Bucureşti, 25 ianuarie 2012 – Noul SUV compact crossover, prezentat de Mazda la
salonul auto de la Frankfurt anul trecut, va fi disponibil în România începând
cu această primăvară şi va avea un preţ de pornire de 22.190 de euro (TVA
inclus). Modelul înglobează tehnologiile revoluţionare SKYACTIV şi este primul
automobil al constructorului care prezintă liniile de design ale noului limbaj
Kodo, care se traduce prin “sufletul mişcării”. CX-5 se dovedeşte foarte
atractiv pentru piaţa locală, dealerii Mazda înregistrând deja precomenzi.
CX-5 va putea fi comandat în 4 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution. Încă de la primul nivel, pachetul de dotări include sistemul i-STOP care opreşte şi reporneşte automat motorul pentru a reduce consumul, buton pentru pornirea motorului şi un set complet de sisteme de siguranţă pasivă şi activă ce include airbag-uri frontale, laterale şi cortină, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, sistem de asistenţă la plecarea în pantă, precum şi senzori de monitorizare a presiunii pneurilor.
Modelul oferă o flexibilitate crescută în ceea ce priveşte transmisiile şi variantele de tracţiune, doritorii având posibilitatea să opteze pentru tracţiune faţă sau integrală, cât şi pentru cutie manuală sau automată. Preţurile CX-5 vor poziţiona modelul printre cele mai competitive din clasă. Costul SUV-ului echipat cu tracţiune integrală şi motorizarea diesel CD150 în varianta Challenge este de 28.590 de euro (TVA inclus), în timp ce modelul echipat cu motorul pe benzină de 165CP şi cu tracţiune faţă şi cutie automată în aceeaşi variantă de dotări este de 26.590 de euro (TVA inclus). Varianta de top, Revolution, echipată cu motorizarea diesel CD175, tracţiune integrală şi transmisie automată, va avea un cost de 34.590 de euro (TVA inclus).
CX-5 va putea fi comandat în 4 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution. Încă de la primul nivel, pachetul de dotări include sistemul i-STOP care opreşte şi reporneşte automat motorul pentru a reduce consumul, buton pentru pornirea motorului şi un set complet de sisteme de siguranţă pasivă şi activă ce include airbag-uri frontale, laterale şi cortină, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, sistem de asistenţă la plecarea în pantă, precum şi senzori de monitorizare a presiunii pneurilor.
Modelul oferă o flexibilitate crescută în ceea ce priveşte transmisiile şi variantele de tracţiune, doritorii având posibilitatea să opteze pentru tracţiune faţă sau integrală, cât şi pentru cutie manuală sau automată. Preţurile CX-5 vor poziţiona modelul printre cele mai competitive din clasă. Costul SUV-ului echipat cu tracţiune integrală şi motorizarea diesel CD150 în varianta Challenge este de 28.590 de euro (TVA inclus), în timp ce modelul echipat cu motorul pe benzină de 165CP şi cu tracţiune faţă şi cutie automată în aceeaşi variantă de dotări este de 26.590 de euro (TVA inclus). Varianta de top, Revolution, echipată cu motorizarea diesel CD175, tracţiune integrală şi transmisie automată, va avea un cost de 34.590 de euro (TVA inclus).
Progresiv, în funcţie de nivelul de echipare, posesorii vor putea beneficia de
conectivitate Bluetooth®, de ecran tactil color 5,8”, buton rotativ de comandă
(HMI), sistemul de rabatare a scaunelor Karakuri, sistemul RVM de asistenţă a
„unghiului mort”, sistemul de asistenţă la depăşirea liniilor ce delimitează
benzile de mers, de sistemul de frânare inteligentă în oraş (SCBS), sistemul de
comutare automată între faza lungă şi scurtă (HBC), tapiţerie din piele,
tracţiune integrală, jante de aliaj de 19 inch, cameră pentru deplasarea în
marşarier, sistem de navigatie, faruri Bi-Xenon directionale sau sistemul audio
Bose cu 9 difuzoare.
Din punct de vedere tehnologic CX-5 revoluţionează segmentul prin introducerea
noilor motoare SKYACTIV-G 2l şi SKYACTIV -D 2.2l, a noilor cutii de viteze
manuală, SKYACTIV MT, şi automată, SKYACTIV Drive, precum şi a noilor şasiuri
şi caroserii, mai uşoare şi mai rezistente. Motorizarea pe benzină prezintă cel
mai ridicat raport de compresie din lume, de 14:1, care, combinat cu masa
redusă, permite o autonomie medie de 6l/100 de km. Propulsorul diesel
stabileşte la rândul său un record print-o rată de compresie identică, dar de
data aceasta cea mai mică din lume. Acesta va fi disponibil în două derivate de
putere bi-turbo, de 150 CP şi 175 CP, în condiţiile unui consum mediu
combinat de 4,5l/100 km* şi al unui nivel al emisiilor de doar 119 gr/km*, cel
mai scăzut din clasă.
*Pentru motorizarea diesel CD150
Sursa: Mazda Romania
0 comentarii