Vânzările Chevrolet au crescut cu 13,8%
în trimestrul al treilea, triplu faţă de creşterea globală înregistrată.
în industria auto
Marca înregistrează astfel cel mai bun an calendaristic din istorie, cu 3,6 milioane de autovehicule vândute. în 2011
Se preconizează că până la sfârşitul lunii octombrie vor fi vândute 1 milion de autovehicule Cruze compacte.
DETROIT – Chevrolet a vândut 1,2 milioane de autovehicule la nivel internațional în cel de-al treilea trimestru, cifra reprezentând cel mai bun rezultat înregistrat în perioada iulie-septembrieîn istoria de 100 de ani a mărcii. În primele nouă luni ale anului 2011, Chevrolet a vândut 3,6 milioane de autovehicule la nivel internațional, marca înregistrând astfel cel mai bun an calendaristic din istorie.
„Vânzările record din cele nouă luni reprezintă dovada calității produselor şi serviciilor Chevrolet,” a declarat Chris Perry, vicepreşedinte Chevrolet, responsabil de partea de marketing şi strategii globale. „Succesul nu ar fi fost posibil fără legătura individuală creată cu clienţii noi - indiferent de locul în care aceştia trăiesc şifără o abordare orientată către client.”
Această abordare orientată către client este ilustrată cel mai bine de succesul înregistrat la lansarea pe piaţa din Statele Unite a modelului Cruze compact sedan. Chevrolet a vândut peste 175.000 de autovehicule Cruze la nivel internațional în trimestrul trei al anului, datorită creşteriiînregistrate în SUA şi China. De la lansarea modelului pe piaţă la începutul anului 2009, au fost vândute peste 970.000 de autovehicule Cruze, iar autovehiculul cu numărul 1 milion va fi vândut probabil până la sfârşitul lunii octombrie.
Marca înregistrează astfel cel mai bun an calendaristic din istorie, cu 3,6 milioane de autovehicule vândute. în 2011
Se preconizează că până la sfârşitul lunii octombrie vor fi vândute 1 milion de autovehicule Cruze compacte.
DETROIT – Chevrolet a vândut 1,2 milioane de autovehicule la nivel internațional în cel de-al treilea trimestru, cifra reprezentând cel mai bun rezultat înregistrat în perioada iulie-septembrieîn istoria de 100 de ani a mărcii. În primele nouă luni ale anului 2011, Chevrolet a vândut 3,6 milioane de autovehicule la nivel internațional, marca înregistrând astfel cel mai bun an calendaristic din istorie.
„Vânzările record din cele nouă luni reprezintă dovada calității produselor şi serviciilor Chevrolet,” a declarat Chris Perry, vicepreşedinte Chevrolet, responsabil de partea de marketing şi strategii globale. „Succesul nu ar fi fost posibil fără legătura individuală creată cu clienţii noi - indiferent de locul în care aceştia trăiesc şifără o abordare orientată către client.”
Această abordare orientată către client este ilustrată cel mai bine de succesul înregistrat la lansarea pe piaţa din Statele Unite a modelului Cruze compact sedan. Chevrolet a vândut peste 175.000 de autovehicule Cruze la nivel internațional în trimestrul trei al anului, datorită creşteriiînregistrate în SUA şi China. De la lansarea modelului pe piaţă la începutul anului 2009, au fost vândute peste 970.000 de autovehicule Cruze, iar autovehiculul cu numărul 1 milion va fi vândut probabil până la sfârşitul lunii octombrie.
„În mai puţin de trei ani, un milion de oameni au ales un autovehicul
Cruze”, a declarat Perry. „Succesul a fost posibil datorită faptului că am oferitclienţilor
noştri din toată lumea mai mult decât se aşteptau de la un autovehicul compact. Pe
viitor, vom aplica aceeaşi abordare orientată către client pentru oricare model
nou de autoturism, camion, MPV sau autovehicul comercial Chevrolet .”
Modelul Cruze face parte dintr-o gamă nouă de modele Chevrolet, inclusiv
Spark mini, noul Aveo/Sonic de dimensiuni mici şi Orlando MPV.În
curând, acestora li se va alătura la nivel mondial noul Chevrolet Malibu de
dimensiuni medii şi noul pickup compact Colorado. Malibu a fost lansat în
producțieîn Coreea în această săptămână, iar Colorado este
produs în Thailanda începând cu această lună.
Prezenţa globală puternicăa ajutat în mod semnificativ marca Chevrolet să
întreacă restul competitorilor din industria auto internațională. Rata de
creştere a Chevrolet în cel de-al treilea trimestru a fost triplul ratei
de creştere a industriei auto: vânzările Chevrolet au crescut cu 13,8% față de aceeaşi perioadă a
anului trecut, comparativ cu creşterea de 3,9%înregistrată în industria
auto.Şi în primele nouă luni ale anului, Chevrolet a înregistrat triplul
ratei de creştere a industriei auto: vânzările Chevrolet au crescut
cu 14% faţă de creşterea de 4,5% înregistrată în industrie.
Piaţa
|
Creşterea vânzărilor Chevrolet în trimestrul 3
|
Ucraina
|
70,8%
|
Rusia
|
64,0%
|
Thailanda
|
57,9%
|
Africa de Sud
|
50,9%
|
Vietnam
|
50,3%
|
Malaezia
|
47,9%
|
Filipine
|
45,5%
|
Argentina
|
44,1%
|
Polonia
|
33,8%
|
Israel
|
33,2%
|
Franţa
|
30,4%
|
Slovacia
|
28,2%
|
Slovenia
|
24,1%
|
Germania
|
23,3%
|
India
|
21,3%
|
Mexic
|
21,2%
|
Columbia
|
19,4%
|
Chile
|
18,6%
|
China
|
18,4%
|
Statele Unite
|
14,2%
|
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii