Cotă de piaţă de 1,24 procente în Europa
Centrală şi de Vest în 2011.
206.400 de autoturisme şi SUV-uri vândute în
Europa Centrală şi de Vest în 2011.
Creşterea vânzărilor în 20 de ţări şi a cotei
de piaţă în 16 ţări.
Modelul Chevrolet Spark deţine 5,5 procente
din segmentul autovehiculelor mini.
Şapte modele noi sunt disponibile la dealer.
Vânzările modelului Camaro depăşesc
previziunile pentru Europa Centrală şi de Vest.
Zurich. În 2011 compania Chevrolet a înregistrat vânzări
de 206.400* de autovehicule în Europa Centrală şi de Vest**, cu 1.600 de
unităţi mai mult decât în 2010, atingând cea mai bună cotă de piaţă
înregistrată vreodată, deţinând 1,24 procente din piaţa totală de
autovehicule.
Chevrolet a înregistrat o creştere a vânzărilor în 20 de
ţări şi o creştere a cotei de piaţă în 16 ţări din Europa Centrală şi de Vest,
comparativ cu anul 2010. În şapte ţări s-a înregistrat o valoare record a cotei
de piaţă în 2011, multe dintre acestea realizând, de asemenea, cel mai mare
volum de vânzări de până acum: Austria (cotă de piaţă de 1,18% ),
Franţa (0,88%), Germania (0,86%), Polonia (2,28%), Serbia (5,02%), Slovenia
(2,95%) şi Turcia (2,6%).
„Într-un context economic dificil, am avut rezultate bune
şi ne-am mărit cota de piaţă, în pieţe importante din Europa în 2011”, a
declarat Susan Docherty, preşedinte şi director general al Chevrolet Europe. În
2011 Chevrolet a lansat şapte modele noi, extinzându-şi gama pentru a acoperi
peste 50% din segmentele pieţei. „Datorită noii noastre game de modele
disponibile în Europa, anul 2012 reprezintă o oportunitate excelentă pentru a
continua expansiunea”, a declarat Susan Docherty.
Chevrolet Spark a fost cel mai vândut model Chevrolet în
Europa, deţinând 5,5% din segmentul mini cu 66.400 de unităţi vândute.
Vânzările modelului de clasă mică Chevrolet Aveo au înregistrat 51.000 de
unităţi iar modelul Chevrolet Cruze, disponibil acum şi în varianta hatchback,
a atins vânzări de 39.400 de unităţi. Modelul compact Chevrolet Cruze sedan a
fost încă o dată liderul segmentului pe mai multe pieţe europene, fiind cel mai
vândut model Chevrolet la nivel mondial, cu peste 1 milion de unităţi vândute
de la lansarea sa din 2009. În 2012 va fi lansat modelul Chevrolet Cruze
station wagon, acoperind un alt segment important din Europa Centrală şi de
Vest.
SUV-ul Chevrolet Captiva şi MPV-ul de familie Chevrolet
Orlando continuă să se bucure de o cerere ridicată, înregistrând vânzări de
24.300, respectiv 20.600 de unităţi în 2011. Vânzările legendarului autovehicul
sport Camaro, liderul segmentului în S.U.A., au atins 600 de unităţi în primele
luni de la lansarea sa în Europa, 40% din vânzări fiind realizate în Franţa.
În toată Europa***, Chevrolet a vândut în 2011 un număr
record de 517.800 de autovehicule, mai mult cu 40.500 de unităţi (8,5%) faţă de
2010, atingând de asemenea, o valoare record a cotei de piaţă de 2,61%.
Chevrolet şi-a menţinut poziţia de lider al mărcilor importate în Rusia,
înregistrând în această ţară vânzări de 173.500 de autoturisme şi SUV-uri în
2011, cu 57.200 de autovehicule mai mult şi înregistrând o cotă de piaţă de
6,39%.
În plus, în 2011 Chevrolet a vândut 15.133 de
autovehicule (autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare) în Israel****.
* Număr preliminar de înmatriculări – piaţa totală de
autovehicule (autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare)
** Europa Centrală şi de Vest include 37 de ţări: cele 27
se state membre ale Uniunii Europene plus Andora, Albania, Bosnia/Herţegovina,
Croaţia, Islanda, Macedonia, Norvegia, Serbia/Muntenegru, Elveţia şi Turcia
*** Europa include 49 ţări: Europa Centrală şi de
Vest, Rusia, Ucraina, Uzbekistan, Kazahstan şi alte ţări membre CSI.
**** Chevrolet Israel face parte din Chevrolet Europe,
dar vânzarile nu sunt incluse în cifrele prezentate mai sus.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii