Detroit. În anul 2011, Chevrolet a vândut 4,76 de
milioane de autovehicule în întreaga lume şi a stabilit un record mondial în
materie de vânzări, aducând vânzările globale ale General Motors Co. (NYSE: GM)
la peste 9 milioane de unităţi, cu 7,6% mai mult decât în 2010.
Chevrolet a vândut cel mai bine în Statele Unite,
înregistrând 1.775.812 de unităţi vândute, cu peste 13% mai mult decât în 2010.
În China a avut vânzări record de 595.068 de unităţi, cu 9,5% mai mult
comparativ cu anul precedent. Celelalte pieţe în care a înregistrat
creşteri semnificative față de anul precedent sunt: Vietnam (79%), Rusia (49%),
Turcia (30%) şi Germania (21%).
„Chevrolet a înregistrat o creştere impresionantă atât în
ţările dezvoltate, cât şi în cele în curs de dezvoltare datorită noii game
variate de produse care satisface nevoile diferite ale cumpărătorilor din
întreaga lume”, a declarat Dan Akerson, Preşedinte şi Director Executiv al GM.
Chevrolet îşi face simţită prezenţa pe piaţa
internaţională prin comercializarea unor autovehicule precum Cruze, Aveo
(Sonic) şi Spark, Malibu, modelul complet nou de dimensiuni medii comercializat
la nivel global, variantele crossover şi camionetele precum Orlando, respectiv
Colorado, toate acestea fiind concepute pentru diverse condiţii de trafic şi pentru
preferinţele variate ale clienţilor din întreaga lume.
Sedanul compact Chevrolet Cruze este liderul mărcii în
materie de vânzări globale cu peste 670.000 de unităţi vândute în 2011, fiind
modelul cu cele mai multe autovehicule vândute în întreaga lume, numărul
depăşind 1,13 milioane de la lansarea sa din 2009. În 2011, Chevrolet a fost
cea mai bine vândută marcă de autoturisme din Statele Unite, aceasta
datorându-se în mare parte succesului înregistrat de modelul Cruze.
În 2011, Chevrolet a înregistrat vânzări record în peste
15 ţări, pieţele cu cele mai impresionante creşteri față de anul
precedent fiind: Peru (81%), Vietnam (79%), Thailanda (57%), Africa de Sud
(50%) şi Israel (46%).
„Nu încape nicio îndoială în ceea ce priveşte faptul că
portofoliul Chevrolet a reprezentat un catalizator pentru succesul nostru din
întreaga lume”, a declarat Tim Lee, Preşedinte al GM International Operations.
„Lansarea mărcii Chevrolet în Coreea de Sud, coroborată cu creşterea
extraordinară a vânzărilor în China şi în celelalte regiuni în care suntem
prezenţi, reprezintă o dovadă a faptului că Chevrolet devine prima opţiune
pentru clienţii din întreaga lume.”
Pe măsură ce intră în cel de-al doilea secol al
existenţei sale, Chevrolet tinde să devină o marcă din ce în ce mai activă la
nivel internațional, înregistrând peste 60% din vânzările de
autovehicule în afara Statelor Unite.
„În 2012 vom continua să ne extindem gama de autovehicule
cu şi mai multe modele de excepţie, ca modalitate de a spori vânzările pe
pieţele noastre cheie,” a adăugat Tim Lee.
Cele mai mari pieţe ale companiei în 2011 au fost China,
unde GM şi partenerii săi cu care a înființat societăți mixte au reuşit să sporească vânzările cu
8,3% față de anul anterior, ajungând la 2.547.203 de unităţi
vândute şi Statele Unite, acolo unde GM a vândut 2.503.820 de autovehicule, cu
13,0% mai mult decât în 2010. GM este lider de piaţă în ambele ţări. În 2011,
compania şi-a sporit, de asemenea, cota de piaţă la nivel internațional,
ajungând la 11,9%, de la 11,5% în 2010.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii