smart îmbină mobilitatea şi creativitatea în cadrul Inspired.
smart – maşina oficială a concursului Inspired 2011.
smart lansează pagina oficială de facebook smart România.
Bucureşti – Pentru a doua oară,
consecutiv, smart îmbină mobilitatea şi creativitatea în cadrul celei de a cincea
ediţii a concursului de idei Inspired. Mai exact, maşina oficială Inspired 2011
abordează un nou look şi pleacă în căutarea creativităţii.
Creativitatea dă bine cu
ingeniozitatea. Iar smart adaugă: şi cu mobilitatea! Astfel, urmând traseul de
anul trecut, în luna octombrie, smart porneşte în Caravana Inspired 2011, ce cuprinde
7 oraşe (Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Arad, Sibiu, Oradea) şi 23 de
facultăţi din România.
Pentru o călătorie în lumea
artiştilor şi o competiţie a ideilor creative, Inpired a ales şi în acest an
drept partener urbanul agil, acesta fiind principalul partener al echipei în
organizarea competiţiei. De asemenea, maşinile oficiale Inspired sunt şi în
acest an personalizate cu ajutorul unor artişti de valoare: Ghica Popa, Ştefan
Ferencz, Dan Miron şi Matei Branea.
Tot la început de octombrie, smart
face o surpriză tuturor fanilor săi, lansând şi pagina oficială de Facebook
smart România (www.facebook.com/smartRomania) – un spaţiu
online în care micuţul capabil să facă senzaţie urbană pregăteşte o mulţime de
surprize tuturor celor care vor alege să-i devină prieteni: concursuri,
exclusivităţi, ştiri, materiale video şi foto.
În ceea ce priveşte competiţia
Inspired, smart va fi alături de toţi concurenţii, care se pot înscrie în
perioada 5 octombrie – 7 noiembrie 2011 la una sau mai multe dintre cele 9
secţiuni (Architecture, Fashion Design, Photography, Dramaturgy, Illustration,
Graphic Design, Interior Design, Product Design, Accessories) prin crearea unui
cont pe pagina web oficială. Aceştia îşi vor putea încărca mapele pe site în
intervalul 5 octombrie – 23 noiembrie 2011. Cele 9 teme de concurs sunt
disponibile pe www.concurs-inspired.ro.
După încheirea înscrierilor, în
perioada 25 noiembrie – 2 decembrie, lucrările vor fi vizualizate şi notate de
membrii juriului, o echipă formată din oameni care trasează repere culturale şi
profesionale noii generaţii. Câştigătorii şi finaliştii vor fi anunţaţi la Gala
Inspired 2011, în decembrie. În cadrul evenimentului, vor fi vernisate primele
10 lucrări de la fiecare secţiune de concurs şi vor fi înmânate câştigătorilor
voucherele cu premii. În lunile următoare, vor avea loc evenimentele generate
de INSPIRED 2011 – evenimente de intrare în posesia premiilor.
Site-ul oficial www.concurs-inspired.ro
este rezultatul unei schimbări complete a design-ului, cu un look îndrăzneţ şi jucăuş, care are la bază
identitatea vizuală creată de artistul Ghica Popa, Preşedinte de juriu Inspired
– Illustration 2011. Identitatea a fost declinată de Stefan Ferencz, finalist
Inspired – Graphic Design 2011 şi cooptat în echipa INSPIRED ca art director al
proiectului.
INSPIRED este un concurs de idei
naţional şi online organizat de Asociaţia INSPIRED. Concursul se adresează
tinerilor intre 18 şi 35 de ani care doresc să înceapă o carieră într-unul
dintre domeniile vizate de Inspired, cât şi celor care sunt deja activi în
profesiile respective. Principala platformă de desfăşurare a competiţiei este www.concurs-inspired.ro,
în perioada 5 octombrie - 16 decembrie 2011.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii