ŠKODA MissionL prezentat pentru prima dată în
afara Europei.
Studiul prezintă designul noii limuzine
compacte şi al mărcii.
Ofensiva modelelor ŠKODA continuă.
Record de vânzări în 2011: 879.200 de
automobile livrate, o creştere de 15,3 procente.
Prezenţa la nivel internaţional va fi
consolidată în continuare.
Limuzina compactă va fi disponibilă şi în
Qatar.
Mladá Boleslav, ianuarie 2012 – Prezenţa producătorului ceh de automobile, ŠKODA, la
ediţia 2012 a Salonului Auto din Qatar este marcată de strategia internaţională
de creştere a mărcii. Cu MissionL, un studiu foarte apropiat de versiunea de
serie, ŠKODA oferă audienţei o avanpremieră detaliată a noii sale limuzine
compacte. În acelaşi timp, acest concept este un ambasador al noului stil de
design ŠKODA şi este expus pentru prima dată în afara Europei.
Noua limuzină compactă va fi introdusă pe cele mai
importante pieţe mondiale în 2012 şi va avea un rol central în ofensiva
modelelor ŠKODA. Mai mult, aceasta va extinde gama de modele a mărcii cu un nou
segment, situat între modelele ŠKODA deja existente, Fabia şi Octavia. Lansarea
pe piaţă a noii limuzine compacte este planificată, de asemenea, şi pentru
Qatar.
ŠKODA şi-a propus creşterea vânzărilor pentru toate modelele,
la cel puţin 1,5 milioane de unităţi pe an, la nivel global, până în 2018. Vânzările
ŠKODA au crescut în 2011 cu 15 procente atingând un nou nivel record, de
879.200 de automobile. “2011 a fost un an foarte important pentru noi, în care
am avut realizări semnificative,” spune Jürgen Stackmann, membru în consiliul
de administraţie ŠKODA, responsabil pentru vânzări şi marketing. Ofensiva de
modele a avut un start de succes în primele faze, prin modelul subcompact,
Citigo, lansat în Republica Cehă şi limuzina compactă Rapid în India.
“Am stabilit noi recorduri în 2011 şi suntem pe calea cea
bună pentru a îndeplini strategia de creştere 2018,” a declarat Stackmann, în
cadrul discursului pe care l-a susţinut la prezentarea studiului ŠKODA MissionL
în Qatar. Marca a vândut, în toate regiunile, mai multe automobile decât în
anul precedent.
În afară de Europa, şi pieţele din Rusia, India şi China
s-au dovedit, din nou, foarte dinamice. “În Qatar suntem activi de zece ani.
Până în acest moment, ŠKODA a crescut, devenind a treia marcă europeană
importată aici,” spune Stackmann, adăugând: “Întărirea activităţilor noastre,
la nivel internaţional, reprezintă un element central al strategiei noastre de
creştere.” Astfel, Qatar va avea parte de introducerea modelului ŠKODA Yeti în
2012.
În plus faţă de MissionL, ŠKODA prezintă, la Salonul Auto
din Qatar, şi Fabia, Octavia, Yeti şi Superb precum şi alte modele disponibile
pe piaţa locală.
MissionL: Ambasadorul ofensivei modelelor ŠKODA care
dispun de un nou limbaj stilistic
Noua limuzină compactă va reprezenta continuarea
ofensivei producătorului. MissionL, un studiu de design foarte apropiat de
modelul de serie şi pe care ŠKODA îl expune pentru prima dată în afara Europei,
în Qatar, oferă o avanpremieră detaliată a modului în care viitoarea limuzină
va arăta pe stradă.
Conceptul MissionL impresionează prin claritatea şi
precizia sa. “Noi am oferit acestui studiu multă claritate şi o alocare simplă şi
eficientă a suprafeţelor,” declară Jozef Kabaň, directorul departamentului de
design ŠKODA. Modelul se prezintă cu o imagine viguroasă şi atletică. “Viaţa a
devenit atât de complexă încât mulţi oameni îşi doresc declaraţii simple şi
precise. Iar designul lui MissionL chiar asta oferă,” spune Jozef Kabaň.
Suprafeţele clare ale automobilului şi muchiile sale ascuţite
pun în evidenţă proporţiile perfecte ale acestuia. Partea frontală expune noul
design ŠKODA. Logoul ŠKODA revizuit şi cu o imagine proaspătă, este poziţionat
acum în relief pe partea frontală rotunjită a capotei. Grila dispune de o ramă
cromată şi este construită din lamele verticale. Partea frontală a maşinii
expune în mod clar forma de trifoi realizată prin ansamblul blocurilor optice.
Sub farurile principale, cu oglinzile lor duble şi cu un
stil sobru, lămpile de ceaţă, care au aproape aceleaşi dimensiuni, încadrează
grila. Semnalizatoarele şi luminile de zi au forma unor benzi fin conturate ş
se află în partea de jos a farurilor principale. Structura cristalină a
geamurilor acestora este marcată de muchii ascuţite – o temă de design
reminiscentă de la sticlarii cehi şi care apare în multe dintre componentele
caroseriei precum şi în interiorul maşinii.
Un geam negru-transparent se întinde pe plafon, pe toată
lărgimea interiorului, ceea ce evidenţiază eleganţa ordonată a maşinii şi
impresionează prin ergonomia clară şi nivelul mare de funcţionalitate.
Cockpit-ul exprimă lărgime, graţie aranjamentului său pe orizontală. Planşa de
bord, tapiţeria scaunelor şi volanul au două tonuri de culoare: alb şi bej, şi
exprimă un spirit tineresc. Panourile uşilor sunt acoperite cu un material
textil, iluminat din spate, cu mici structuri integrate, care sugerează nişte
cristale, ceea ce transferă tema sticlăriei în interiorul maşinii.
Sursa: Skoda Romania
scoda e un automobil din care multi il prefera,deocamdata nu imi permit...
RăspundețiȘtergerearata foarte bine masina
RăspundețiȘtergere