Pentru a patra oară, camionul Actros a câştigat titlul
„Truck Of The Year”.
Mercedes-Benz este cel mai apreciat brand în cadrul
concursului pentru cel mai reuşit camion.
Hubertus Troska, Preşedintele Mercedes-Benz Trucks:
„Suntem mândri că juriul ”Truck Of The Year” ne-a răsplătit eforturile prin
această distincţie.”
Stuttgart/Kortrijk – Cu ocazia târgului specializat de
comerţ “Trailer 2011” din Kortrijk, Belgia, un juriu specializat de talie
internaţională a acordat noului camion Mercedes-Benz Actros titlul de „Truck Of
The Year 2012”. Jurnaliştii din industrie, veniţi din 24 de ţări europene şi
specializaţi în autovehicule comerciale, au votat, pentru a patra oară, modelul
de referinţă al flotei de camioane Mercedes-Benz drept cel mai bun camion al
anului. Această carieră strălucită a început în 1997 cu primul Actros, ai cărui
succesori, au fost, de asemenea, capabili să asigure victoria în competiţie şi
în 2004 şi 2009.
Câştigând opt titluri în total, Mercedes-Benz este acum compania
cu cel mai mare succes din competiţia pentru acest premiu, care răsplăteşte
dezvoltarea tehnologică, criteriul fundamental în procesul de selecţie aplicat
de juriul Truck Of The Year. Anul trecut, la expoziţia de autovehicule IAA
International din Hanovra, camionul Mercedes-Benz Atego a primit titlul de
“Truck Of The Year 2011”.
Gianenrico Griffini, preşedintele juriului, a comentat
victoria camionului Actros: „Cu noul lor model de referinţă, Mercedes-Benz a
combinat elemente revoluţionare, care ridică ştafeta eficienţei, siguranţei şi
confortului pe segmentul de autovehicule de mare tonaj.”
Conform regulilor juriului, titlul este acordat anual
camionului care aduce cea mai mare contribuţie în ceea ce priveşte inovaţia
pentru transportul de mare tonaj, economia consumului, emisiile de gaze,
siguranţa, manevrabilitatea şi confortul. Cu un total de 161 de puncte,
camionul Mercedes-Benz Actros a câştigat concursul, clasându-se cu mult în faţa
următorului concurent, care a totalizat doar 67 de puncte, în timp ce
concurentul de pe locul al treilea a cumulat 50 de puncte. Cu un scor
excepţional de mare, experţii au premiat tehnologia prezentată pe noul Actros.
Hubertus Troska, Preşedinte al Mercedes-Benz Trucks, a
primit premiul la Simpozionul Mercedes-Benz din Kortijk, Belgia. Acesta a spus:
„Suntem mândri că juriul Truck Of The Year ne-a confirmat eforturile prin
această distincţie. Cei peste 10 ani de dedicare trup şi suflet, de efort şi
multă pasiune din partea întregii echipe au făcut posibilă construcţia noului
camion. Noul Actros este creat să fie cel mai important camion al nostru pentru
anii care vor urma, şi acest lucru a fost o motivaţie extraordinară pentru noi
în vederea creării unui etalon în acest segment.”
Puncte tari ale camionului Actros: economie,
manevrabilitate extraordinară şi confort
Noul Actros este un camion fără compromisuri în ceea ce
priveşte eficienţa energetică, confortul, siguranţa şi grija pentru mediul
înconjurător. Noul design sporeşte atractivitatea noului model de referinţă
Mercedes-Benz. Cu mai mult de 700.000 de unităţi vândute de la lansarea
acestuia în 1996, camionul Actros este cel mai apreciat autovehicul de mare
tonaj din lume.
Noul Actros a fost reproiectat de la zero. Acest lucru a
făcut posibilă o dezvoltare continuă pe modelul de camion de succes. În primul
rând, camionul beneficiază de o scădere a consumului şi de o reducere a
presiunii asupra conducătorilor auto prin manevrabilitatea crescută şi prin
confort sporit; pe de altă parte, acesta deja respectă standardele exigente de
emisii de gaze Euro VI. Comparativ cu predecesorul său, noul model consumă cu
6-7 procente mai puţin în versiunea Euro V, şi cu 3-4 procente mai puţin în
versiunea Euro VI.
Cabina generos redimensionată a noului Actros devine
punct de referinţă în ceea ce priveşte spaţiul şi ergonomia, calitatea
materialelor şi echipamentul. Cabina şoferului este în acelaşi timp loc de
lucru, loc de odihnă, sufragerie şi zonă de dormit. Spaţiul proiectat ergonomic
şi întregul concept de pat fascinează şoferii, precum şi mărimea întregii
cabine, care a crescut şi mai mult faţă de modelele anterioare.
Noul Actros este rezultatul a peste 22 de milioane de
kilometri de teste şi investiţii în dezvoltare, precum şi costuri totale de
tehnologie de peste 2 miliarde de euro. O lansare de această anvergură are loc
o dată la cinsprezece ani în acest sector de autovehicule comerciale.
Cu acest rezultat, Daimler îşi respectă angajamentul de a
reuni în noul Actros mai multă grijă pentru mediu şi performanţa economică
crescută.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii