BMW xDrive Challenge debutează oficial pe pagina de
Facebook BMW România pe 22 noiembrie. Este un joc on-line multiplayer, un
simulator de condus 3D. Complexitatea aplicaţiei este o premieră pentru
proiectele de Facebook oferite pentru România şi oferă, alături de o experienţă
virtuală de condus a modelelor X şi posibilitatea utilizatorilor de a participa
la concursuri cu premii importante. Este un nou pas BMW Group România în
dezvoltarea comunicării pe social media, care vine după o serie de proiecte importante,
aşa cum au fost competiţia BMW Seria 1 Community sau lansarea on-line a noului
MINI Roadster. BMW xDrive Challenge poate fi accesat din pagina oficială de
Facebook BMW a tuturor ţărilor din Europa Centrală şi de Est (pentru România:
www.facebook.com/bmw.romania). Participanţii vor putea testa patru automobile
BMW şi se vor putea întrece în diverse competiţii pentru premii reale. În
acelaşi timp, utilizatorii vor acumula puncte de experienţa şi „BMW Credits” cu
care vor putea repara şi alimenta maşina, cumpăra noi automobile sau se vor
putea înscrie în diverse competiţii.
În prima faza, în lunile decembrie şi ianuarie, premiile
vor fi oferite de partenerii BMW xDrive Challenge: Rauch, K2, Bang &
Olufsen - Bang & Olufsen Form 2 si Deluxe Music. Acestea includ produse şi
servicii oferite de partneri.
În a doua etapă, participanţii la BMW xDrive Challenge
pot câştiga o invitaţie pentru a participa la un eveniment real BMW de drive
test. Astfel, utilizatorii pot face trecerea de la experienţa virtuală de
condus către lumea reală şi se pot întâlni cu cele mai noi modele BMW xDrive.
Aplicaţia, dezvoltată special pentru Facebook, oferă
grafică 3D de rezoluţie superioară şi înaltă calitate folosind 3D Unity Plug-in.
Jocul vine cu un nivel ridicat de realism, spaţiul virtual este o copie 1:1 a
reţelei de drumuri din zona Eiger, din Alpii Elveţieni, construită folosind
informaţii topografice şi imagini din satelit. Simularea include şi elemente de
vreme dinamice (ploaie, ninsoare, nori), care au impact asupra comportamentului
dinamic al automobilului. De asemenea, pentru mai mult realism, mediul
influenţează şi aspectul exterior al automobilului care, în testele of-road pe
noroi, se murdăreşte. Utilizatorul poate apoi vizita o spălătorie virtuală
pentru curăţarea automobilului.
Se pot testa patru modele, dintre care trei se câştigă
ulterior. Fiecare model se distinge printr-o viteză maximă şi comportament
dinamic specific. Sunt disponibile patru tipuri de trasee: Macadam, Noroi,
Zăpadă şi Extrem.
Vor fi oferite trei moduri de joc: Test Drive (permite
explorarea Alpilor Elveţieni), Friend Challenge (până la 4 prieteni se pot
întrece on-line pentru a câştiga BMW Credits), Championship. În modul
Championship, utilizatorul poate câştiga BMW Credits şi puncte de experienţă
pentru deblocarea unor modele noi de test sau circuite noi. Rezultatele în
cursele din modul Championship sunt baza clasamentelor care pot aduce
participanţilor premii reale. De asemenea, prin participarea în modul
„Championship”, utilizatorul primeşte puncte de experienţă care fac disponibile
automobile şi curse noi.
Despre BMW xDrive
BMW xDrive este sistemul de tracţiune integrală al
mărcii. Acesta permite o distribuţie variabilă, dinamică a cuplului de până la
100% între cele două punţi. O caracteristică specială a sistemului este că
acesta este gestionat inteligent atât pentru o aderenţă optimă, dar şi pentru
un comportament dinamic superior în viraje. De exemplu distribuţia dinamică a
cuplului către puntea spate corectează tendinţele de subvirare care
caracterizează, de obicei, modelele cu tracţiune integrală şi conferă modelelor
BMW xDrive un caracter deosebit de sportiv.
Aproximativ 70% dintre modelele comercializate în România
sunt echipate cu BMW xDrive.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii