DETROIT – După efectuarea unei analize extinse a operaţiunilor sale de marketing la nivel global, General Motors a încredinţat contul de operaţiuni media internaționale agenţiei Carat, care face parte din grupul de media și servicii digitale de specialitate Aegis Media. Contul implică responsabilitatea pentru majoritatea operaţiunilor globale de planificare şi cumpărare ale GM în domeniul mass-media pentru consumatori, inclusiv radiodifuziune, televiziune, mass-media digitală şi mediile de socializare. 

„Ne-am dorit ca partener o agenţie media care să poată valorifica oportunităţile de marketing la nivel global”, a declarat Joel Ewanick,vice-preşedinte GM și director de marketing la nivel internațional. „Carat are o abordare inovatoare pentru a obține o valoare semnificativă de marketing, iar modelul serviciilor sale a fost adaptat pentru a se potrivi perfect mărcilor noastre globale şi regionale. Agenţia este perfect poziţionată pentru a ne sprijini în formarea de parteneriate puternice în domeniul mass-media şi a obține un nivel ridicat de eficienţă la nivel global.”

Carat va începe imediat să preia responsabilitatea pentru operaţiunile media ale GM în cadrul regiunilor cele mai globalizate, exceptând China, India şi Brazilia, unde aceste activităţi vor fi gestionate în continuare de agenţiile specializate pe ţările respective.

General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) și partenerii săi produc autovehicule în 30 de țări, compania deținând o poziție de lider pe cele mai mari și mai active piețe auto din lume. Mărcile GM includ Chevrolet și Cadillac, precum și Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall și Wuling. Puteți găsi mai multe informații despre companie și filialele sale, inclusiv OnStar, lider la nivel mondial în domeniul siguranței auto și al serviciilor de securitate și informații la http://www.gm.com.

Sursa: GM Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii