, benzină şi
SKYACTIV-D 2.2, diesel disponibile în versiuni standard şi de mare putere.
Fiecare motor are o rată de compresie record de 14:1 pentru o eficienţă optimă.
Mazda se axează pe atingerea performanţelor excepţionale de mediu pentru un SUV
compact şi are ca obiectiv un nivel de emisii de CO2 sub 120g/km pentru modelul
de motor SKYACTIV-D 2.2.
Sursa: Mazda Romania
0 comentarii