Două dintre cele mai cunoscute mărci din lume
își extind colaborarea pentru a crea o nouă experienţă
pentru milioane de invitaţi în cadrul parcului de distracţii Epcot
LAKE BUENA VISTA, Florida – GM se va implica în mod activ
alături de Walt Disney Imagineering în dezvoltarea „Test Track”. “Test
Track” va fi prezentat de către cea mai cunoscută marcă GM, Chevrolet.
Cum Chevrolet a împlini recent 100 de ani, noul contract de colaborare va
permite companiei General Motors să-şi expună povestea în cele mai inedite
moduri în faţa a milioane de invitaţi din întreaga lume şi să rămână în
continuare sponsorul auto oficial al World Disney World Resort.
„În calitate de marcă globală, Chevrolet are plăcerea de
a prezenta „Test Track” invitaţilor din întreaga lume”, a declarat Joel
Ewanick, director internațional de marketing pentru General Motors. „Cele mai
bune invenții ale companiilor Disney şi Chevrolet vor aduce împreună
invitaţilor o experienţă unică în ceea ce priveşte procesul de design al
autovehiculelor pe care le pot vedea pe şosele astăzi şi în viitor.” a adăugat
acesta.
Potrivit planurilor, pista de testare (Test Track) GM actuală îşi va închide porţile în aprilie 2012, urmând ca deschiderea celei noi să fie programată pentru toamna aceluiaşi an.
Invitaţii își vor putea crea propriile prototipuri
şi, desigur, vor putea vedea ultimele modele lansate de Chevrolet într-un salon
auto inedit.
Despre parcurile şi staţiunile Walt Disney
Parcurile şi staţiunile Walt Disney sunt locurile în care
familiile se bucură de magia personajelor îndrăgite din lumea Disney. Cu
mai bine de 50 de ani în urmă, Walt Disney a creat un nou tip de distracţie pe
care familiile o puteau experimenta împreună, transpuse într-o atmosferă de
poveste. Viziunea sa include în prezent o colecţie de cinci dintre
principalele destinaţii pentru vacanţele în familie - Parcul Disneyland,
Anaheim, California; Walt Disney World Resort, Lake Buena Vista, Florida; Tokyo
Disney Resort, Urayasu, Chiba, Japonia; Disneyland Paris, Marne-la-Vallée,
Franţa şi Parcul Disneyland din Hong Kong, localizat în Insula Lantau. În
plus, parcurile şi staţiunile Walt Disney includ linia de croazieră
internaţională Disney; Clubul de vacanţă Disney, cuprinzând 10 staţiuni şi
având peste 450.000 de membri; Adventures by Disney, experienţa unei vacanţe de
grup cu ghid în una dintre cele mai populare destinaţii din lume şi Walt Disney
Imagineering care creează şi proiectează toate parcurile, staţiunile şi
atracţiile Disney.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii