Gama Dacia se extinde în 2012 cu Lodgy, un vehicul de
familie disponibil în variantă cu 5 şi 7 locuri. În concordanţă cu
spiritul mărcii Dacia, Lodgy este un model foarte spaţios, cu prestaţii
inedite, adaptate aşteptărilor clienţilor. Familiile aflate în căutarea unui
vehicul polivalent la un preţ accesibil îşi vor putea cumpăra noul model cu o
garanţie de 3 ani. Rămânând fidelă atributelor mărcii, Lodgy oferă un plus de
confort şi funcţionalitate prin noile echipamente care vor fi disponibile în
premieră pentru Dacia. Designul său sugerează un spaţiu interior remarcabil
până la al 3-lea rând de scaune. Cu o lungime de 4,5 metri, Dacia Lodgy oferă
un volum considerabil al portbagajului, inclusiv în varianta cu 7 locuri.
Numele - Lodgy - care aminteşte de englezescul „lodge”,
este o trimitere directă la trăsătura sa esenţială: capacitatea de a găzdui o
întreagă familie şi bagajele sale.
Dacia, o marcă în creştere
Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în 8
ani un actor de notorietate pe piaţa auto europeană. Dacia a ştiut să câştige
încrederea clienţilor datorită valorilor sale: generozitate, care se traduce
prin cel mai bun raport preţ/spaţiu interior de pe piaţă, fiabilitate şi
robusteţe.
Sursa: Dacia Romania
Mie nu mi se pare ca a castigat incredere pe piata europeana.Aceasta crestere a avut loc deoarece este o marca ieftina,acesta este singurul avantaj.
RăspundețiȘtergere