smart îmbină mobilitatea şi creativitatea în
cadrul Inspired.
smart – maşina oficială a concursului
Inspired 2011.
smart lansează pagina oficială de facebook
smart România.
Pentru a doua oară, consecutiv, smart îmbină mobilitatea
şi creativitatea în cadrul celei de a cincea ediţii a concursului de idei
Inspired. Mai exact, maşina oficială Inspired 2011 abordează un nou look şi
pleacă în căutarea creativităţii.
Creativitatea dă bine cu ingeniozitatea. Iar smart
adaugă: şi cu mobilitatea! Astfel, urmând traseul de anul trecut, în luna
octombrie, smart porneşte în Caravana Inspired 2011, ce cuprinde 7 oraşe
(Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Arad, Sibiu, Oradea) şi 23 de facultăţi din
România.
Pentru o călătorie în lumea artiştilor şi o competiţie a
ideilor creative, Inpired a ales şi în acest an drept partener urbanul agil,
acesta fiind principalul partener al echipei în organizarea competiţiei. De
asemenea, maşinile oficiale Inspired sunt şi în acest an personalizate cu
ajutorul unor artişti de valoare: Ghica Popa, Ştefan Ferencz, Dan Miron şi
Matei Branea.
Tot la început de octombrie, smart face o surpriză
tuturor fanilor săi, lansând şi pagina oficială de Facebook smart România (
www.facebook.com/smartRomania ) – un spaţiu online în care micuţul capabil să
facă senzaţie urbană pregăteşte o mulţime de surprize tuturor celor care vor
alege să-i devină prieteni: concursuri, exclusivităţi, ştiri, materiale video
şi foto.
În ceea ce priveşte competiţia Inspired, smart va fi
alături de toţi concurenţii, care se pot înscrie în perioada 5 octombrie – 7
noiembrie 2011 la una sau mai multe dintre cele 9 secţiuni (Architecture,
Fashion Design, Photography, Dramaturgy, Illustration, Graphic Design, Interior
Design, Product Design, Accessories) prin crearea unui cont pe pagina web
oficială. Aceştia îşi vor putea încărca mapele pe site în intervalul 5
octombrie – 23 noiembrie 2011. Cele 9 teme de concurs sunt disponibile pe
www.concurs-inspired.ro .
După încheirea înscrierilor, în perioada 25 noiembrie – 2
decembrie, lucrările vor fi vizualizate şi notate de membrii juriului, o echipă
formată din oameni care trasează repere culturale şi profesionale noii
generaţii. Câştigătorii şi finaliştii vor fi anunţaţi la Gala Inspired 2011, în
decembrie. În cadrul evenimentului, vor fi vernisate primele 10 lucrări de la
fiecare secţiune de concurs şi vor fi înmânate câştigătorilor voucherele cu
premii. În lunile următoare, vor avea loc evenimentele generate de INSPIRED
2011 – evenimente de intrare în posesia premiilor.
Site-ul oficial www.concurs-inspired.ro este rezultatul
unei schimbări complete a design-ului, cu un look îndrăzneţ şi jucăuş, care are
la bază identitatea vizuală creată de artistul Ghica Popa, Preşedinte de juriu
Inspired – Illustration 2011. Identitatea a fost declinată de Stefan Ferencz,
finalist Inspired – Graphic Design 2011 şi cooptat în echipa INSPIRED ca art
director al proiectului.
INSPIRED este un concurs de idei naţional şi online
organizat de Asociaţia INSPIRED. Concursul se adresează tinerilor intre 18 şi
35 de ani care doresc să înceapă o carieră într-unul dintre domeniile vizate de
Inspired, cât şi celor care sunt deja activi în profesiile respective.
Principala platformă de desfăşurare a competiţiei este www.concurs-inspired.ro
, în perioada 5 octombrie - 16 decembrie 2011.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii