BMW Seria 1 |
München. Juriul "iF Produkt Design Award 2012"
a fost impresionat de nivelul remarcabil al designului creat de BMW Group şi a
recompensat mai multe modele cu prestigiosul premiu. Patru automobile - BMW
Seria 1, BMW Seria 1 M Coupé, BMW Seria 6 Coupé, BMW Seria 6 Cabrio - şi o
motocicletă - BMW G 650 GS - vor primi premiile iF la 10 februarie 2012, în
cadrul unei festivităţi ce va avea loc la München, acolo unde se organizează în
premieră "Munich Creative Business Week". De aproape 60 de ani, premiul
iF pentru design de produs, acordat de International Forum Design, reprezintă
una dintre cele mai înalte distincţii pentru merite deosebite în design. Şi în
acest an, constructori şi designeri din 48 de ţări au concurat pentru
mult-râvnitul trofeu, propunând 4.322 de proiecte. În cadrul reuniunii ce a
avut loc la Hanovra, între 18 şi 20 octombrie 2011, juriul format din experţi
în design renumiţi la nivel mondial a ales 1.218 modele câştigătoare. Prin
caracteristicile de design ale următoarelor cinci modele, BMW Group a reuşit să
intre pe lista câştigătorilor:
Noul BMW Seria 1 oferă un design unic prin proporţiile
sale, cu linii sportive alungite, suprafeţe bine conturate şi un aspect
tineresc, plin de vivacitate. Elemente suplimentare de design subliniază
maturitatea de care dă dovadă automobilul, precum şi statutul premiul pe care
îl oferă.
Noul BMW Seria 1 M Coupé impresionează prin aspectul său
sportiv şi prin designul interior specific modelelor M. Ecartamentul optimizat
al punţii faţă şi al celei spate, spoilerul faţă extins şi pasajele puternic
curbate ale roţilor dau modelului BMW Seria 1 M Coupé caracterul său
distinctiv. Cu finisare cromată, cele două ţevi de eşapament duble dispuse spre
exterior asigură aspectul de simetrie specific gamei M.
Pentru cei care doresc lux şi tehnologii de ultimă oră,
recomandarea este noul BMW Seria 6 Coupé. Automobilul combină sportivitatea
dinamică şi confortul exclusivist al călătoriei. Farurile adaptive cu LED
furnizează o inovaţie în tehnologia iluminării şi produc noi caracteristici de
design BMW, totul prin preluarea aspectului de faruri rotunde.
BMW Seria 6 Cabriolet |
Noul BMW Seria 6 Cabriolet combină capota faţă lungă,
habitaclul situat mult în spate, ampatamentul lung şi linia dreaptă a
profilului cu un soft top clasic din material textil. Suprafeţele puternic
sculptate şi liniile dinamice orientate spre înainte simbolizează o
manevrabilitate superioară.
Datorită structurii suple, motocicleta off-road BMW G 650
GS este uşoară şi potrivită pentru aventură. Designul specific enduro şi schema
de culori îl fac să corespundă stilului gamei BMW GS şi completează impresia de
ansamblu sportiv. Calitatea, echipamentele şi confortul, dar şi masa relativ
redusă şi poziţia joasă a şeii deosebesc această motocicletă de concurenţă.
Datorită acestor noi premii, BMW Design Group va căuta
să-şi continue seria de succese şi în 2012, merite confirmate de-a lungul
anilor de distincţiile acordate de reputatul juriu al "iF Product Design
Awards". Între 2007 şi 2011 au fost obţinute mai multe serii de
distincţii, exemplele fiind: în 2008 pentru BMW Seria 3 Cabriolet şi
motocicleta BMW G 650 Xcountry, în 2010 pentru motocicleta BMW F 800 R, iar în
2011 pentru BMW Seria 5 Sedan şi BMW Seria 5 Touring.
BMW Group
BMW Group este unul dintre cei mai de succes producători
de automobile şi motociclete din lume prin mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce. Ca
şi companie de nivel global, BMW Group activează în 25 de locaţii de producţie
din 14 ţări şi are o reţea mondială de vânzări care este prezentă în peste 140
de ţări.
În cursul anului fiscal 2010, BMW Group a vândut, la
nivel mondial, 1,46 milioane de automobile şi peste 110.000 motociclete.
Profitul brut pentru 2010 a fost de 4,8 miliarde euro, în timp ce veniturile au
urcat la 60,5 miliarde euro. La 31 decembrie 2010, BMW Group dispunea de o
forţă de muncă de aproximativ 95.500 de angajaţi.
Succesul BMW Group a fost construit pe gândirea pe termen
lung şi pe acţiunea responsabilă. De aceea, compania a pus bazele unei
dezvoltări durabile la nivel ecologic şi social prin lanţul de valori,
responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar faţă de conservarea
resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca rezultat al eforturilor
sale, BMW Group s-a clasat, de fiecare dată în ultimii şapte ani, în postura de
lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii