Inaugurată în anul 1993, AutoItalia Group, importatorul
mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth,
Infiniti şi Jeep, împlineşte anul acesta 18 ani de existenţă pe piaţa din
România. Pentru a sărbători acest moment, AutoItalia Group dă startul unei noi
campanii promoţionale ce oferă reduceri de până la 18% pentru mai mult de 400
de vehicule aparţinând tuturor mărcilor. Campania se va derula sub titulatura
Masini Alese. Cu Inima., noul slogan al AutoItalia Group, in toate cele 32 de
showroomuri din cadrul reţelei naţionale de concesionari. Pe ecranele TV va
rula incepand de vineri, 11 noiembrie.
Prin noua campanie, AutoItalia Group va promova nu numai
oferta promoţională dar şi noile concepte ce vor defini din acest moment
mărcile din portofoliu care, deşi foarte diferite, au însă un numitor comun: un
stil propriu ce le confera o identitate clara si puternica dar şi o veritabilă
plăcere de a le conduce.
-Fiat, simbolizat de spiritul tipic italian La Dolce Vita,
este atrăgător prin design, distractiv ca şi concept si accesibil ca preţ
-Fiat Professional este apreciat pentru eficienţă şi
funcţionalitate.
-Alfa Romeo, întotdeauna recunoscută pentru tradiţia
sportivă şi pentru designul inimitabil.
-Abarth, un mini supercar temperamental si accesibil ca
preţ.
-Lancia oferă în premieră stil de viaţă american şi
eleganţă italiană.
-Jeep este esenţa libertăţii şi a aventurii, acum cu un nou
design şi performanţe avansate.
-Infiniti înseamnă desing unic, tehnologie de ultimă
generaţie şi performanţă inspirată, toate desăvârşite prin perfecţionismul
tipic japonez.
Campania este activă până la epuizarea stocului.
Sursa: Autoitalia Group Romania
0 comentarii