Tiësto lansează videoclipul exclusiv pentru
ŠKODA.
Premiera a avut loc pe 19 decembrie 2011, la www.facebook.com/Skoda.
După succesul lansării pe piaţa din Republica
Cehă, , în 2012 Citigo va fi introdus şi pe celelalte pieţe.
Mladá Boleslav, 19 decembrie 2011 – Tiësto, megastar-ul
internaţional, DJ şi producător, va susţine lansarea modelului Citigo, noua
maşină mică de la ŠKODA, cu un videoclip creat exclusiv pentru această ocazie,
care va avea şi un remix ce va putea fi descărcat gratuit.
Videoclipul pentru cea mai recentă piesă a lui Tiësto
“What Can We Do (A Deeper Love)” poate fi vizionat exclusiv pe pagina de
Facebook ŠKODA (www.facebook.com/Skoda),
începând din 19 decembrie 2011.
Un remix pentru aceeaşi piesă, creat de Third Party, va
fi disponibil pentru descărcare gratuită pe 21 decembrie, acesta fiind, de
asemenea, găzduit pe pagina de Facebook ŠKODA (www.facebook.com/Skoda).
Videoclipul şi remixul (poate fi descărcat gratuit), sunt
rezultatul unei colaborări unice între Tiësto şi ŠKODA, care a demarat cu
câteva luni în urmă, la Conferinţa Mondială a Distribuitorilor ŠKODA, care a
avut loc în Praga, unde artistul a oferit o reprezentaţie extraordinară, în
faţa a 5.000 de parteneri ŠKODA veniţi din întreaga lume.
Parteneriatul ŠKODA cu Tiësto, recunoscut de mulţi drept
cel mai bun DJ din toate timpurile, doreşte să creeze o legătură specială între
potenţialii clienţi ŠKODA, grupurile ţintă de persoane tinere şi noul model
Citigo. Prin cea de-a şaptea gamă de modele, marca este reprezentată, în
premieră, şi în segmentul superminiurilor, care este în plină ascensiune.
“Citigo reprezintă prezenţa ŠKODA într-un nou segment pentru companie şi
doreşte să atragă noi clienţi. Pentru a atinge acest scop, trebuie să
descoperim şi noi modalităţi de comunicare. De aceea, parteneriatul cu Tiësto
este perfect în acest sens,” declară Jürgen Stackmann, membru în Consiliul de
Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Vânzări şi Marketing. “Citigo este un
automobil mic, atractiv şi proaspăt, care corespunde celor mai înalte standarde
de calitate şi siguranţă. Acest automobil se potriveşte acestor vremuri şi este
perfect pentru generaţia Facebook, căreia vrem să ne adresăm direct, cu
ajutorul acestui parteneriat,” continuă Stackmann. Pagina de Facebook a
companiei ŠKODA a avut o creştere rapidă, adunând peste 100.000 de vizitatori
de la lansarea sa, care a avut loc cu câteva săptămâni în urmă.
Citigo este unul dintre pilonii Strategiei de Dezvoltare
ŠKODA pentru 2018, iar pentru prima dată segmentul supermini este accesibil
mărcii prin intermediul acestui model. Cu o lungime de 3,56 metri, o lăţime de
1,64 metri şi o înălţime de 1,48 metri, acesta este printre cele mai compacte
automobile supermini de pe piaţă, oferind spaţiu pentru patru persoane plus
bagaje. La începutul lunii noiembrie, automobilul şi-a sărbătorit premiera în
Republica Cehă. Mai mult, automobilul de dimensiuni mici a primit, graţie
excelentului său pachet de siguranţă, cel mai mare rating, de cinci stele, la
testele de impact EuroNCAP, efectuate de organizaţia de protecţie a
consumatorilor europeni, EuroNCAP. Citigo a fost primit bine şi de clienţi:
Încă din primele patru săptămâni de vânzări, peste 1.000 de comenzi au fost
plasate pentru acest model. În anul viitor, Citigo va fi introdus şi pe alte
pieţe din Europa. Alături de versiunea cu trei uşi, acest model va dispune la
momentul respectiv şi de o versiune cu cinci uşi.
Despre Tiësto:
Tiësto a fost votat ‘Cel mai mare DJ al tuturor
timpurilor’ de Mixmag, în 2011, şi este privit în general drept cel mai mare
DJ/Producător, din lume. Artistul, nominalizat pentru un premiu Grammy, a
colaborat cu alte superstaruri mondiale precum Kanye West, Sigur Ros, Yeah Yeah
Yeahs şi Coldplay. Turneul său Kaleidoscope World Tour a inclus peste 175 de
reprezentaţii, pe 6 continente, în cele 15 luni strângând peste 1.000.000 de
fani. Tiësto a fost nominalizat pentru două premii Billboard Touring Awards în
2010, a fost listat în top 25 Billboard al celor mai profitabile turnee
mondiale din 2010 şi recent, a depăşit pragul de zece milioane de fani pe
Facebook.
În 2011, Tiësto a fost mai ocupat ca niciodată cu
diferite proiecte, care au inclus lansarea rezidenţei sale lunare la The Joint
în Hard Rock Hotel & Casino; lansarea mult aşteptatelor album de mix-uri şi
turneul “Club Life - Volume One Las Vegas”; noile single-uri printre care
"Zero76" şi "Maximal Crazy" (ambele lansate sub marca
propriei sale case de înregistrări, Musical Freedom); turneul “Club Life
College Invasion Tour” care l-a purtat pe Tiësto într-un tur de două săptămâni
al campusurilor universitare din Statele Unite. Turul a culminat cu un
eveniment la care s-au vândut toate locurile, la Home Depot Center în Los
Angeles, unde Tiësto a avut o audienţă record, de 26.000 de fani, devenind
astfel cel mai mare eveniment care a avut pe afiş un singur DJ, din istoria
SUA. Tiësto a încheiat anul pe val, lansându-şi propria linie vestimentară -
CLVB LIFE, şi-a anunţat propriul canal Club Life pe Sirius XM, în SUA, mixând,
în acelaşi timp, faimoasa coloană sonoră a filmului, la premiera Mission:
Impossible Ghost Protocol din Rio, care a fost transmisă către milioane de
telespectatori din întreaga lume.
Sursa: Skoda Romania
sunt curioasa cu ce modele o sa concureze viitoarea masina de la Skoda, posibil cu Fiesta sau Polo?
RăspundețiȘtergere