„MYVAN” intră în dialog direct cu clienţii şi
grupul său ţintă.
„MYVAN” caută să asigure asistenţa în orice
situaţie oferind soluţiile potrivite de transport.
„MYVAN” răspunde din timp la ultimele
tendinţe în utilizarea media.
„MYVAN” este disponibil online drept primul site
internaţional Social-TV în limba engleză şi germană, care îşi propune să
satisfacă în special un grup ţintă de comercianţi şi pasionaţi de autovehicule
comerciale uşoare. Iniţiator şi operator de site este divizia de afaceri a Mercedes-Benz
Vans.
„Scopul nostru în ceea ce priveşte MYVAN nu este numai să
creăm o platformă intenaţională de înaltă calitate, neutră brandului, care să
furnizeze servicii şi divertisment, ci, în acelaşi timp, vrem să contribuie în
fiecare zi la soluţii orientate către un transport eficient. MYVAN este
potrivit comercianţilor care intră în contact cu beneficiile durabile de
transport”, spune Andreas Burkhart, Vicepreşedinte a Sales and Marketing
Mercedes-Benz Vans.
MYVAN poate fi accesat pe site-ul: www.MYVAN.com . Prin
intermediul site-ului şi al canalelor de socializare, utilizatorii pot realiza
un schimb activ de experienţe şi opinii. Prin urmare, conţinutul şi serviciile
furnizate de „MYVAN” sunt, de asemenea, extinse în diverse canale web de
socializare - social media hub. Aceasta include profilul său personal de
Facebook, care pe lângă site este folosit, de asemenea, ca platformă de dialog
şi instrument de redare video. De asemenea, conţinutul video este redat cu
ajutorul unui canal dedicat YouTube. Un feed separat de twitter este folosit
pentru difuzarea evenimentelor şi fotografiilor în timp real. Un flux de flickr
este folosit pentru documentarea vizuală şi completează hub-ul de social media.
„MYVAN” este focusat în principal pe crearea de conţinut
de calitate, fie în formatele video, galerii foto sau text. În plus, conţinutul
generat este inclus printre alte posibilităţi de comentare. Utilizatorul poate
comenta despre anumite articole fie direct pe site, fie pe alte canale media
sociale.
Scopul „MYVAN” este de a furniza utilizatorilor
informaţii din lumea autovehiculelor comerciale uşoare. Pe lângă acest lucru,
site-ul oferă şi un serviciu de bune practici, precum şi sfaturi şi trucuri
create special pentru profesionişti. Acest serviciu îi asistă pe comercianţi în
vieţile lor profesionale, ajutându-i să-şi conducă afacerile cu succes pe o
durată mai mare de timp.
Pentru acest lucru, au fost dezvoltate cinci
formate de difuzare:
myNEWS:
Ştiri din lumea autovehiculelor comerciale uşoare, inovaţii din industria de
comerţ şi evenimente.
myPRODUCT:
Prezentarea unor noi produse, teste şi informaţii.
myBUSINESS:
Profiluri de comercianţi, exemple de bună practică, sfaturi, trucuri şi trenduri
etc.
mySpecial:
Poveşti extraordinare din lumea autovehiculelor comerciale uşoare şi/sau ale
şoferilor de autovehicule comerciale uşoare.
GET IT done: Format de divertisment cu sarcini speciale de transport.
„Cu MYVAN şi cu mixul de imagini dinamice şi reţeaua
media socială, răspundem la schimbările în utilizarea media şi acest lucru ne
pregăteşte pentru alte suporturi media convergente, precum fuziunea
internetului cu televizorul”, spune Nicolai Berger, Senior Manager al Marketing
Communication and Product Information în cadrul Mercedes-Benz Vans. „De
asemenea, dorim ca MYVAN să fie primul astfel de serviciu din clasa
autovehiculelor comerciale uşoare.”
Colaborarea cu partenerii şi cu companiile locale este
controlată de la centrul diviziei de afaceri Mercedes-Benz Vans din Stuttgart.
„Considerăm MYVAN drept un format internaţional, care are relevanţă şi peste
graniţe”, spune Andreas Burkhart, Vicepreşedinte Sales and Marketing
Mercedes-Benz Vans.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii