De la 1 decembrie debutează BMW Select, cel mai nou
serviciu oferit de BMW Financial Services. Premiera este reprezentată de un nou
mecanism de finanţare, care vine cu o rată redusă cu până la 50% şi
oportunitatea achiziţiei unui nou automobil la finalul perioadei de
finanţare. BMW Select, alături de deja consacratul produs „Finanţare cu
dobândă începând de la 0%” oferit de BMW Financial Services, poate fi astfel
unul din cele mai importante motoare de creştere BMW în 2012. Este una din cele
mai importante noutăţi ale acestui an pentru BMW Group România, produsul venind
în contextul unei pieţe tot mai atente, dincolo de preţ, la costurile reale de
utilizare şi calitatea serviciilor oferite.
BMW Select este un produs de leasing financiar care oferă
oportunitatea de a achiziţiona un automobil BMW pentru o rată cu aproximativ
50% mai mică decât o soluţie de finanţare obişnuită, în condiţiile unei
perioade de finanţare de 3 ani şi a unui avans de minim 20%.
În plus, pe toată durata contractului, clientul beneficiază de extinderea
perioadei de garanţie şi „Gap Insurance” (o formulă de asigurare care acoperă,
în caz de daună totală, diferenţa între preţul iniţial şi valoarea asigurată de
poliţa CASCO).
De exemplu, noul BMW Seria 1 116i poate fi achiziţionat
cu o rată lunară de 199 Euro (fără TVA şi asigurare CASCO), pentru un avans
35%.
O rată deosebit de avantajoasă este obţinută printr-o
valoare reziduală de până la 45%. Important, în premieră în România, la finalul
perioadei de finanţare, clientul poate opta pentru schimbarea automobilului
finanţat cu unul nou prin predarea celui utilizat (ceea ce presupune închiderea
contractului de leasing iniţial) şi semnarea unui nou contract de finanţare.
“BMW Select deschide un nou segment în piaţa de
finanţare. Clientul poate beneficia de un automobil nou o dată la trei şi, în
acelaşi timp, de o rată cu aproximativ 50% mai mică faţă de cea plătită în
cazul produselor standard de leasing financiar,” a explicat Ştefan Pricop,
Country Manager BMW Financial Services Romania.
BMW Select vine să completeze oferta BMW Financial
Services. Cel mai apreciat produs din portofoliul actual este „Finanţare cu
dobândă începând de la 0%”. În ultimii patru ani, ponderea vânzărilor în
leasing a crescut constant, ajungând de la 50% în 2008 la 76% în 2011 (evaluare
pentru intervalul ianuarie-octombrie). În acelaşi timp, cota de piaţă a
BMW Financial Services din totalul vânzărilor mărcii a crescut de la 35% în
2008, la 57% în 2011. În prezent, până la două din trei automobile cumpărate
sunt achiziţionate prin BMW Financial Services.
„Prin BMW Select vrem să ajutăm clienţii să beneficieze
de o maşină nouă la fiecare trei ani. În acelaşi timp vrem să aducem în prim
plan costurile lunare de utilizare. Suntem o marcă emoţională care vorbeşte
despre plăcerea de a conduce, dar avem şi toate argumentele pentru a fi
alegerea raţională numărul 1 în segmentul premium: eficienţă <<best
in class>> prin BMW EfficientDynamics, cele mai reduse costuri de
întreţinere prin Basic Service Inclusive în standard pentru toate modelele BMW
şi, bineînţeles, cele mai inovative servicii de finanţare”, a explicat Marco
Schulz, Director General BMW Group România. „Avem toate perspectivele să
încheiem pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în segmentul premium. În
2012 vrem să ne întărim poziţia de leader şi serviciile de finanţare pot fi
motorul de creştere”, a concluzionat Schulz.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii