Detroit. Compania Chevrolet a prezentat astăzi în cadrul ediţiei 2012 a Salonului Auto Internaţional Nord American două prototipuri coupé care au rolul de a determina viitoarea generaţie de clienţi să se implice și sugereze idei pentru un autovehicul la a cărui proiectare pot participa şi ei.

„Chevrolet a oferit întotdeauna modele aspiraționale care sunt accesibile pentru toate generaţiile” a declarat Mark Reuss, preşedintele General Motors pentru America de Nord. „Aceste două prototipuri transpun această viziune pentru o nouă generaţie de clienţi. Suntem interesaţi de opiniile celor mai noi clienţi, ascultăm sfaturile lor şi găsim noi metode de a-i implica.”

Conform datelor recensământului din S.U.A., 80 de milioane de consumatori se apropie de vârsta de 30 de ani. Aceştia reprezintă 40% din numărul total al clienţilor potenţiali ai pieţei auto, cu o putere de cumpărare totală de 1 trilion de dolari (781 de miliarde de euro).

Anul trecut, reprezentanţii Chevrolet au stat de vorbă cu potenţiali clienţi tineri de pe întreg teritoriul S.U.A. Bazându-se pe feedback-ul lor, prototipurile Chevrolet explorează designul şi funcţionalitatea pe care noii clienţi şi le doresc de la un autovehicul.

Primul prototip Chevrolet denumit Code 130R este un coupé cu patru locuri cu un profil simplu şi drept. Fiind vopsit în roşu metalizat, o culoare nouă, şi având jante mate anodizate auriu, Code 130R are un design ce moşteneşte înclinarea spre performanţă a mărcii şi dispune de tracţiune pe puntea spate. Având o parte frontală agresivă, aripile evazate tipice pentru Chevrolet, un profil lateral drept şi emblema Chevrolet cu steagurile încrucişate, Code 130R reflectă moştenirea în materie de performanţă a mărcii.

Proiectanţii modelului Code 130R au plănuit adaptarea motorului supraalimentat cu turbocompresor pentru funcţionarea în tandem cu tehnologia eAssist.  Prin oprirea motorului atunci când autovehiculul staţionează, recuperarea energiei de frânare şi generarea lină a cuplului în timpul accelerării, acest prototip duce electrificarea industriei auto la un nivel superior şi îmbină performanţa unui motor supraalimentat cu economia de carburant.

Al doilea prototip Chevrolet, denumit Tru 140S, este un coupé sport cu patru locuri „exotic şi accesibil”, cu tracţiune pe puntea faţă. Hatchback-ul cu trei uşi a fost proiectat ca un autovehicul sport atractiv, dar accesibil ca preţ. Prezentat în culoarea alb mat cu jante cromate Chevrolet, emblemele cu steagurile încrucişate, Tru 140S este bazat pe aceeaşi platformă ca modelul Chevrolet Cruze şi revoluţionarul autovehicul electric cu autonomie extinsă Chevrolet Volt. 

Prototipurile oferă caracteristici pe care clienţii mai tineri le apreciază, precum:
-Funcţionalitatea unui model sedan sub forma unui coupé performant ce oferă loc pentru patru persoane
-Confort interior şi conectivitate datorită spaţiilor de depozitare inovatoare, WiFi, posibilității de conectare a smartphone-urilor prin intermediul sistemului Chevrolet MyLink şi a afişajului pe parbriz
-Consum de 40 MPG datorită motorului 1.4L Turbo Ecotec ce dezvoltă aproximativ 150 de cai putere
-Preţul posibil al modelului de serie se situează undeva în jurul valorii de 20.000 de dolari

„Clienţii tineri ne spun că doresc un autovehicul funcţional care să aibă aspectul unui coupé. Designul caroseriei ambelor prototipuri s-a conformat acestei dorinţe,” a declarat Frank Saucedo, directorul studioului Advanced Design al GM America de Nord, amplasat în Los Angeles, locul în care au fost concepute cele două prototipuri.

Conectivitatea şi personalizarea oferită de interiorul celor două prototipuri răspund cerinţelor noii generaţii de clienţi.

„Acest tip de client apreciază conectivitatea. Permiţându-le să fie conectaţi integrând dispozitivele personale prin MyLink şi WiFi, interiorul autovehiculului se transformă în propriul lor punct de conectare,” a declarat Saucedo.     „Interioarele există deocamdată doar în format 2D. Acest lucru ne oferă flexibilitatea de a continua discuţiile şi de a încuraja dialogul pe măsură ce continuăm să dezvoltăm aceste prototipuri.”

Din Detroit, cele două prototipuri Chevrolet vor fi transportate pentru a fi prezentate la saloanele auto importante, evenimente lifestyle cheie, întâlniri cu clienţii, precum şi la alte expoziţii, precum campusurile universitare.  De asemenea, Chevrolet va aborda clienţii utilizând instrumentele mediilor de socializare. 

„Atragerea clienţilor care aparțin acestei generaţii reprezintă o oportunitate extraordinară pentru o companie  auto”, a declarat John McFarland, manager senior al Chevrolet Global Marketing, care conduce echipa care cercetează preferinţele tinerilor.  „Ne dorim să dezvoltăm relaţii autentice şi semnificative cu acest tip de clienţi, pe baza dorinţelor lor.  Vrem să aflăm ceea ce au de spus, să îi implicăm în procesul de dezvoltare şi să le oferim ceea ce îşi doresc – nu ceea ce credem noi că îşi doresc.”

Sursa: Chevrolet Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii