În România, anul 2011 a reprezentat pentru Renault atingerea unei performante comerciale notabile, pozitionarea pe locul 1 pe piata românească de vehicule comerciale de import, cu o cotă de piată dublă fată de anul precedent.

De asemenea, pe piata totală de autoturisme si autovehicule comerciale usoare, Renault a obtinut o cotă de piată de 8,2%, în crestere fată de anul 2010. La nivel european, vânzările mărcii au progresat fată de 2010, Renault ocupând locul 2 pe piata totală de autoturisme + vehicule comerciale (8,6%). De asemenea, Renault reconfirmă pozitia de lider pe segmentul de vehicule comerciale, performantă obtinută anual începând cu 1998, cu o cotă de piată de 15,6%.

Trei factori principali explică succesul comercial al mărcii Renault în 2011 pe piata româneasca: cresterea vânzărilor către companii, triplarea vânzărilor de vehiculele comerciale si cresterea cotei de piată în segmentul de vânzări către persoane fizice, prin programul de Reînnoire a Parcului Auto. Segmentul de vehicule comerciale este strategic pentru Renault, de 13 ani fiind liderul incontestabil al pietei europene. Gama complet reînnoită, noul Master si Kangoo Express Maxi, o gamă de caroserii cu volum util de la 3 m³ la 22 m³; sarcină utilă de la 650 kg până peste două tone, dar si dezvoltarea serviciilor oferite clientilor profesionali sunt factorii care au contribuit în mod decisiv la realizarea performantei în segmentul de vehicule comerciale. Mai mult, în 2011, Renault Master se situează pe podiumul segmentului său, cu o cotă de segment de 16%.

Performanta modelului se bazează pe atuuri produs foarte puternice: gamă foarte diversă, motorizări Euro 5 foarte economice din punct de vedere a consumului de carburant, confort exceptional în cabină, preturi de achizitie si costuri de întretinere foarte competitive, care derivă din cresterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani si din disponibilitatea distributiei pe lant. Pentru a răspunde optim solicitărilor clientilor profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + si în România. Aceste servicii dedicate constau în spatii de vânzări si servicii post-vânzare, personal de vânzări si service specializat în vehicule utilitare, expozitie de vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicati clientilor profesionali, preluarea în service a vehiculelor utilitare de până la 5 tone, orar de service cu program prelungit pentru clientii profesionali, precum si diagnosticare rapidă si revizii realizate fără programare prealabilă. Reteaua Renault PRO+ cuprinde în prezent 12 centre: patru în Bucuresti si câte unul în ConstanTa, Timisoara, Iasi, Brasov, Bacău, Craiova, Cluj si Brăila.

Sursa: Renault Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii