BMW X6 este primul model Sports Activity
Coupé din lume şi continuă să fie o combinaţie unică de dinamică sportivă şi
versatilitate supremă. Povestea de succes a acestui model continuă cu o serie
de noutăţi importante care vor avea debutul mondial la Salonul Auto de la
Geneva şi urmează a fi lansate pe pieţele europene, inclusiv România, în vara
acestui an.
Imaginea exclusivă este întărită de modificările de
design şi de noile echipamente inovatoare, aşa cum sunt farurile integrale LED,
o premieră absolută pentru acest segment de automobile. Supremaţia dinamică
este subliniată de motoarele pe benzină şi diesel, echipate cu tehnologia BMW
TwinPower Turbo Technology, şi de sistemul inteligent de tracţiune integrală
xDrive completat de Dynamic Performance Control (diferenţialul care permite
distribuţia optimă de cuplu între roţile spate). Noul BMW X6 M50d vine cu cel
mai puternic motor diesel de şase cilindri în linie oferit pe piaţă, cu
performanţe care rivalizează cu modele concurente cu versiuni cu o cilindree de
două ori mai mare.
Încă de la lansarea pe piaţă, peste 150.000 de unităţi
ale modelului Sporty Activity Coupé au fost comercializate în decurs de
aproximativ trei ani. În România, până la sfârşitul anului trecut, 1100 clienţi
au optat pentru acest model . Cu 338 unităţi livrate în 2011, este al treilea
model al mărcii din punctul de vedere al vânzărilor, după BMW X5 şi X1.
Faruri LED adaptive în premieră la un model
SUV, elemente de design care întăresc imaginea dinamică.
Modificările părţii frontale întăresc imaginea de
exclusivitate şi forţă. Acum, proiectoarele de ceaţă sunt dispuse într-un
contur mat în partea superioară a prizelor exterioare de aer. Poziţia lor, mai
sus şi mai în lateral, accentuează lăţimea maşinii. Modelul tridimensional al
ramei şi barele cu un nou design, înclinate în secţiunea inferioară, scot în
evidenţă grila BMW a radiatorului care inspiră putere şi forţă. Unghiul barelor
de la grilă se contopeşte cu partea inferioară a farurilor, creându-se astfel
linii orizontale suplimentare, evidenţiind suplimentar ecartamentul lat şi
ţinuta de drum stabilă ale noului BMW X6.
Noul BMW X6 este va fi primul automobil din segment
echipat cu faruri LED adaptive, disponibile opţional ca alternativă la farurile
bixenon. Inelele tridimensionale luminoase ale farurilor LED adaptive oferă o
nouă interpretare a farurilor rotunde duble. Alături de o linie superioară, tot
cu lumină LED, creează o imagine suplimentară de sportivitate. Iluminarea
pentru faza scurtă şi cea lungă este asigurată de unităţi LED poziţionate pe o
bară orizontală în partea centrală a inelelor, iar lumina este furnizată către
reflectoarele frontale. La noul BMW X6 M, farurile LED adaptive figurează în
echiparea standard.
Stopurile au un design nou şi tehnologie LED, cu două
seturi de lumini care creează designul nocturn specific mărcii. Faptul că
acestea sunt aliniate orizontal şi se extind mult spre exterior accentuează
atât lăţimea automobilului, cât şi tranziţia cursivă între partea din faţă şi
cea din spate.
Noi culori exterioare, jante din aliaj,
tapiţerii.
Noul BMW X6 va fi disponibil în două culori mate şi
opt nuanţe metalizate care vor include Marrakech Brown metalizat, Orion Silver
metalizat şi Midnight Blue metalizat. Gama de echipamente standard a noului BMW
X6 include şi jante din aliaj, de 19 ţoli. La modelul BMW X6 xDrive 50i,
motorizat cu un propulsor cu opt cilindri, echiparea prevede acum şi jante cu
un design nou, cu spiţe duble în două culori. Selecţia de jante din aliaj uşor
disponibilă opţional a fost completată cu o versiune de 20 de ţoli, cu design Y
al spiţelor şi două nuanţe coloristice. O dotare opţională pentru BMW X6 este
capota motorului cu o curbă "powerdome" puternic conturată, care
evidenţiază suplimentar apariţia puternică a modelului Sports Activity Coupe.
Echiparea standard cu piele Nevada este disponibilă acum
şi în culoare Vermilion Red. Opţiunea exclusivă cu piele Nappa, cu acoperire pe
o suprafaţă extinsă, include acum şi posibilitatea de a alege între culorile
Black şi Ebony White. Noul BMW X6 este disponibil standard ca model cu patru
locuri. O banchetă spate pentru trei locuri este disponibilă opţional. Volumul
portbagajului acestui Sports Activity Coupé este de 570 litri şi poate fi
extins până la 1.450 litri prin rabatarea spătarului scaunelor sau al
banchetei.
Noul BMW X6: dinamic, deosebit, eficient,
inovator.
Toate propulsoarele BMW X6 sunt echipate cu tehnologia
BMW TwinPower Turbo şi oferă atât performanţe, cât şi un consum care sunt
referinţe în segment.
Motorul V8 din echiparea modelului BMW X6 xDrive50i oferă
300 kW/407 CP, în timp ce varianta BMW X6 xDrive35i, dotată cu motor (pe
benzină) cu şase cilindri dispuşi în linie dezvoltă 225 kW/306 CP. Motoarele
diesel cu şase cilindri dispuşi în linie ale modelelor BMW X6 xDrive40d şi BMW
X6 xDrive30d furnizează 225 kW/306 CP, respectiv 180 kW/245 CP.
