Creşterea stabilă continuă şi în al treilea trimestru.
Un total de 664.800 de autovehicule livrate.
Cea mai bună lună septembrie din istoria companiei cu
81.200 de unităţi vândute.
Un nou record de vânzări în China.
Mladá Boleslav, 17
octombrie 2011 – În primele nouă luni ale anului 2011, vânzările ŠKODA au
crescut, la nivel internaţional, cu 16,8 procente, în comparaţie cu anul
trecut. Livrările din ianuarie până în septembrie au crescut la un total de
664.800 unităţi (ianuarie – septembrie 2010: 569.000 autovehicule). Cu 81.200
de maşini vândute, marca a stabilit un nou record pentru luna septembrie (anul
trecut: 75.800), iar întreaga istorie a companiei, această lună ocupă locul
trei în ceea ce priveşte volumul vânzărilor (după martie 2011 şi iunie 2011).
“Anul acesta, ŠKODA
continuă pe banda de viteză,” explică Jürgen Stackmann, membru în Consiliul de
Administraţie ŠKODA , responsabil pentru Vânzări şi Marketing. “Tendinţa
noastră de creştere este într-o formă bună. Înregistrăm creşteri în toate
regiunile, iar în 2011 vom depăşi, pentru prima dată, pragul de 800.000 de
automobile vândute. Abordarea noastră în privinţa modelelor va juca un rol
important pentru modul în care, în anii ce urmează, ŠKODA îşi va dezvolta în
continuare poziţia pe fiecare piaţă. Cu modelul compact Citigo şi cu modelul
Rapid, construit în India, am introdus deja primele două modele noi. Drept
rezultat, ŠKODA va accesa noi segmente de clienţi.”
Pe piaţa domestică, din Cehia,
ŠKODA a vândut 5.100 de autovehicule în luna septembrie. Aceasta înseamnă că
fiecare al treilea client ceh a ales o maşină cu însemnele Săgeţii Înaripate.
În alte ţări din Europa
Centrală şi de Est, marca a reuşit să-şi întărească şi mai mult poziţia în luna
care a trecut. Vânzările în Croaţia au crescut cu 85,9 procente, în România cu
9,6 procente, în Ungaria cu 8,9 procente, iar în Ucraina cu 7,1 procente.
În septembrie, în Europa
de Vest, vânzările ŠKODA au crescut cu 2,6 procente, la 35.200 de autovehicule.
Trei dintre pieţe au stabilit recorduri absolute: Vânzările în Marea Britanie
au crescut la 7.200 de autovehicule (mai mari cu 33,2 procente). Elveţia a
raportat o creştere de 27,9 procente (1.700 unităţi comercializate), iar
Norvegia a crescut cu 27,7 procente (700 de autovehicule).
ŠKODA a înregistrat un
avânt continuu şi puternic, cu rate mari de creştere, în regiunile în curs de
dezvoltare din Rusia, India şi China. În Rusia şi India, până la finalul lunii
septembrie, ŠKODA a vândut deja mai multe autovehicule decât a reuşit pe tot
parcursul anului 2010. Livrările în Rusia au crescut cu 63,1 procente, la 6.500
unităţi în septembrie, rezultând în cea de-a doua cea mai bună lună din toate
timpurile. Vânzările în India au crescut cu 37,5 procente, la 2.200 unităţi în
septembrie. În China producătorul a obţinut un nou record de vânzări, cu 21.100
autovehicule (+ 9,8 procente) livrate.
Chiar şi pe celelalte pieţe, din afara Europei, toate semnalele
indică creştere pentru ŠKODA. Cu un plus de 125,1 procente în Australia, luna
septembrie a însemnat pentru marcă chiar o depăşire a dublării vânzărilor.
Octavia (35.300
autovehicule/plus 11,8 procente), Fabia (24.300 autovehicule/plus
3,6 procente), Superb (10.300 autovehicule/plus 2,9 procente), Yeti (6.500
autovehicule/plus 20,4 procente), Roomster (3.600 autovehicule/plus 7,5
procente).
Livrările către clienţi în perioada ianuarie-septembrie
2011 (modele ŠKODA în comparaţie cu ianuarie-septembrie 2010):
Octavia (283.900
autovehicule/plus 19,8 procente), Fabia (201.900 autovehicule/plus
19,1 procente), Superb (90.600 autovehicule/plus 23,5 procente), Yeti
(50.800 autovehicule/plus 29,6 procente), Roomster (27.000 autovehicule/plus
10,9 procente).
Sursa: Skoda Romania
0 comentarii