Volkswagen a dezvoltat o nouă maşină de talie mică: up!.
Pe o suprafaţă minimă (3,54 x 1,64 m), up! oferă spaţiu maxim. Pe piaţa din
România, noul up! va fi lansat în prima parte a anului 2012. În funcţie de
cerinţe şi de bugete, sunt oferite trei versiuni de echipare: take up! este
versiunea de intrare, move up! este varianta orientată mai ales spre confort,
iar high up! este linia de echipare de vârf. La lansarea pe piaţă, pornind de
la dotările liniei high up!, vor fi disponibile încă două modele speciale: up!
black şi up! white.
O nouă generaţie de motoare: 4,2 l de benzină pentru 100 km. Odată cu up!,
debutează o nouă generaţie de motoare pe benzină cu trei cilindri, care
furnizează 44 kW / 60 CP şi respectiv 55 kW / 75 CP. Consumul mixt este
deosebit de redus în versiunea BlueMotion Technology (printre altele cu sistem
Start-Stop): 4,1 l/100 km (60 CP) şi 4,2 l/100 km (75 CP). Ambele versiuni ale
motorului de 1,0 litru au emisii de CO2 situate sub pragul de 100 g/km. Mai
mult, pentru anul 2013 este planificat un up! cu propulsie electrică.
Interior cu exploatare optimă a spaţiului,
fără compromisuri: un mic uriaş! Unul dinte cele mai lungi
ampatamente din segmentul acesta auto, alături de poziţionarea foarte avansată
a motoarelor, asigură exploatarea extraordinar de bună a spaţiului. Astfel,
şoferul, pasagerul din faţă şi doi pasageri pe banchetă, vor călători într-o
maşină compactă, dar în niciun caz înghesuită. Dimpotrivă. De exemplu
portbagajul: 251 de litri reprezintă un volum mult mai mare decât cele
obişnuite în clasa auto din care face parte up!. Dacă rabataţi complet spătarul
banchetei, veţi creşte spaţiul pentru transportul bagajelor la 951 litri. Iată
generozitatea de care dă dovadă up!, în ciuda staturii sale mici.
Un design interior încântător: Multă culoare în interior. Ca principii de design,
up! a fost conceput la interior cu linii clare şi ergonomie optimă. Mai mult, noul
Volkswagen oferă o sumedenie de detalii inteligente, un design încântător şi un
nivel al calităţii care va îmbogăţi acest segment auto. Deosebit de rafinat
este dash pad-ul, inserţia orizontală de pe bord, în faţa şoferului şi a
pasagerului din faţă. În funcţie de echipare, dash pad-ul va fi vopsit în
nuanţe speciale sau în culoarea caroseriei.
Prevânzarea a demarat deja! La începutul anului 2012, veţi putea vedea primele
maşini pe şoselele din România.
Sursa: Volkswagen Romania
Sursa: Volkswagen Romania
0 comentarii