În România, anul 2011 a reprezentat pentru Renault
atingerea unei performante comerciale notabile, pozitionarea pe locul 1 pe
piata românească de vehicule comerciale de import, cu o cotă de piată
dublă fată de anul precedent.
De asemenea, pe piata totală de autoturisme si
autovehicule comerciale usoare, Renault a obtinut o cotă de piată de 8,2%, în
crestere fată de anul 2010. La nivel european, vânzările mărcii au progresat
fată de 2010, Renault ocupând locul 2 pe piata totală de autoturisme + vehicule
comerciale (8,6%). De asemenea, Renault reconfirmă pozitia de lider pe
segmentul de vehicule comerciale, performantă obtinută anual începând cu 1998,
cu o cotă de piată de 15,6%.
Trei factori principali explică succesul comercial al
mărcii Renault în 2011 pe piata româneasca: cresterea vânzărilor către
companii, triplarea vânzărilor de vehiculele comerciale si cresterea cotei de
piată în segmentul de vânzări către persoane fizice, prin programul de
Reînnoire a Parcului Auto. Segmentul de vehicule comerciale este strategic
pentru Renault, de 13 ani fiind liderul incontestabil al pietei europene. Gama
complet reînnoită, noul Master si Kangoo Express Maxi, o gamă de caroserii cu
volum util de la 3 m³ la 22 m³; sarcină utilă de la 650 kg până peste două
tone, dar si dezvoltarea serviciilor oferite clientilor profesionali sunt
factorii care au contribuit în mod decisiv la realizarea performantei în
segmentul de vehicule comerciale. Mai mult, în 2011, Renault Master se situează
pe podiumul segmentului său, cu o cotă de segment de 16%.
Performanta modelului se bazează pe atuuri produs foarte
puternice: gamă foarte diversă, motorizări Euro 5 foarte economice din punct de
vedere a consumului de carburant, confort exceptional în cabină, preturi de
achizitie si costuri de întretinere foarte competitive, care derivă din
cresterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani si din disponibilitatea
distributiei pe lant. Pentru a răspunde optim solicitărilor clientilor
profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + si în România.
Aceste servicii dedicate constau în spatii de vânzări si servicii post-vânzare,
personal de vânzări si service specializat în vehicule utilitare, expozitie de
vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicati clientilor profesionali,
preluarea în service a vehiculelor utilitare de până la 5 tone, orar de service
cu program prelungit pentru clientii profesionali, precum si diagnosticare
rapidă si revizii realizate fără programare prealabilă. Reteaua Renault PRO+
cuprinde în prezent 12 centre: patru în Bucuresti si câte unul în ConstanTa,
Timisoara, Iasi, Brasov, Bacău, Craiova, Cluj si Brăila.
Sursa: Renault Romania
0 comentarii