Ambele oferă nu numai o furnizare impresionantă a puterii
sportive, ci şi un consum care, în ciclul de testare EU, ajunge la 7,5 l/100 km
pentru BMW X6 xDrive40d, respectiv la 7,4 l/100 km la BMW X6 xDrive30d.
Din luna martie a anului 2012, BMW X6 xDrive30d poate fi
echipat opţional şi cu tehnologia BMW BluePerformance, obiectivul fiind o
reducere suplimentară a oxidului de azot (NOx) în gazele de eşapament. În acest
caz, pe lângă componentele standard ale filtrului de particule diesel şi ale
convertorului catalitic de oxidare, este utilizat şi sistemul AdBlue care
elimină dioxidul de sulf, dar şi oxizii de azot. Aceasta înseamnă că
automobilele îndeplinesc cerinţele standardului de emisii EU6, care va intra în
vigoare în 2014.
O versiune suplimentară a modelului, bazată pe noul BMW
X6, este pregătită să fie lansată o dată cu noul automobil. Modelul BMW M
Performance BMW X6 M50d stabileşte un nou standard în ceea ce priveşte puterea
şi eficienţa. O putere maximă de 280 kW/381 CP şi un cuplu de 740 Nm,
obţinuţi printr-o soluţie unică cu trei turbocompresoare, fac ca acesta să fie
cel mai puternic motor diesel de trei litri şi şase cilindri în producţia de
serie. Cu un sprint 0-100 km/h de numai 5,3 secunde, noul model este mai
rapid chiar decât versiuni diesel ale competiţiei, cu o cilindree de două ori
mai mare, în contextul unor emisii de numai 204 g CO2/km şi a unui consum mediu
de combustibil în ciclul de testare EU de numai 7,7 l/100 km. Unul dintre
factorii care contribuie la eficienţa deosebită - în special în raport cu
puterea - este noua versiune a injecţiei directe common-rail, ale cărei
piezoinjectoare aplică o presiune maximă de 2.200 bar. Transmisia, tehnologia
suspensiei şi proprietăţile aerodinamice au fost armonizate cu precizia
specifică modelelor M.
Dezvoltat special de BMW M GmbH - specialiştii în maşini
sport superperformante -, BMW X6M cu motor V8 ce furnizează 408 kW/555 CP
beneficiază şi de subtilităţi de detaliu în privinţa designului şi a
echipamentelor. BMW X6 M este echipat cu transmisie automată M Sport cu şase
trepte, care evidenţiază statutul individual prin particularităţi precum
tehnologia suspensiei ce a fost dezvoltată separat.
La toate celelalte modele, puterea motorului este
transferată prin intermediul transmisiei standard - sport cu opt trepte -, care
include clapete pe volan pentru schimbarea vitezelor. Dynamic Performance
Control este o dotare standard la toate versiunile modelului BMW X6 ca parte a
sistemului inteligent de tracţiune integrală xDrive. Acesta oferă o precizie mai
mare distribuţiei puterii - controlată electronic -, dar optimizează şi
stabilitatea, tracţiunea şi performanţele dinamice. Sistemul iese în evidenţă
în special la abordarea virajelor cu un stil de condus sportiv. Încă de la
intrarea automobilului în viraje, xDrive transferă mai multă putere către
roţile spate pentru a susţine astfel o reacţie agilă a virării. Dynamic
Performance Control realizează o distribuţie a cuplului între roţile spate.
Astfel, unic în segment, în situaţia unor viraje abordate foarte dinamic se
poate ajunge ca tot cuplul motor să fie distribuit către o singură roată .
Pentru o intensificare suplimentară a agilităţii şi a supremaţiei sunt
disponibile sistemele Active Steering (nu este disponibil la BMW X6 M50d şi BMW
X6 M) şi Adaptive Drive (standard la BMW X6 M50d şi BMW X6 M) cu amortizoare
gestionate electronic şi bară stabilizatoare.
Tehnologia de avangardă se regăseşte şi la gama extinsă
de sisteme de asistare a conducătorului şi servicii de mobilitate de la BMW
ConnectedDrive. Pe lângă BMW Head-Up-Display, dotările disponibile la acest
Sports Activity Coupé includ sistemele Lane Departure Warning (avertizare la
părăsirea benzii; nu este disponibil la BMW X6 M50d şi BMW X6 M), Speed Limit
Info (informare privind limita de viteză legală pentru tronsonul de drum),
camere pentru Side View (vedere laterală faţă) şi Rear View (vedere în spate
pentru parcare) cu Top View (sistem cu 3 camere video pentru asistare la
parcare). De asemenea, noul BMW X6 este optimizat, prin intermediul unei
conectări inteligente, cu integrarea terminalelor smartphone şi a playerelor
muzicale în habitaclul maşinii şi pentru utilizarea funcţiilor inovatoare de
infotainment care includ şi funcţii internet precum WebRadio, Last Mile
Navigation sau Twitter si Facebook.
Sursa: BMW Romania
bmw este marca mea preferata.bravo .
RăspundețiȘtergereSper ca intr-o buna zi i-mi voi permite sa cumpar aceasta superba masina .Pana atunci ma multumesc sa o privesc.
RăspundețiȘtergere