DETROIT – După efectuarea unei analize extinse a
operaţiunilor sale de marketing la nivel global, General Motors a încredinţat
contul de operaţiuni media internaționale agenţiei Carat,
care face parte din grupul de media și servicii digitale de specialitate Aegis Media. Contul implică responsabilitatea
pentru majoritatea operaţiunilor globale de planificare şi cumpărare ale GM în
domeniul mass-media pentru consumatori, inclusiv radiodifuziune, televiziune,
mass-media digitală şi mediile de socializare.
„Ne-am dorit ca partener o agenţie media care să poată
valorifica oportunităţile de marketing la nivel global”, a declarat Joel
Ewanick,vice-preşedinte GM și director de marketing la nivel internațional.
„Carat are o abordare inovatoare pentru a obține o valoare semnificativă de marketing, iar
modelul serviciilor sale a fost adaptat pentru a se potrivi perfect mărcilor
noastre globale şi regionale. Agenţia este perfect poziţionată pentru a ne
sprijini în formarea de parteneriate puternice în domeniul mass-media şi a obține un nivel
ridicat de eficienţă la nivel global.”
Carat va începe imediat să preia responsabilitatea pentru
operaţiunile media ale GM în cadrul regiunilor cele mai globalizate, exceptând
China, India şi Brazilia, unde aceste activităţi vor fi gestionate în
continuare de agenţiile specializate pe ţările respective.
General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) și partenerii
săi produc autovehicule în 30 de țări, compania deținând o poziție de lider
pe cele mai mari și mai active piețe auto din lume. Mărcile GM includ Chevrolet și Cadillac,
precum și Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel,
Vauxhall și Wuling. Puteți găsi mai multe informații despre
companie și filialele sale, inclusiv OnStar, lider la nivel mondial
în domeniul siguranței auto și al serviciilor de securitate și informații la http://www.gm.com.
Sursa: GM Romania
0 comentarii